Ite ollu Välimeren-ja arabiemiraattien risteilyllä, safka ollu jees, varsinki alacartessa todella jees. Eikä hirveesti ed hardyjä näkyny, taitaa rajottua ne tuonne tallinnan risteilyille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pilakuviakin on monenlaisia, harmittomia ja sitten ihan tarkoituksenmukaisesti rajan ylittäviä, jotka voi vähän haitata jo toimintaa. Jos nyt jollain jonnella ei ole muuta tekemistä, niin siinähän kuluttaa aikaansa, mutta osa on oikeasti mielisairaita pakkomielteensä kanssa. 10 ketjua kun alkaa olemaan, niin kyllähän siinä väistämättä tulee mieleen, että joillain on isomman luokan ongelmia ja se sitten oireilee joidenkin osalta pahasti.Nyyssölä taisikin tarkoittaa vain niitä pilakuvia. Ovathan nuo suomi24:lla olevat syytökset esim. eläinrääkkäyksestä toki vakava asia.
Mika huutonauraa rahkat nenästä, Mike haastaa oikeuteen. ":D"
Tänne laittoi. Ne päivystää öisin ja kun huomaavat että olen nukkumassa, niin postaavat sitten tänne niitä. Harmi vain, että niistä sai IP-osoitteet. Ja vaikeehan mun on olla löytämättä itsestä paskaa netistä kun ovat 10 ketjua veivanneet, suomi24:llä joku 500 ketjua. Ja sen paskan löytää sitten myös moni muukin mun nimen googleen laittaessa ja tässä vaiheessa alkaa niistä ylivedetystä olemaan haittaa. Ei toi nyt enää mitään harmitonta pilaa ole, oon monelle jo sairas pakkomielle. On noin parin minuutin viive, postaan sitten tänne, instaan tai blogiin, niin se löytyy kopioituna muualta luonnollisesti vähän paskalla maustettuna.
Kyllä me varmaan kuvataan.Meinasitko kuvata Pajusen Piiasta jonkunlaista settiä jossain vaiheessa?
Karjasehan paskat housuun sille yhdelle!![]()