Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joko oot kironnu ittes alimpaan helvettiin näillä säillä golffin kanssa? Duunin puolesta joudun ajamaan golffilla kitkarenkailla ja voin muuten kertoo ettei oo mitään herkkua, innolla odotan taas kohta alkavaa työvuoroa.

No empiirisesti ollaan todistettu, että hiilihydraatilla treenin aikana on siis selkee etu palautumiseen. Mitä enemmän, sen parempi se palautumisen kannalta Vitargon osalta on.

Tartun nyt typerästi vain yhteen lauseeseen. Ilmeisesti kehonrakentajalle tuollaiset Wileniusmaiset 200-250 grammaa vitargoa toimii todella hyvin, koska hiilihydraatti saadaan hyötykäytettyä sillä yhdellä maagisella komponentilla. Mitä tulee taas meihin mini-Pettereihin niin asia on hieman eri. Haluan tarkentaa asiaa, jotta kukaan ei ala lipittämään yli 200 grammaa hiilaria ja etenkin vitargoa siinä toivossa, että lihakset kasvaa kohisten.

Onko kukaan tutkinut tätä asiaa? Lihastohtori jne? Meille kuolevaisille hyvä intrahiilarin määrä liikkuu jossain 50-100 gramman välimaastossa. 100 grammaakin on ihan järkyttävä mälli. Tai mistäs minä tiedän. Kertokaa te totuus.

Onko kukaan tutkinut tätä asiaa? Lihastohtori jne? Meille kuolevaisille hyvä intrahiilarin määrä liikkuu jossain 50-100 gramman välimaastossa. 100 grammaakin on ihan järkyttävä mälli. Tai mistäs minä tiedän. Kertokaa te totuus.
Mitä sitä tutkimaan? Sen kun kokeilee ja jos toteaa ettei ole mitään hyötyä mulle niin miksi sitten jatkaa sen käyttöä. En mäkään käytä treenin aikana mitään muuta kuin vettä, poislukien jalkatreeni jossa mun on yksinkertaisesti aivan pakko vetää hiilaria tai multa lähtee taju ja oksennan salin lattialle. Se on parempi ottaa sitä hiilaria, että pystyy ylipäätään treenaan, vaikka joku tutkimus sanoisi sen tarpeellisuudesta mitä tahansa.

Ite lähestyn tuota intrahiilarin käyttöä siltä kannalta, että se on erittäin helppo tapa saada lisättyä päivän kokonaisenergia ja hiilareiden saantia. Hiilari määrät tosin ei ole kuin 50-100g välillä, joten perus maltolla mennään. Kaikki muut minimalistiset hyödyt mitä tuosta sitten tulee on vain plussaa.

^^Niin, mitä sitä turhaa tutkii. 60-luvullakin olisi vaan pitänyt laittaa rakettireppu sille neukkukusipäälle(Gagarin) ja ampua avaruuteen. Joku Vostok-ryhmän oma Hulkki olisi yrittänyt mainita alhaisesta lämpötilasta ja happipitoisuudesta, mutta helvettiäkö alkaa pätemään ja tutkimaan. Kyllä se Juri osaa ja kertoo sitten millaista oli. Ja kyllä, avaruustutkimus ja junttibodaus on sama asia.:D

Minun mielestä asioita on hyvä katsoa myös tieteen ja tutkimuksen näkökulmasta. Jos sitä liikaa sekoittaa omaan harrastukseen niin työksihän se muuttuu. Olen itsekin testaillut kaikenlaista ja etenkin malto(70g/1.2 l) ja jalkatreeni(etu- ja takareidet) eivät toimi yhdessä. 3-4 kertaa tuli ihmeteltyä todella huonoa oloa puolivälissä treeniä. Kokeilin sitten ilman maltoa, ei ollut ongelmia. Myöhemmin toinen tuote(matalampi osmolaliteetti, ei vitargo) toimi paremmin.

