Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

mike: johnnie jackson tais luennolla puhua lihaksen supistuksen ja hallitun liikkeen tärkeydestä jos ymmärsin oikein mutta ihmettelen kuitenkin johnnien tyyliä tehdä esim vinopenkkiä ranchimäisellä kreisi pompauttelu rinnalla tekniikalla. johnnie on saanu kehitystä mutta silti, mikä ton pompauttelun hyöyty pitäs olla? ego, fiilis, painojen liikuttelu?

[ES];4716152 sanoi:
En ole varma muistanko oikein, mutta sanoitko 1-2v sitten että kuvaat Peterin kuntoa pitkin tätä projektia, mutta kuvat julkaistaan vasta kisojen jälkeen, en ole ihan varma tästä joten kysyin.

Mike?

mike: johnnie jackson tais luennolla puhua lihaksen supistuksen ja hallitun liikkeen tärkeydestä jos ymmärsin oikein mutta ihmettelen kuitenkin johnnien tyyliä tehdä esim vinopenkkiä ranchimäisellä kreisi pompauttelu rinnalla tekniikalla. johnnie on saanu kehitystä mutta silti, mikä ton pompauttelun hyöyty pitäs olla? ego, fiilis, painojen liikuttelu?
Mä vähän veikkaan, että se niiden videoitu materiaali on enemmän show-offia ja ne oikeesti tekee kontrollillakin. Olen tosin ihmetellyt miten helvetissä ne kestää ettei mikään paikka ratkea. Tsoni teki jotain kulmasoutua kässärillä älyttömillä painoilla jossain videossa ja just ja just lapa liikkui. Siinä oli kyllä jo liikaa painoa vaikka miehellä iso selkä onkin.

[ES];4717117 sanoi:
Pitää kaivaa niitä.

Sellainen kysymys tuli mieleen että jos saisit kuvauttaa oman fysiikkasi (jokin body-tyylinen kuvaussessio) niin kenet ottaisit kuvaamaan ja ideoimaan kuvaukset?

10393864_10152778365287241_2230755549292735151_n.webp

Ootko kokeillu sivu deltseille pakulskin kikkaa eli työnnät käsiä samalla sivulle voimakkaasti kun teet vipareita

Kyllä, mutta se ei mulla oikein toimi, etuvipareissa toimii. Mutta hei, kova duuni on aiheuttanut positiivista kun deltsit ovat kasvaneet. Piti vain pudottaa reippaasti painoja ja eliminoida trapsien työ lähes kokonaan. Hirveen tarkkaan pitää tehdä joka toisto ja tuppaa vaatimaan niitä toistoja ja komboja aika paljon / treeni. Nyt vielä pääsen kivutta punnerteemaan olkapäille kun Wellu avas paikat, niin saa siitä vielä rintapäivälle extraa olkapäille.

Mistä kohtaa kipuili olkapää? Itellä vinopenkissä vasen takaolkapää kipuili hemmetisti, mutta eilen venytellessä rusahti oikeen kunnolla ja kivut lähti pois.

Mulla oli niin kireellä ja jotenkin "pois sijoiltaan" kummatkin deltsit, että lavat puutui ja takaolkapäät oli aivan tulessa aina negatiivisissa vaiheissa nostoa. Wellu sitten käänteli mua ja kummatkin olkapäät pamahti oikein kunnolla, joten siellä oli jotain lievää virhejumia. Ton operaation jälkeen myös sivulateraaliset tuntui aivan erilailla deltseissä ja ehkä siksi ovat ottaneet vastaankin.

Suositteletko aloittelijatreenarin lähtee kokeilee noita teiän treenejä? Tai muutenkaan treenaa samanlailla?

T. 8kk salilla pyöriny kaveri, joka kokeillu välillä noita treenejä, ja nauttinu siitä kivusta ja poltteesta. :D

Back
Ylös Bottom