Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike, mikä eka postaus pakkotoistolle? Onko vielä tallessa, linkkiä?
Kaik on tallessa toki ja eka on forum admin nimimerkillä imoitus, että palsta on auki :D

- - - Updated - - -

Mike, mikä eka postaus pakkotoistolle? Onko vielä tallessa, linkkiä?
Kaik on tallessa toki ja eka on forum admin nimimerkillä imoitus, että palsta on auki :D

ImageUploadedByTapatalk1417779465.456998.webp

Pitäis alkaa kajakkisoutaan varmaan.

Pystyykö mun nimen muuttaan sillain että vain eka kirjain on isolla?
Ärsyttää yli kaiken kun toi on tommonen kökkö.

Kajakkisoutu olisi kieltämättä paikallaan, mutta sitä ennen kannattaisi ottaa kunnon priorisointia takadeltseille ja trapseille.. ;)
Yhden käden kajakkisoutu? Eiku se onkin yhden käden liike. Eiku se tehdäänkin kahdella, mut ottaa vain toispuoleisesti. Eiku. se ei ota ku kylkiin kierretään, eiku. Siis kylkeen, eiku. Ei vittu, mä teen kunnon liikkeitä ja tuntumalla.

Yhden käden kajakkisoutu? Eiku se onkin yhden käden liike. Eiku se tehdäänkin kahdella, mut ottaa vain toispuoleisesti. Eiku. se ei ota ku kylkiin kierretään, eiku. Siis kylkeen, eiku. Ei vittu, mä teen kunnon liikkeitä ja tuntumalla.

Hienoo että toimii. Miksi noin vammanen asenne?

En ota osaa kyseiseen väittelyyn, mutta haluaisin esittää aihetta sivuavan kysymyksen. Oletko Mike koskaan joutunut netissä myöntämään, että olet väärässä?
Kovia mielipiteitä laukovilla ihmisillä kun sattuu välillä värit menemään viivojen yli.

Olematta mikään Miken fanipoika, täytyy todeta, että on Mikelläkin pointtia noissa jutuissa, vaikka on sitä Tomillakin. Onhan nuo pulloverit yms. hyviä, jos se selkä on oikeasti "kadoksissa", etkä löydä sinne tuntumaa. Mutta vastaavasti sanoisin, että ainakin oman ideologiani mukaan siellä treenissä on hyvä olla mukana näitä kulmasoutuja, alataljoja, ylätaljoja ja leukoja.

Sitä en ehkä itse allekirjoita, että yhden käden liikkeet ovat paskaa ajanhukkaa. Ainakin itsellä joissain vipuvarsilaitteessa latsit saa tukotettua paremmin käsi kerrallaan, kun taas molemmilla käsillä samaan aikaan liike menee keskiselkään.

Lopulta kuitenkin kannattaa muistaa, että toisilla se genetiikka tuo etunsa ja esim. selkä on "helppo" lihasryhmä, joka aktivoituu teki sitten mitä hyvänsä. Mutta mikä minä olen mitään sanomaan mistään.

Tuntuma pitää hakea toimivissa liikkeissä, ei mennä tuntuma edellä ja sitten hehkuttaa miten tuntuu. Otetaan nyt esimerkkinä, yhden jalan reisikoukistus, kyllä tuntuu, mutta ei sillä reisiä tehdä. Sitten sitä nostettaisiin mahtavaksi liikkeeksi ja priorisoitaisiin yhtään treenissä.

Paljon melua tyhjästä, ei kai kukaan (etenkään Tomi) ole väittänyt että tuolla kajakkisoudulla tehtäisiin se selkä? Jos on, niin laittanet sen varmaan sen väitteen tänne kaikkien nähtäville jotta me muutkin nähdään perusteet tuolle vammaiselle asenteellesi.