Tutkimuksen avulla voidaan määritellä geneerinen hiilihydraattimäärä, joka toimii mahdollisesti useimmilla treenaajilla. Jokainen voi sitten itse kokeilla eri määriä ja päättää kuinka paljon sitä rahaa haluaa lahjoittaa jauhokeisareille.

Tartun nyt typerästi vain yhteen lauseeseen. Ilmeisesti kehonrakentajalle tuollaiset Wileniusmaiset 200-250 grammaa vitargoa toimii todella hyvin, koska hiilihydraatti saadaan hyötykäytettyä sillä yhdellä maagisella komponentilla. Mitä tulee taas meihin mini-Pettereihin niin asia on hieman eri. Haluan tarkentaa asiaa, jotta kukaan ei ala lipittämään yli 200 grammaa hiilaria ja etenkin vitargoa siinä toivossa, että lihakset kasvaa kohisten.

https://lihastohtori.wordpress.com/...-liikunnassa-erityisesti-voimaharjoittelussa/

Tuossa on lihastohtorilla jotain asiaa aiheesta. Joku tutkimuskin ainakin siitä, että terveydelle ei ole kovin hyväksi edes treenin aikana vedellä "sokereita" ainakaan hirveitä määriä.

Tutkimuksen avulla voidaan määritellä geneerinen hiilihydraattimäärä, joka toimii mahdollisesti useimmilla treenaajilla. Jokainen voi sitten itse kokeilla eri määriä ja päättää kuinka paljon sitä rahaa haluaa lahjoittaa jauhokeisareille.
Sitä voi näköjään ottaa harrastuksen uskomattoman vakavasti. Tuonkin energian kun suuntaisi treenaamiseen niin tulosta tulisi sata kertaa enemmän kuin lisäämällä tai vähentämällä hiilarin määrää kymmenellä grammalla.

Ja toisekseen mitä sä teet jollain tutkimuksen antamalla "geneerisellä hiilihydraattinäärällä" jos joudut kuitenkin sen jälkeen kokeilemaan vielä itse ja hienosäätään annostusta? Jos vaan jättää sen tutkimuksen väliin ja kokeilee. Nyt puhutaan hiilihydraatista herranjestas sentään, eikä mistään kvanttifysiikasta.

Kolmanneksi ihmiset ottaa tutkimukset ihan liian vakavasti. Tuollaisestakin aiheesta yksi tutkimus olisi yhtä mieltä ja toinen toista mieltä ja sieltä sitten kaivetaan se tulos mikä tukee omia mielipiteitä ja kuvitellaan että ollaan oikeassa.

Sitä voi näköjään ottaa harrastuksen uskomattoman vakavasti. Tuonkin energian kun suuntaisi treenaamiseen niin tulosta tulisi sata kertaa enemmän kuin lisäämällä tai vähentämällä hiilarin määrää kymmenellä grammalla.

Hienoa, että kirjoituksestani jäi sellainen kuva, että mittailen yksittäisiä hiilarigrammoja ja syön jokaisen riisinjyvän, jotta kehitys olisi täydellistä. Ilmeisesti haluat alkaa vääntämään asiasta, mutta mä en jaksa. Oma syynsä tälle minun tieteelliselle runkkaukselle on se, että urheiluravitsemus kiinnostaa. En lue tekstejä lihasmassan takia vaan ala kiinnostaa. Onko mahdoton ymmärtää?

Kai se nyt on kaikille selvää et niillä kenellä ei ole "lisäravinteet" käytössä kannattaa ne hiilarit suurimmaksi osaksi, tai itse ainakin jätän ihan kokonaan treenin jälkeiseen aikaan, kun tuo proteiini synteesi toimii pikkasen eri tavalla ilman noita "lisäravinteita"..

Onko näkemys miehen/naisen ihannekunnosta muuttunut paljon viime vuosien aikana?
Onko tavoitteet omasta kunnosta karanneet, vai alatko olla tyytyväinen?
Onko arki/nukkuminen/jaksaminen helpottunut huomattavasti?

