Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Katos äijää! Otappa nyt meidän mieliksi semmoinen parempikokoinen pullistelukuva jossa näkyy koko kroppa. On sulllaki tuo kondis liikahtanut aikalailla eteenpäin. Vertaan aina siihen leffateatteriMikeen ;)
Kai mä olisin ottanut jo, jos kiinnostais ottaa. Mua ei suoranaisesti kiinnosta vittuakaan katsoa sitten sitä itkua milloin mistäkin jos laitan kokokuvan. Sit itketään kuvan taustasta, Björn Borgin kalsareista, ilmeestä, olemattomasta lippalakista jne. Ei kiitos. Mä tiedän jo etukäteen sen vitun nillittämisen määrän, joten ette tuu saamaan varmaan ikinä musta mitään tämän kummempaa kuvaa. Vaikka mä kuvaisin studiossa täydellä valosetillä itseni, niin puolet olis huutamassa, että photoshopattu ja toinen puolisko huutais, että huijaan valoilla. Sit jos otan perse vitun paljaana rinta sivulta, niin huudetaan mulla olevan 18% rasvat. Niin tai näin, vituiksi menee, joten en jaksa edes vaivautua.

Hienoja kuvia Norjasta. Itsellä kuulunut Norja usein kesäloman ohjelmaan.
Ainoa miinus vaan maan kalleus.

Millä ruokailuilla mennyt nyt ?

Oletko huomannut tiettyä kalorimäärää mikä saa aineenvaihduntasi jo jumiin ?
Vedän nyt enemmän hiilaria kun rasvat putoaa muuten vähän turhan nopsaan.

juu parempia kuvia olisi nyt kyllä hyvä sitten kanssa saada, kun kerran ruvetaan tietoisesti pullistelemaan, eikä tuollaisia peilin kautta otettuja vääristeleviä/suurentavia räpsyjä..
Vääristää joo, oikeesti mulla on 38cm käsi ja 18% rasvat kuten täällä on sanottu. Väärät metodit.

Mike kaikkia ei voi miellyttää :D Kunnon posekuvaa vaan kehiin, eiköhän täällä enemmän niitä ole jotka ottaisi ne positiivisesti vastaan, allekirjoittanut mukaanlukien. Jos joku nantes itkee sun persekuvista niin se ei ole sama asia kuin koko pakkis :D

Mike kaikkia ei voi miellyttää :D Kunnon posekuvaa vaan kehiin, eiköhän täällä enemmän niitä ole jotka ottaisi ne positiivisesti vastaan, allekirjoittanut mukaanlukien. Jos joku nantes itkee sun persekuvista niin se ei ole sama asia kuin koko pakkis :D
Äänessä on kuitenkin negaajat ja muut on hiljaa, niin mä en oikeesti jaksa niiden iloksi laittaa mitään.

Mike me ollaan sun faneja ja halutaan susta materiaalia, moni on kiinostunut oikeasti sun kunnon etenemisestä. ei haittaa vaikka et oo mihinkää lavoille menossa mutta kummiskin.

Eikö tämmösessä lajissa tai sun kohdalla lajipiirin ympärillä heilumisessa pidä vähän tottua siihen kritiikkiin. Kilpailijat/harrastelijat postaa kuvia näytille ja jos jotakin ei kunto miellytä niin varmasti sen voi asiallisesti ilmaista, arvostelulaji kun taitaa olla. Ja en tiedä pitäisikö sun kauheasti välittää nimimerkin takaa tuleviin vittuiluihin, tuskin facessa moni tai kukaan tulee samanlailla sun kuviin avautumaan, ainakaan mitä oon kattonut niin en oo törmänny. Mutta eipä tästä sen enempää kun kerta oot päättänyt ettei varsinaisia kuntokuvia enää tule.

No siinä saatana. Nyt sit porukalla nariseen vaikka seinän väristä. Ei pääse kireeksi, rasvat 18%, väärät vitun metodit, photoshopattu, väärä kamera, väärät valot, perse ei näy, perse näkyy melkein, lerssi peitetty, maanantai on perseestä, narinari. Siitä vain valitsemaan perussettiä.

pose.webp

Kyllä näkee että töitä on tehty aikalailla.Aikamoista kiukuttelua vaan vähän väliä.Ei ehkä ihan uskois jutuista että ikää on jo melkein 30.

Olitko aikanas rojuttelu vuosinasi omasta mielestä yhtä kovassa kunnossa? Siis bodausmielessä? Selkä ja rinta sillo kovemmat? Olitko silloin parhaassa kunnossasi ikinä yhtä kiree kuin nyt? Kova kunto kyllä on, mutta töitäkin tehty. Ei muuta kuin treeni intoa.

Olitko aikanas rojuttelu vuosinasi omasta mielestä yhtä kovassa kunnossa? Siis bodausmielessä? Selkä ja rinta sillo kovemmat? Olitko silloin parhaassa kunnossasi ikinä yhtä kiree kuin nyt? Kova kunto kyllä on, mutta töitäkin tehty. Ei muuta kuin treeni intoa.
No jos suhteutetaan roinamääriin, niin olen nyt aivan törkeesti paremmassa kunnossa. Kädet on isommat kuin aikaisemmin johtuen, että niitä on treenattu bodausmielessä, ei penkkipunnerruksen tukena. Samoin kaikkia muita lihasryhmiä on treenattu kasvaminen tähtäimenä, ei voimat. Mut se pitää sanoa, että voimat on nousseet nyt kovaa vauhtia, kattoo mitä huomisessa rintatreenissä painaa.

Koivet esim on melkoisesti erottuvammat, samoin letkuja puskee enemmän kuin koskaan aikanaan.

Tossa esim oli vielä kovat setit päällä. Jälkeenpäin vain mietin miten helvetin tyhmästi tein kun vetelin kuin sika lääkkeitä(kovimmillaan 15 sustaa viikossa + anat päälle) ja nyt paremmassa kunnossa. Ja ihan tosissaan vielä jotkut kehtaa väittää, että nyt on väärät metodit käytössä.

Mä en tällä hetkellä ihan helposti muuttaisi tässä konseptissa näitä:

- Rasvat ravinnossa alle 100g
- Proteiini 250-350g riippuen onko tuplatreeni vai välipäivä
- Hiilaria ihan fiiliksen mukaan hyvistä lähteistä
- Aminohapot ja Vitargo treeenin aikana
- Volyymipainotteinen treeni painoja tuijottamatta, mutta kuitenkin mahdollisimman raskailla, ei mitään pelkkää pumppailua
- Vitamiinien tarkastus ja optimointi verikokeilla
- Alkoholiton elämä
- Peter treenikaverina

17.9.webp

118996d1407539057-kuvia-pakkiksen-mikesta-q-pose.jpg

Ja OT: Jari Sillanpään Malagaan on ehkä kamalin renkutus ikinä.

No siinä saatana. Nyt sit porukalla nariseen vaikka seinän väristä. Ei pääse kireeksi, rasvat 18%, väärät vitun metodit, photoshopattu, väärä kamera, väärät valot, perse ei näy, perse näkyy melkein, lerssi peitetty, maanantai on perseestä, narinari. Siitä vain valitsemaan perussettiä.

katso liitettä 118996

Kova on kunto, mutta älä lähde marisemaan muiden joukkoon. Loputon suo. Haistata vaa vittu ja heitä banneja ja hauku vielä homorunkkariksi perään. Jos ei riitä ni hauku lisää vitun hintiksi ja kusimunaksi

Kova on kyllä kunto. Ei siitä mihinkään pääse :thumbs:

Back
Ylös Bottom