Tuntuma pitää hakea toimivissa liikkeissä, ei mennä tuntuma edellä ja sitten hehkuttaa miten tuntuu. Otetaan nyt esimerkkinä, yhden jalan reisikoukistus, kyllä tuntuu, mutta ei sillä reisiä tehdä. Sitten sitä nostettaisiin mahtavaksi liikkeeksi ja priorisoitaisiin yhtään treenissä.

Miksi tuntumaa ei voi hakea kevyissä liikkeissä? Jos ei ole ikinä saanut takareisiä supistumaan sj mavessa niin ihan hyvä idea tehdä esim. yhden jalan reisikoukistusta ja saada tuntumaa siihen miltä tuntuu kun oikea lihas supistuu.

edit: Ei mun mielestä kukaan ole väittänyt että lihat tehtäisiin noilla hilavitkutin liikkeillä ja tuntuman avulla, mutta kun niitä raskaita liikkeitä tehdään isoilla painoilla niin kyllä sen oikean lihaksen pitää silti supistua.

Ilmeisesti näitä ajatuksia ei saa kommentoida, koska viestini poistettiin vaikka siinä mitään epäasiallista ollut. Mies joka ei kestä kritiikkiä yhtään on yllättävän kova antamaan sitä.

Ilmeisesti näitä ajatuksia ei saa kommentoida, koska viestini poistettiin vaikka siinä mitään epäasiallista ollut. Mies joka ei kestä kritiikkiä yhtään on yllättävän kova antamaan sitä.
Tässä näette kaikki taas miten mun niskaan kaadetaan aina kaikki, vaikka en syyllinen olisikaan. JohnnyB oli poistanut nuo viestit, mä olen toisella puolella palloa eri ajassa kuin te nyt. Mutta kiitos taas tosta jeesuksen vanhasta kritiikkikommentista. Fakta on se, että suurin osa teistä ei kestä mun kommentteja, joten voitte porukalla ihan rauhassa jättää noi kritiikkijutut omaan peiliinne jos ette kestä mun sanoja.

Jengi hehkuttaa tota ehkä maailman turhinta liikettä, joka on erikoisliikkeen erikoisliike, eli mahdollisimman kaukana massan kasvatuksesta. Tehkää nyt vielä kajakkisoudusta erikoisversio kaivamalla samalla pallejanne ja kyllä tuntuu jo palleissa asti, pakko olla toimiva.

Edelleen mä pyydän teitä kaikkia tekemään kajakkisoutua ilman mitään vastusta juuri nyt, nouskaa seisomaan ja tehkää kuvitellulla tangolla sitä. Kappas, sehän tuntuu latsissa, mutta valitettavasti joudun ilmoittamaan, että tuntuma ei ole mikään itseisarvo. Tuntuma pitää hakea tehokkaissa liikkeissä ja muniinpuhalteluliikkeet voi jättää naisille.

Uskokaa nyt edes tämän kerran mua, älkääkä olko periaatteesta vastaan. Menkää salille harjoitteleman selän hermotusta kulmasoudussa pelkällä tangolla ja progressiolla lisätkää painoa kunnes tuntuma katoaa. Pikkuhiljaa saatte lisättyä romua tuohon kautta maailman historian yhteen tehokkaimmista selkäliikkeistä. Ja jos on ihan pakko homostella salilla, niin tehkää pulloveria oikealla tekniikalla, mutta älkää haaskatko aikaanne puolittaiseen pulloveriin siksi, että se muka tuntuu. Tuntuuhan se, mutta se on puolittainen liike erikoisliike pulloverista, eli ihan vitun kaukana massan kasvatuksesta.

Ja jos nää totuudet nyt ottaa niin saatanan koville, niin ihan rauhassa vain teette sitä, mutta turha länkyttää mulle kun kritisoin ihan aiheesta täysin naurettavaa hinkkaamista.