Kai se nyt on kaikille selvää et niillä kenellä ei ole "lisäravinteet" käytössä kannattaa ne hiilarit suurimmaksi osaksi, tai itse ainakin jätän ihan kokonaan treenin jälkeiseen aikaan, kun tuo proteiini synteesi toimii pikkasen eri tavalla ilman noita "lisäravinteita"..

Ei ole. Itse olen huomannut oikein konkreettista hyötyä intrahiilarista viime aikoina. Syön puolisen kiloa bataattia pari-kolme tuntia ennen treeniä ja välillä treenin alussa ampuu verensokerit alas, jotka saa kuitenkin hiilarilla takaisin ylös ja treenit kulkemaan. Treenin jälkeen tulee toki reippaasti yli puolet päivän hiilareista, mutta kyllä tuo intrahiilari on ollut jokusen kerran pelastus.

Enkä sitten tiedä, kuinka paljon tuo vaikuttaa patin kasvuun vs. en joisi intrahiilaria. Oon ehkä mennyt markkinamiesten ansaan, mutta tuo verensokerin piikkaaminen on mulle ollut hyvä apu. Ja johan noita hiilareita litkii monet unos ennen, aikana ja jälkeen, toki heillä on myös lisäravinnesponssit.

Ei ole. Itse olen huomannut oikein konkreettista hyötyä intrahiilarista viime aikoina. Syön puolisen kiloa bataattia pari-kolme tuntia ennen treeniä ja välillä treenin alussa ampuu verensokerit alas, jotka saa kuitenkin hiilarilla takaisin ylös ja treenit kulkemaan. Treenin jälkeen tulee toki reippaasti yli puolet päivän hiilareista, mutta kyllä tuo intrahiilari on ollut jokusen kerran pelastus.

Enkä sitten tiedä, kuinka paljon tuo vaikuttaa patin kasvuun vs. en joisi intrahiilaria. Oon ehkä mennyt markkinamiesten ansaan, mutta tuo verensokerin piikkaaminen on mulle ollut hyvä apu. Ja johan noita hiilareita litkii monet unos ennen, aikana ja jälkeen, toki heillä on myös lisäravinnesponssit.

500 g bataattia on jo 20 g sokeria, älä syö ennen treeniä sokeria ni tuskin tulee ongelmia verensokerien kanssa :)

Edittïä tai syö bataatit tunti ennen treeniä!

500 g bataattia on jo 20 g sokeria, älä syö ennen treeniä sokeria ni tuskin tulee ongelmia verensokerien kanssa :)

Edittïä tai syö bataatit tunti ennen treeniä!

Tai sitten kuorutan koko komeutta enemmän öljyllä, koska en nyt usko että tuon bataatin kanssa syöty liha on ns. missään tunnin sisällä.

Joko oot kironnu ittes alimpaan helvettiin näillä säillä golffin kanssa? Duunin puolesta joudun ajamaan golffilla kitkarenkailla ja voin muuten kertoo ettei oo mitään herkkua, innolla odotan taas kohta alkavaa työvuoroa.
Onhan toi ihan hirveetä ajella ja vielä unohdin sitten tossa ekojen lumipenkkojen tullessa, että enää ei mennä maasturilla ja salille mennessä ei saakaan enää niin helposti parkkia kun ei vain pääse mihin vain. On nää vajaavetoiset matalat vain simppelisti perseestä talvella.

Onko näkemys miehen/naisen ihannekunnosta muuttunut paljon viime vuosien aikana?
Onko tavoitteet omasta kunnosta karanneet, vai alatko olla tyytyväinen?
Onko arki/nukkuminen/jaksaminen helpottunut huomattavasti?
Ei ole kamalasti ihanteet muuttuneet. Omat tavoitteet on pysynyt kasassa, koitan rakentaa vain suhteellisen lihaksikasta fysiikkaa, sanotaanko, että cbb ja bodauksen välimaastoon. Nukkuminen on mennyt vaikeeksi taas kun alkoi tuplatreenit.

Tuli eilen katsottua tuo Intouchables ja oli kyllä todella hyvä leffa. Onko sulla suositella jotain muita hyviä leffoja, kun tässä pyhinä olisi aikaa katsoa?

