Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Suositteletko aloittelijatreenarin lähtee kokeilee noita teiän treenejä? Tai muutenkaan treenaa samanlailla?

T. 8kk salilla pyöriny kaveri, joka kokeillu välillä noita treenejä, ja nauttinu siitä kivusta ja poltteesta. :D
Ei ainakaan täysipainoisesti, vaan hyvin rauhallisesti totutellen. Erikoistekniikoiden päällekäin hakkaaminen harvoin on suoraan hyvä vaihtoehto. Kestihän mullakin 1,5 vuotta ennenkuin siirryin kahteen treeniin päivässä. 8kk salilla kun on käynyt, niin meidän tapaisella treenillä saa enemmän harmia. Sulla toimii varsin hyvin vielä pitkään perushyvät ohjelmat, enemmän painottaisin heti alkuunsa, että työ tehdään kohdelihaksella mahdollisimman tehokkaasti. Että esim. siis kyykyt tehdään reisillä, ei perseellä, alaselällä ja takareisillä.

Ei ainakaan täysipainoisesti, vaan hyvin rauhallisesti totutellen. Erikoistekniikoiden päällekäin hakkaaminen harvoin on suoraan hyvä vaihtoehto. Kestihän mullakin 1,5 vuotta ennenkuin siirryin kahteen treeniin päivässä. 8kk salilla kun on käynyt, niin meidän tapaisella treenillä saa enemmän harmia. Sulla toimii varsin hyvin vielä pitkään perushyvät ohjelmat, enemmän painottaisin heti alkuunsa, että työ tehdään kohdelihaksella mahdollisimman tehokkaasti. Että esim. siis kyykyt tehdään reisillä, ei perseellä, alaselällä ja takareisillä.

Kerranki joku painottaa sitä, että kyykyt pitää tehdä sillä lihaksella, jota halutaan reenata:)

Mitä olit mieltä tämän teidän haukkujan "voimanostoa paskoilla tekniikoilla" lavakunnosta lahdessa?
Ei tuo ole kunnossa ollut enää 15 vuoteen. Oli aikanaan ihan hyvä ja rakenne on edelleen hyvä. Olihan se asteen koomista katsoa lavalla kun muisti miten se haukkui pystyyn meidän treenit ja miten kehitys on nolla.

Jos frendis pyytäis sut saunailtaan ja parille bisselle, mitä vastaisit?

Kai sitä vois mennä.

Joo toi on totta että 2000-luvun alkupuolella ollu ihan ok, mutta viimesen 10 vuoden aikana ei mairittelevasti ole mies kehittyny, ja kireehän se ei oo ollu niin kauan ainakaan kun mä muistan tai kuvista nähny. Vähän kurjaa haukkua toisten tekemistä ja samalla itte olla joukon hännillä ja aina samassa offikunnossa lavalla.

Sulta on tämä varmaan 10x aiemmin jo kysytty, mutta kysyn silti. Mitä suosittelet ensimmäiseks vapoks ja onko tämä "harrastus" kuinka kallista? Kannattaako vehjettä sitten lähteä jossain kohti päivittelemään tjsp? Oon iha pihalla koko asiasta.

Sulta on tämä varmaan 10x aiemmin jo kysytty, mutta kysyn silti. Mitä suosittelet ensimmäiseks vapoks ja onko tämä "harrastus" kuinka kallista? Kannattaako vehjettä sitten lähteä jossain kohti päivittelemään tjsp? Oon iha pihalla koko asiasta.
Kallista ja kallista, pääsee reilusti röökiä halvemmalla, jos pysyy käsissä homma. Tuppaa vain olemaan kivaa harrastelua ja siten sitten rahaa menee kun ostelee uusia vekottimia. Mut melkein lähtisin Puffin kautta Nautilus minillä ja siihen joku EGO spinner VV-modi.

Kuinka kauan sulla Mike kestää esim. joku 30 millin e-nestepullo keskimäärin? Mietin vaan kun sulla on noi vekottimet tollasia joista tulee höyryä yhdellä imasulla huoneellinen. Kuinka paljon tää sun sigelei 100w syö nestettä muuten, meneekö yli 5 milliä päivässä, riippuu tietysti tuokin monesta muuttujasta, kuinka paljon tehoa on asettanut ja miten usein ja paljon kerralla höyryttelee, mutta jos nyt ei koko ajan hiisaa.

Kuinka kauan sulla Mike kestää esim. joku 30 millin e-nestepullo keskimäärin? Mietin vaan kun sulla on noi vekottimet tollasia joista tulee höyryä yhdellä imasulla huoneellinen. Kuinka paljon tää sun sigelei 100w syö nestettä muuten, meneekö yli 5 milliä päivässä, riippuu tietysti tuokin monesta muuttujasta, kuinka paljon tehoa on asettanut ja miten usein ja paljon kerralla höyryttelee, mutta jos nyt ei koko ajan hiisaa.

Tämä on yleistystä mutta tässä vähän osviittaa nestekulutuksesta:
- perus ego/clearo ym. viritykset 1-3ml päivä
- genesis/silica rta:t 3-10ml päivä
- dripperit isoilla tehoilla +30W 5-30ml päivä

Kaikki toki riippuu omista höyryttelytottumuksista. Itse höyryttelin parhaillaan dripperillä yhdessä päivässä 35W teholla lähemmäs 25ml mutta se oli messupäivä ja vapo oli koko ajan suussa :) Normaalina päivänä itsellä menee dripperi/tankki-käytössä semmonen 5ml-10ml.

Tämä on yleistystä mutta tässä vähän osviittaa nestekulutuksesta:
- perus ego/clearo ym. viritykset 1-3ml päivä
- genesis/silica rta:t 3-10ml päivä
- dripperit isoilla tehoilla +30W 5-30ml päivä

Kaikki toki riippuu omista höyryttelytottumuksista. Itse höyryttelin parhaillaan dripperillä yhdessä päivässä 35W teholla lähemmäs 25ml mutta se oli messupäivä ja vapo oli koko ajan suussa :) Normaalina päivänä itsellä menee dripperi/tankki-käytössä semmonen 5ml-10ml.

Toi mun 5ml päivässä oli kyllä aikamoinen aivopieru koska mulla menee saman verran itellä, 15W teholla, ja en nyt niin kovin paljoa imeskele päivän aikana :D. Käytössä on iClear XI tankki.

Back
Ylös Bottom