Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itseäni auttoi aivan helvetisti tuo Tomi Takamaan "selän erikoistekniikat"-video. Ei ollut aiemmin ollut hajuakaan siitä miltä selässä kuuluu tuntua, kun tekee alataljaa/kulmasoutua. Hinkkasin noita liikkeitä pari viikkoa ja kas kummaa, osaan nyt tehdä alataljan ja kulmasoudun oikeilla lihaksilla ja tunnen sen siellä missä pitää, vaikka tekniikkani näyttää lähes identtiseltä vrt. aikaisempi tekniikkani. IMO kajakkisoutu ei todellakaan ollut turha liike. Ja en väitä, että kajakilla kasvatetaan selkää, vaan se auttoi suunnattomasti tekemään isommat perusliikkeet oikeilla lihaksilla.

Voi hevon vitun helevetti – melkein sanasta sanaan, mitä oon videolla selittänyt. :lol2: Toivottavasti tästä nyt voidaan lopettaa ainakin inttäminen, koska Hulkki-jumalauta nyt on oikeasti jo erittäin vakavasti otettava treeniauktoriteetti.

Hulmin pitää tehdä vielä KIHUn laboratoriotiloissa tästä tohtoritasontutkimus, jotta molemmat pointit menisi perille. Thesis: "Kajakkisoudun hyödyntäminen leveän selkälihaksen aktivoinnin parantamisessa raskaita soutuliikkeitä varten." :D

Voi hevon vitun helevetti – melkein sanasta sanaan, mitä oon videolla selittänyt. :lol2: Toivottavasti tästä nyt voidaan lopettaa ainakin inttäminen, koska Hulkki-jumalauta nyt on oikeasti jo erittäin vakavasti otettava treeniauktoriteetti.

Eiköhän viimeistään nyt tuon Hulkin videon myötä voitais lopettaa tää tahallaan väärinymmärtäminen ja väittely tästä asiasta. Toinen puhuu aidasta ja toinen tahallaan aidan seipäästä. :D

Koko ajan joku keksii jotain ihme kajakkitekniikoita, vaikka se riittäisi kun oppisi tekemään perusliikkeet oikein ja panostamaan niissä intensiivisyyteen. Tehdään perusliikkeet väärin ja sitten etsitään ratkaisuja jostain vitkutuksista. Aina ne lihat on perusliikkeillä kasvanut ja kasvaa edelleen. Onko ihmiset tyhmiä vai miksi ne ei viitsi itse ajatella ja lukea anatomian ja fysiologian perusteita. Ei ole taikajuttuja vaan armottoman kovaa asennetta treeniin ja progressiivisuutta.

Kyllä mä allekirjoitan tuon Miken sanoman lähes joka kerta noissa treenijutuissa. Ei polkupyörää tarvitse uudestaan keksiä.

Koko ajan joku keksii jotain ihme kajakkitekniikoita, vaikka se riittäisi kun oppisi tekemään perusliikkeet oikein ja panostamaan niissä intensiivisyyteen. Tehdään perusliikkeet väärin ja sitten etsitään ratkaisuja jostain vitkutuksista. Aina ne lihat on perusliikkeillä kasvanut ja kasvaa edelleen. Onko ihmiset tyhmiä vai miksi ne ei viitsi itse ajatella ja lukea anatomian ja fysiologian perusteita. Ei ole taikajuttuja vaan armottoman kovaa asennetta treeniin ja progressiivisuutta.

Kyllä mä allekirjoitan tuon Miken sanoman lähes joka kerta noissa treenijutuissa. Ei polkupyörää tarvitse uudestaan keksiä.

Onko kukaan missään ketjussa sanonut, että kajakkisoudulla kasvatetaan oikeasti iso selkä? On varmasti kivaa voittaa väittely kun taistelee olkinukkea vastaan. Kuuntele vaikka tuo Hulkin selitys uudestaan, ehkä sitten ymmärrät että mikä kajakkisoudun funktio on.

Onko kukaan missään ketjussa sanonut, että kajakkisoudulla kasvatetaan oikeasti iso selkä? On varmasti kivaa voittaa väittely kun taistelee olkinukkea vastaan. Kuuntele vaikka tuo Hulkin selitys uudestaan, ehkä sitten ymmärrät että mikä kajakkisoudun funktio on.

Tämä :D Ei voi olla noin vaikeeta ymmärtää tätä juttua aikuisten miesten

Höps reps, että mää oon yhenkädenläpsyttelyillä ym, vaikka nyt sit "Takamaan tekniikoilla" löytäny mun selän, mikä on helvetin jees. Ja sit tosissaan sieltä bongatun "hermotuksen" kautta löytäny Miken idean et selkää kasvatan mm ylätaljalla ja kulmasoudulla, joka muuten menee aivan pirun erilailla selkään nuitten "tissienläpsyttelytekniikoiden" hinkkaamisen jälkeen. Tällästä bro-sciencea tänään. Oon sitä mieltä että molemmille on aikansa ja paikkansa.

edit: mut vituttaa ku Mike suhtautuu ni kireesti aiheeseen.

Mike saa omassa Q&A topicissaan ragettaa ihan mistä haluaa ja heitää Omat mielipiteensä niinkuin tykkää, eri juttu olisi raimota tuolla takamaan topicissa.
Enemmän ahistaa muu jengi jotka tyrkyttää kuin jehovat omaa vakaumustaan, toisen kodissa.