Tuli eilen katsottua tuo Intouchables ja oli kyllä todella hyvä leffa. Onko sulla suositella jotain muita hyviä leffoja, kun tässä pyhinä olisi aikaa katsoa?
Eikö ollutkin ja siinä isommankin miehen silmäkulma kostuu, hieno elokuva kertakaikkiaan. Minkälaista genree pitäis olla suosituksessa?

Ei sinänsä väliä. Tullut yleensä katsottua vaan enemmän toimintapainotteista, mutta hyvä muistutus tuo leffa taas, että vois sitä välillä muutakin katsella.

No jos puhuttelevaa leffaa haluat, niin katso Passion Of the Christ. Tekstitys on pakollinen joko enkuksi tai suomeksi kun puhuvat arameaa koko leffan. Hieno ja raaka leffa.

[video=youtube_share;4Aif1qEB_JU]http://youtu.be/4Aif1qEB_JU[/video]

Sitten yksi todella pysäyttävä olisi Martyrs, siinä vetää todella hiljaiseksi, ehkä ahdistavin leffa koskaan. Äärettömän raaka ja brutaali pätkä. Ei naisille.

[video=youtube_share;lNpDiQimK6U]http://youtu.be/lNpDiQimK6U[/video]

Jos mustaa komediaa haluat, niin In Bruges on loistava pätkä. Tuon innoittamana kävin itse Bruggessa kuvaamassa. Ja ne portaat sinne torniin todellakin on ahtaat ja jumalauta oli pohkeet tulessa, tiedä kuin monta sataa porrasta siinä oli.

[video=youtube_share;KoE9edjEDCI]http://youtu.be/KoE9edjEDCI[/video]

The Cell kannattaa katsoa jos oudosta visuaalisuudesta pitää, hyvä pätkä. Ko. pätkässä muuten Ms. Olympia.

[video=youtube_share;jfL3aPILJP0]http://youtu.be/jfL3aPILJP0[/video]

Drive, oli erittäin positiivinen yllätys, kannattaa katsoa.

[video=youtube_share;-qwMS18l3ns]http://youtu.be/-qwMS18l3ns[/video]

Ranskalaista parhautta, Dobermann, mukana ihana Monica Bellucci.

[video=youtube_share;kjRT0iHCaYc]http://youtu.be/kjRT0iHCaYc[/video]

Crank 2, aivan törkeen siististi ohjattu ja editoitu pätkä, psykedeelistä toimintaa. Diggaan ihan helvetisti tosta leikkaustavasta. Juoni on täysin älyvapaa, mutta ketä kiinnostaa.

[video=youtube_share;t2koYVqwzT4]http://youtu.be/t2koYVqwzT4[/video]

Eastern Promises, aidon oloista väkivaltaa, venäläistä mafiaa, loistava pätkä.

[video=youtube_share;dWC-ECjNqxo]http://youtu.be/dWC-ECjNqxo[/video]

Ruotsista aivan loistava pätkä, Ondskan.

[video=youtube_share;3tCFvaJo9aE]http://youtu.be/3tCFvaJo9aE[/video]

Jagten myös hieno pätkä.

[video=youtube_share;9Umv4CyxTdg]http://youtu.be/9Umv4CyxTdg[/video]

Voitko pistää kuva päivitystä destiny ukostas ?
Se on akka. Ja laitan sitten kun releet on kunnossa, nyt sillä on vain paskat kamat. Ongin sille legu-kledjut vielä ihan muodon vuoksi vaikkei pvp:ssä tarttekaan. Warlockilla vedän raidit sunsingerilla ja Hunterilla sitten pvp. Tähän saakka ollut tuplakamat Lockilla raid/pvp. Harmi vain, että olen pistänyt palasiksi kaikki hunterin legut ja exot mitä on tullut warlockille, olis pitänyt varmuuden vuoksi heittää vaulttiin lojumaan, nyt niitä tarttis. Pitää grindaa ne nyt sitten erikseen.

Back
Ylös Bottom