- - - Updated - - -

Miksi tuntumaa ei voi hakea kevyissä liikkeissä? Jos ei ole ikinä saanut takareisiä supistumaan sj mavessa niin ihan hyvä idea tehdä esim. yhden jalan reisikoukistusta ja saada tuntumaa siihen miltä tuntuu kun oikea lihas supistuu.
No jos sä nyt ymmärtäisit edes noita liikkeitä, niin suorinjaloin maastaveto on sori vain, venyttävä liike ja koukistus AIVAN toinen liike, supistava. Yhtä hölmöä olisi verrata ristikkäistaljassa flyereita penkkipunnerrukseen. Sä et todellakaan opi suorinjaloin maastavetoa koukistuksilla vaikka kuinka yrittäisit.

Tuntuman korostaminen on siinä mielessä oikein että esim kulmasoutuun jengi lyö helposti liikaa romua ja sitten se tehdään päin persettä. Välillä varmaan hyvä mennä liian raskaille painoille vrt. ottaa penkkiä perse ilmassa että saadaan tuntumaa isompiin romuihin mutta suurimmaksi osaksi suuret liikkeet pitäisi pystyä tekemään puhtaasti "tuntumalla" oikeilla romuilla.

Mun mielestä JTO sanoi hyvin tuolla 4x4 -> 6x6 ketjussa että älkää päättäkö sitä päivän työsarjaa kilolleen. Päivän kunto vaihtelee ja jos viimeinen lämppärisarja tuntuu raskaalta niin sitten työsarjatkin tehdään sillä ja jos taas työsarja kevyeltä niin olkoon se viimeinen lämppärisarja. Aika usein vaan tulee syyllistyttyä valmiiksi etukäteen päätettyihin sarjoihin ja painoihin.

Mutta enenemmän on topic. Muistan joskus lukeneeni jostain ettet Mike tee leukoja, syytä en enää muista. Sehän on kiistatta hyvä selkäliike vaikka varmasti ilmankin pärjää. Ootko kokenut että siitä ei ole hyötyä sulle vai etkö muuten vain pidä liikkeestä ?

Aina pitää mennä päivän kunnon mukaan ja me Peterin kanssa toteutetaan treenejä niin, me ei mennä painot edellä, vaan tehdään tehokkaat sarjat vaikka päivän voimatasot olisivatkin alhaalla syystä että.

Leukoja ollaan tehty kyllä ja muutama kerta kuussa ne on mukana selkätreenissä. Mulla leuat menee hyvin selkään ja pystyn niitä fressinä vetelemään erittäin hyvällä tekniikalla ihan hyvin. Mutta ne myös ottaa ilkeesti forkkuihin ja mulla kiertäjiin. Mayorilla on onneksi yläkerrassa leuanvetotangossa usea eri otevaihtoehto, joten siinä voi tehdä muutamia sarjoja ilman kiertäjien kiukuttelua. Ylätalja on kohdistetumpi ja mulle parempi vaihtoehto.

En ole toistoennätystä koittanut, mutta hyvällä tekniikalla ja selällä tehtynä yli 10 menee. Ja siis jos mä vedän leukoja, teen selkäliikettä, en nitkuta itseeni toistot silmissä hauiksilla. Voin seuraavassa selkä wlogissa kuvauttaa oman sarjani, niin loppuu sitten jo tästä viestistä alkava vittuilu. Ne on oikeesti erittäin puhtaita.

Ja for the record, tästäkin alkaa taas vitunmoinen nillitys, mutta leukojen määrä ei kerro käytännössä yhtään mitään mistään koskaan missään. Jos joku sanoo vetävänsä 30 leukaa, on se ilman toistojen näkemistä täysin arvotonta puhetta vailla mitään referenssiä.

Joku 45kg luikero voi paukuttaa hauiksilla kepeesti 30 leukaa ja crossfit-hinaaja tekee niitä säälittäviä sätkimisiä 100. Sit järkälemäisen selvän omaava kehonrakentaja tekee just ja just 5. Ja noi 5 on tehokkaampia selälle mitä crosshinttaajan 100.

Back
Ylös Bottom