Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ite ollu Välimeren-ja arabiemiraattien risteilyllä, safka ollu jees, varsinki alacartessa todella jees. Eikä hirveesti ed hardyjä näkyny, taitaa rajottua ne tuonne tallinnan risteilyille.

Nyyssölä taisikin tarkoittaa vain niitä pilakuvia. Ovathan nuo suomi24:lla olevat syytökset esim. eläinrääkkäyksestä toki vakava asia.
Pilakuviakin on monenlaisia, harmittomia ja sitten ihan tarkoituksenmukaisesti rajan ylittäviä, jotka voi vähän haitata jo toimintaa. Jos nyt jollain jonnella ei ole muuta tekemistä, niin siinähän kuluttaa aikaansa, mutta osa on oikeasti mielisairaita pakkomielteensä kanssa. 10 ketjua kun alkaa olemaan, niin kyllähän siinä väistämättä tulee mieleen, että joillain on isomman luokan ongelmia ja se sitten oireilee joidenkin osalta pahasti.

Mika huutonauraa rahkat nenästä, Mike haastaa oikeuteen. ":D"

Ihmiset ovat erilaisia. Vaikka Nyyssiskään nyt mikään eilisen teeren poika ole, niin käsittääkseni Mike on saanut nauttia tästä Suomi24-julkisuudesta hiukan pitempään.

Jokainen voi tietenkin perustaa yrityksen, jota sitten pyörittelee hymyssä suin, kun netissä jauhetaan paskaa yrityksen toiminnasta ja yrityksen sisäisistä asioista.

Sähköpostiinko ne niitä kuvia sulle lähettää? Vai käytkö oikeesti lukemassa jotain Suomi24:ä?

Tänne laittoi. Ne päivystää öisin ja kun huomaavat että olen nukkumassa, niin postaavat sitten tänne niitä. Harmi vain, että niistä sai IP-osoitteet. Ja vaikeehan mun on olla löytämättä itsestä paskaa netistä kun ovat 10 ketjua veivanneet, suomi24:llä joku 500 ketjua. Ja sen paskan löytää sitten myös moni muukin mun nimen googleen laittaessa ja tässä vaiheessa alkaa niistä ylivedetystä olemaan haittaa. Ei toi nyt enää mitään harmitonta pilaa ole, oon monelle jo sairas pakkomielle. On noin parin minuutin viive, postaan sitten tänne, instaan tai blogiin, niin se löytyy kopioituna muualta luonnollisesti vähän paskalla maustettuna.

Tänne laittoi. Ne päivystää öisin ja kun huomaavat että olen nukkumassa, niin postaavat sitten tänne niitä. Harmi vain, että niistä sai IP-osoitteet. Ja vaikeehan mun on olla löytämättä itsestä paskaa netistä kun ovat 10 ketjua veivanneet, suomi24:llä joku 500 ketjua. Ja sen paskan löytää sitten myös moni muukin mun nimen googleen laittaessa ja tässä vaiheessa alkaa niistä ylivedetystä olemaan haittaa. Ei toi nyt enää mitään harmitonta pilaa ole, oon monelle jo sairas pakkomielle. On noin parin minuutin viive, postaan sitten tänne, instaan tai blogiin, niin se löytyy kopioituna muualta luonnollisesti vähän paskalla maustettuna.

Tuohan kuulostaa jo ikävältä. Voisit periaatteessa haastaa kuvien postaajan/postaajat oikeuteen kunnianloukkauksen lisäksi vainoamistesta.

Ei mua nyt ne tavalliset jonnet kiinnosta, harmitonta niiden kuvien käyttö siellä on. Mutta sitten kun niitä muokataan lakia rikkovasti ja tekstit puoltaa ja moderaattorit nostaa keskusteluja ylös, niin alkaa olemaan vähän siinä ja siinä. Se mikä on vähän käytännön tasolla perseestä, on etten voi vastata enää tuntemattomiin numeroihin kun se on 99% aina paskaa. Mut kun noi DHL:t ja FedExit soittelee tuntemattomista, niin sitten saa puljaa aina. Mut ne ei öisin soittele, joten silloin on ihan sama. Musta tehdään perättömiä ilmiantoja eläinsuojeluun ja saan sieltä soittoja jne.

Outoo sikäli kun en tietääkseni ole nyt ihan hirveemmin kenenkään muroihin kussut, joten vitun outoo, että jonnet on noin hermonsa menettäneet. Mut pääsenpä nyt yhdeltä kysymään naamakkain "miksi?".

Siis jumalauta soittaako Jonnet sulle "pilareita"? Oli kohteena kuka tahansa, niin ei nyt saatana tätä maailmaa. Kaikki nyt on ekojen kännien aikoihin soittanu johonki pizzataxiin ja tilannu "kymmenentuhat pizzaa", mut toi menee jo yli mun ymmärryksen.

On tosi pitkälle mennyt joidenkin sairas pakkomielle kun oikein kyttäävät, milloin ei ole kirjautuneena ja iskevät sitten likaiset kyntensä. Sen on jo askel eteenpäin kun on IP-osoitteet tallessa.

Jokunen vuosi sitten eräs kokenut poliisi sanoi, että Suomi24 on karsean iljettävä paikka ja kehoitti pysymään pois sieltä, jos suinkin mahdollista. Mutta kuten Miken kohdalla, niin joku voi kirjoittaa yhtä sun toista paskaa toisesta henkilöstä. Vielä kun niihin niin moni uskoo suoraan tuosta vaan ottamatta selvää totuudesta, niin asiat paisuu paisumistaan ja leviää pahimmillaan kuin kulovalkea (pätee monessa sosiaalisessa mediassa).

Mua ärsyttää jo kaikenmaailman spammit, hoaxit yms., niin tuollainen saa vielä "kiukkusemmaksi", vaikka ei osuisi omalle kohdalle.

Back
Ylös Bottom