Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaik on tallessa toki ja eka on forum admin nimimerkillä imoitus, että palsta on auki :DMike, mikä eka postaus pakkotoistolle? Onko vielä tallessa, linkkiä?
Kaik on tallessa toki ja eka on forum admin nimimerkillä imoitus, että palsta on auki :DMike, mikä eka postaus pakkotoistolle? Onko vielä tallessa, linkkiä?
Kaik on tallessa toki ja eka on forum admin nimimerkillä imoitus, että palsta on auki :D
- - - Updated - - -
Kaik on tallessa toki ja eka on forum admin nimimerkillä imoitus, että palsta on auki :D
Yhden käden kajakkisoutu? Eiku se onkin yhden käden liike. Eiku se tehdäänkin kahdella, mut ottaa vain toispuoleisesti. Eiku. se ei ota ku kylkiin kierretään, eiku. Siis kylkeen, eiku. Ei vittu, mä teen kunnon liikkeitä ja tuntumalla.Kajakkisoutu olisi kieltämättä paikallaan, mutta sitä ennen kannattaisi ottaa kunnon priorisointia takadeltseille ja trapseille.. ;)
Yhden käden kajakkisoutu? Eiku se onkin yhden käden liike. Eiku se tehdäänkin kahdella, mut ottaa vain toispuoleisesti. Eiku. se ei ota ku kylkiin kierretään, eiku. Siis kylkeen, eiku. Ei vittu, mä teen kunnon liikkeitä ja tuntumalla.
Tuntuma pitää hakea toimivissa liikkeissä, ei mennä tuntuma edellä ja sitten hehkuttaa miten tuntuu. Otetaan nyt esimerkkinä, yhden jalan reisikoukistus, kyllä tuntuu, mutta ei sillä reisiä tehdä. Sitten sitä nostettaisiin mahtavaksi liikkeeksi ja priorisoitaisiin yhtään treenissä.
Tuntuma pitää hakea toimivissa liikkeissä, ei mennä tuntuma edellä ja sitten hehkuttaa miten tuntuu. Otetaan nyt esimerkkinä, yhden jalan reisikoukistus, kyllä tuntuu, mutta ei sillä reisiä tehdä. Sitten sitä nostettaisiin mahtavaksi liikkeeksi ja priorisoitaisiin yhtään treenissä.
Tässä näette kaikki taas miten mun niskaan kaadetaan aina kaikki, vaikka en syyllinen olisikaan. JohnnyB oli poistanut nuo viestit, mä olen toisella puolella palloa eri ajassa kuin te nyt. Mutta kiitos taas tosta jeesuksen vanhasta kritiikkikommentista. Fakta on se, että suurin osa teistä ei kestä mun kommentteja, joten voitte porukalla ihan rauhassa jättää noi kritiikkijutut omaan peiliinne jos ette kestä mun sanoja.Ilmeisesti näitä ajatuksia ei saa kommentoida, koska viestini poistettiin vaikka siinä mitään epäasiallista ollut. Mies joka ei kestä kritiikkiä yhtään on yllättävän kova antamaan sitä.
No jos sä nyt ymmärtäisit edes noita liikkeitä, niin suorinjaloin maastaveto on sori vain, venyttävä liike ja koukistus AIVAN toinen liike, supistava. Yhtä hölmöä olisi verrata ristikkäistaljassa flyereita penkkipunnerrukseen. Sä et todellakaan opi suorinjaloin maastavetoa koukistuksilla vaikka kuinka yrittäisit.Miksi tuntumaa ei voi hakea kevyissä liikkeissä? Jos ei ole ikinä saanut takareisiä supistumaan sj mavessa niin ihan hyvä idea tehdä esim. yhden jalan reisikoukistusta ja saada tuntumaa siihen miltä tuntuu kun oikea lihas supistuu.