Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No empiirisesti ollaan todistettu, että hiilihydraatilla treenin aikana on siis selkee etu palautumiseen. Mitä enemmän, sen parempi se palautumisen kannalta Vitargon osalta on.
Mitä sitä tutkimaan? Sen kun kokeilee ja jos toteaa ettei ole mitään hyötyä mulle niin miksi sitten jatkaa sen käyttöä. En mäkään käytä treenin aikana mitään muuta kuin vettä, poislukien jalkatreeni jossa mun on yksinkertaisesti aivan pakko vetää hiilaria tai multa lähtee taju ja oksennan salin lattialle. Se on parempi ottaa sitä hiilaria, että pystyy ylipäätään treenaan, vaikka joku tutkimus sanoisi sen tarpeellisuudesta mitä tahansa.Onko kukaan tutkinut tätä asiaa? Lihastohtori jne? Meille kuolevaisille hyvä intrahiilarin määrä liikkuu jossain 50-100 gramman välimaastossa. 100 grammaakin on ihan järkyttävä mälli. Tai mistäs minä tiedän. Kertokaa te totuus.
Tartun nyt typerästi vain yhteen lauseeseen. Ilmeisesti kehonrakentajalle tuollaiset Wileniusmaiset 200-250 grammaa vitargoa toimii todella hyvin, koska hiilihydraatti saadaan hyötykäytettyä sillä yhdellä maagisella komponentilla. Mitä tulee taas meihin mini-Pettereihin niin asia on hieman eri. Haluan tarkentaa asiaa, jotta kukaan ei ala lipittämään yli 200 grammaa hiilaria ja etenkin vitargoa siinä toivossa, että lihakset kasvaa kohisten.
Onko kukaan tutkinut tätä asiaa? Lihastohtori jne? Meille kuolevaisille hyvä intrahiilarin määrä liikkuu jossain 50-100 gramman välimaastossa. 100 grammaakin on ihan järkyttävä mälli. Tai mistäs minä tiedän. Kertokaa te totuus.
Sitä voi näköjään ottaa harrastuksen uskomattoman vakavasti. Tuonkin energian kun suuntaisi treenaamiseen niin tulosta tulisi sata kertaa enemmän kuin lisäämällä tai vähentämällä hiilarin määrää kymmenellä grammalla.Tutkimuksen avulla voidaan määritellä geneerinen hiilihydraattimäärä, joka toimii mahdollisesti useimmilla treenaajilla. Jokainen voi sitten itse kokeilla eri määriä ja päättää kuinka paljon sitä rahaa haluaa lahjoittaa jauhokeisareille.
Sitä voi näköjään ottaa harrastuksen uskomattoman vakavasti. Tuonkin energian kun suuntaisi treenaamiseen niin tulosta tulisi sata kertaa enemmän kuin lisäämällä tai vähentämällä hiilarin määrää kymmenellä grammalla.
Kai se nyt on kaikille selvää et niillä kenellä ei ole "lisäravinteet" käytössä kannattaa ne hiilarit suurimmaksi osaksi, tai itse ainakin jätän ihan kokonaan treenin jälkeiseen aikaan, kun tuo proteiini synteesi toimii pikkasen eri tavalla ilman noita "lisäravinteita"..
Ei ole. Itse olen huomannut oikein konkreettista hyötyä intrahiilarista viime aikoina. Syön puolisen kiloa bataattia pari-kolme tuntia ennen treeniä ja välillä treenin alussa ampuu verensokerit alas, jotka saa kuitenkin hiilarilla takaisin ylös ja treenit kulkemaan. Treenin jälkeen tulee toki reippaasti yli puolet päivän hiilareista, mutta kyllä tuo intrahiilari on ollut jokusen kerran pelastus.
Enkä sitten tiedä, kuinka paljon tuo vaikuttaa patin kasvuun vs. en joisi intrahiilaria. Oon ehkä mennyt markkinamiesten ansaan, mutta tuo verensokerin piikkaaminen on mulle ollut hyvä apu. Ja johan noita hiilareita litkii monet unos ennen, aikana ja jälkeen, toki heillä on myös lisäravinnesponssit.

500 g bataattia on jo 20 g sokeria, älä syö ennen treeniä sokeria ni tuskin tulee ongelmia verensokerien kanssa
Edittïä tai syö bataatit tunti ennen treeniä!
Onhan toi ihan hirveetä ajella ja vielä unohdin sitten tossa ekojen lumipenkkojen tullessa, että enää ei mennä maasturilla ja salille mennessä ei saakaan enää niin helposti parkkia kun ei vain pääse mihin vain. On nää vajaavetoiset matalat vain simppelisti perseestä talvella.Joko oot kironnu ittes alimpaan helvettiin näillä säillä golffin kanssa? Duunin puolesta joudun ajamaan golffilla kitkarenkailla ja voin muuten kertoo ettei oo mitään herkkua, innolla odotan taas kohta alkavaa työvuoroa.
Ei ole kamalasti ihanteet muuttuneet. Omat tavoitteet on pysynyt kasassa, koitan rakentaa vain suhteellisen lihaksikasta fysiikkaa, sanotaanko, että cbb ja bodauksen välimaastoon. Nukkuminen on mennyt vaikeeksi taas kun alkoi tuplatreenit.Onko näkemys miehen/naisen ihannekunnosta muuttunut paljon viime vuosien aikana?
Onko tavoitteet omasta kunnosta karanneet, vai alatko olla tyytyväinen?
Onko arki/nukkuminen/jaksaminen helpottunut huomattavasti?
Eikö ollutkin ja siinä isommankin miehen silmäkulma kostuu, hieno elokuva kertakaikkiaan. Minkälaista genree pitäis olla suosituksessa?Tuli eilen katsottua tuo Intouchables ja oli kyllä todella hyvä leffa. Onko sulla suositella jotain muita hyviä leffoja, kun tässä pyhinä olisi aikaa katsoa?
Se on akka. Ja laitan sitten kun releet on kunnossa, nyt sillä on vain paskat kamat. Ongin sille legu-kledjut vielä ihan muodon vuoksi vaikkei pvp:ssä tarttekaan. Warlockilla vedän raidit sunsingerilla ja Hunterilla sitten pvp. Tähän saakka ollut tuplakamat Lockilla raid/pvp. Harmi vain, että olen pistänyt palasiksi kaikki hunterin legut ja exot mitä on tullut warlockille, olis pitänyt varmuuden vuoksi heittää vaulttiin lojumaan, nyt niitä tarttis. Pitää grindaa ne nyt sitten erikseen.Voitko pistää kuva päivitystä destiny ukostas ?