En voi kuin omasta puolestani tällaiselle toiminnalle haistattaa kunnon paskat sille munattomalle pellelle joka siellä tällaisella diktatuurityylillä toimii ja toivottavasti joku syöttää omasta puolestani sulle katukiveä vielä ennen joulua.
Ei nyt liity ko. aiheeseen, mutta muhun liittyy. Yksi käyttäjä oli bannattu, ei mun toimesta. Sähköpostissa vasta törmäsin ko. käyttäjään.

Ja mä nyt suhtaudun sitten kajakkisoutuun kuten uskovaisiin, eli eipä se huono asia ole, vaikka joku satuolentoon uskoen löytää onnen elämäänsä eikä sekoile ja sikaile. Mut toivottavasti yleisesti porukka panostaa siihen lihaksen totaaliseen hajottamiseen, eikä vie tuota hifistelyä enää pääliikkeisiin. Tossa voi olla vaara, että selkätreeni rakennetaan merkillisien liikkeiden ympärille ja sitä kautta tehokkaat liikkeet saa vähemmän ja vähemmän huomiota. Ne merkilliset liikkeet kun tuntuu paremmin kuin kulmasoutu, jopa mulla. Kajakkisoutua koittaneena, tuntuu ihan yhtä kovaa latseissa kuin pullover. Vielä enemmän tuntuu ylätaljassa täysin pystyssä soudettu kolmiokahvan veto suoraan lattiaa kohti. Se ottaa suoraan kiinnityskohtiin, mutta eipä niitä juuri tule tehtyä kuin korkeintaan supereina jonkun vahvan liikkeen kanssa, tai ylätaljassa mekaanisena pudotuksena. Tuntumaa haen itse tehokkaissa liikkeissä.

Ja tehdään nyt jatkossa moderoinnin osalta niin, että tätä ketjua moderoin ainoastaan minä poislukien selvät spammit ja räikeät sääntörikkomukset. Antaa jengin vittuilla kuten tossa ihan aiheellisesti on poistettu turhia viestejä, jotka palautin. Kun tarve on mennä henkilökohtaiselle tasolle, niin antaa sitten mennä. Muutkin näkee sitten mitä täällä oikeasti on.

Ei taida Vietnamin ilmasto sopia Mikelle kun pistää tällaisesta asiasta raivoamaan.
Ei taida sopia mikään ilmasto tällä pallolla, koska Suomesta käsin olen vouhkannut asiasta kuin asiasta yhtälailla.

Haisee narsismi... :-) aika useinkin nykyään...

Kehokulttuurissa narsismia älä saatana!

ImageUploadedByTapatalk1418018915.526358.webp

Hehe,

Mike teki sen taas, tahallisella meuhkaamisella sai maitoparrat klikkailemaan ketjuja ja videoita.
Siellä on kuulkaas käyttäjäpiikki käynyt myös melontatarvikkeita myyvällä MelaTanassa - sivustolla kun porukka on kaivanut tietoa tästä maagisesta kajakkisoudusta.

Wuhuu, ei oo taas pakkiksella ollu näin hauskaa sitten mielikäisen penkkihaasteen! Tapatalkki on muuten aika kova, pysyy hyvin peräs näis jutuissa kokoaika. Hyvä se on ku asioista puhutaan! Kyl kajakkisoutu menee perille, mutta hyvä myös, että mike tuonu esiin varjopuolen näistä jutuista. Ja meikälläkin ollu ongelmia kulmasoutua saaha perille, mutta oli hyvin kirjotettu neuvo sen tekemiseen mikellä. Vedin eilen seljän ja käytin kaikkia tekniikoita ja selkä aktivoitu hyvin, mutta en saanu sitä loppuu ajettua kuitenkaan. Domsseja selkään tuntuu olevan melkeen mahdoton saada.

Alkuun tuntui nuo yhdenkäden jutut ottavan tosi hyvin pari kiertoa, mutta nyt ois pakko saada siihen taakse enempi malmia. Ja noilla yhden käden liikkeillä se tuntuu olevan tosi vaikeaa. Pelkkä supistelu taas ei myöskään auta, mutta massaliikkeitä on vaikea saada perille. Pakko rupee ottaa kulmasoutua kunnon pyramidina ja toistovarioinnilla, jos sen rupeis saamaan kohteeseen noilla vinkeillä.

Ootteko jo käyneet tai meinaatteko mennä kattoon niitä luolia missä ne vietnamilaiset meni sillon kun jenkit oli käymässä? Mun porukat kävi siellä pari vuotta sitten kattomassa ja oli aika jännä ku olivat vääntäneet sinne maan alle sairaalat ja kaikki.

Ootteko jo käyneet tai meinaatteko mennä kattoon niitä luolia missä ne vietnamilaiset meni sillon kun jenkit oli käymässä? Mun porukat kävi siellä pari vuotta sitten kattomassa ja oli aika jännä ku olivat vääntäneet sinne maan alle sairaalat ja kaikki.
Eli varmaan nuo Cu Chi tunnelit? C? Chi -tunnelit ? Wikipedia

Tuli ite käytyä tuolla, vähän ahdisti ryömiä pätkä niitä.

Parhaat selkäliikkeet on simppelisti kulmasoutu, ylätalja sekä alatalja.

Äh, leukoja vaan niin ei tarvitse muuta. Okei, tiedän sinun puhuvan puhtaasti kehonrakennusmielessä, mutta monet saleilla pyörivät veijarit voisivat mielestäni vaihtaa taljaliikkeet leuanvetoon.

Back
Ylös Bottom