Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kertomasi on ihan tiedossa. Kun ulkoinen testo lopetataan, niin edessä on hypogonadismi kun LH on nollissa tovin. Itsekin sanoin että arvostan kaverin avoimuutta.

Itse uskosin että endokrinologi ymmärtää enemmän kuin pakkiksen ihmiset mitä alan lääketieteeseen tulee.

Kävin itse peijaksessa kuupan kuvauttamassa aivolisäkkeen kasvainen pois sulkemiseksi ja tuloksia käytiin endon kanssa läpi (aivolisäke peräinen testovaje siis mulla, ei ollut kasvainta).

Arvot mulla oli viitearvojen alarajasta 50% alaspäin eli balttiarallaa 110 vuotiaan tasolla ja oon 23.
Tää lekuri sanoi, että arvot ovat hyvät koska ovat linjassa toisiinsa nähden koska kaikki olivat matalia (öö?) ja käski lopettamaan toisen lääkärin toimesta aloitetun korvaushoidon ja kirjoitti diagnoosiksi funktionaalinen hypogonadismi.
Pois lähtiessä vielä sanoi että korvaushoito pahentaa gynecomastiaa ja en tule saanaan lapsia.

Lääkäri jolla käyn on näiden asioiden asiantuntija ja kertoi, että kaksi viimeisintä väitettä ovat valheita ja sellaista diagnoosia kuin funktionaalinen hypogonadismi ei ole olemassakaan, eikä googlekaan ole kuullut koko asiasta. Eli kunhan yritti pelotella ja houkutella vaihtamaan masennuslääkkeisiin.

Että, ainakin mun silmissä tuo riitti kusemaan luoton endokrinologien haluun parantaa potilaan elämän laatua täydellisesti.

Mitäs mike tykkää näistä helteistä? Kuinka monta kahvikuppia menee päivässä?
Kauhee nukkua kun on niin pirun kuuma, muuten ihan fine. Kahvia menee 3-6 kuppia päivässä.

Mistä Mike ostat/saat treenihousuja? Jos saa kysyy ni mitkä sulla on esim tossa yllä olevas kuvas jalassa?
Body Actionilta haen ja kuvassa on Better Bodiesin housut.

Nämä on kysytty varmasti monneen kertaan, mutta olitko kauan ovella? Oliko kinkkisiä tilanteita,kohtasitko puukolla tai pyssyllä osotteluita? Oliko hyvä reenata ovihommien ohella?
Jonkusen aikaa tuli ovella oltua, puukkoon ja tykkiin tutustuin.

Kuinka paljolla € Mike lähtisi nykypäivänä yhdeksi yöksi ovelle?
3000€

Tosin, ei ne maltilliset määrät siitä mitään korvaushoitoa tee. Ei sitten millään.
1ml/10pv. Siinähän jeesustelette. Alkaa vituttaan tää lässytys täällä, olis pitänyt olla ihan hiljaa.

Eniten ihmetyttää tuo Miken ehdoton asenne monessa asiassa: ei vakituisesti elämäänsä lasta halua ottaa, mutta ilmeisesti nykyisellä puolisollaan on lapsi(a)? Ei ikinä muuta, kuin maasturi ja hetken päästä pikku-golffi. Ei enää ikinä horkkaa ja nyt "korvaushoitona" matalien tasojen takia? Useasti kuulee kärkkäitäkin mielipiteitä esim. em. asioissa, mutta sitten hetken päästä tehdään täysin päinvastaisesti. Ei ehkä pitäisi olla niin ehdoton. :)
Siinähän ihmettelet, parempi olla jostain vahvaa mieltä kun joku jees jees mies jonka mielipiteet on kultaista keskitietä. Neutraali on perseestä. Ja ole kuule ihan huoleti, jos oisin jees jees mies, niin joku toinen tulisi ihmettelemään sitäkin. Ja jos en sanois täällä yhtään mitään, niin kyllä siitäkin joku itkis. Niin tai näin, vituiksi menee, joten mä olen edelleen vahvasti aina mieltä jostain.

Ja tohon sun paskakommenttiin horkkaan. Mä vedin 15 sustaa pahimmillaan viikossa kun rojuttelin ja siihen 2 gemmiä anabolisia päälle. Joku sitten tulee väittämään, että mä olen kääntänyt takkini kun 10 vuotta olin ilman, josta 1,5 viimeistä treenannut kuin mielipuoli ja todennut verikokeiden avulla, että valitettavasti mun testot ei riitä enää tähän vauhtiin.

Nythän tästä vasta show tulee kun määrätkin on ilmoitettu. Alkaa olla vittumaista lukea tätä ketjua. Ennen täältä sai lukea mukavia kuulumisia kikkarapäiden treeneistä ja muista Mikeen liittyvistä body-touhuista. Nyt vaan testo sitä ja roina tätä. Voisitko Mike laittaa stopin tälle? Et taida itsekään tätä popparit kourassa lukea.

... kirjoitti diagnoosiksi funktionaalinen hypogonadismi.
Pois lähtiessä vielä sanoi että korvaushoito pahentaa gynecomastiaa ja en tule saanaan lapsia.

Lääkäri jolla käyn on näiden asioiden asiantuntija ja kertoi, että kaksi viimeisintä väitettä ovat valheita ja sellaista diagnoosia kuin funktionaalinen hypogonadismi ei ole olemassakaan, eikä googlekaan ole kuullut koko asiasta. ....

On tuolla joitakin satoja linkkejä tarjolla, mutta onko mahdollista sellaista diagnoosia antaa on toki eri asia.
https://www.google.fi/search?q=%22functional+hypogonadism%22&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&sa=X&ei=AX_VU-aKD8PMygP8ooHwBQ&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1920&bih=1089&dpr=1#channel=sb&q=%22functional+hypogonadism%22&rls=org.mozilla:fi:official

Luulenpa puhutun funktionaalisesta hypogonadotrooppisesta hypogonadismista, siitä on jo tuhansia linkkejä ja monissa tapauksissa ihan relevantti diagnoosi: https://www.google.fi/search?q=funktional+hypogonadism+secondary&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=xoLVU7rEBO_J8gex8IGQCg#channel=sb&q=%22functional+hypogonadotropic+hypogonadism%22&rls=org.mozilla:fi:official

Ja sen kummemmin lainailematta tuohon Miken vahvoihin mielipiteisiin; yleisesti henkilö joka ottaa tiukan kannan äkkiseltään vaistonvaraisesti eettisiin seikkoihin tulee hyvin mahdollisesti tarkistamaan kantaansa ajan myötä. Se on pelkästään inhimillistä.

Katohan, en varmaan oo sitten englanniksi googletellut :P

Mitä noita lueskelin niin tuohon sitten jengi saanut lääkitykseksi muissa maissa clomit tai sitten HCG + FSH tai jomman kumman noista. Mun lekuri kysyi, että haluanko HCG:n vai sustanonin, koska sanoi että HCG:kin hoitaa hommelin. Otin kustanne ja käytännöllisyys syistä sustan, hcg ta sitten kun tulee aika muksu pyöräyttää.

Endon näkemykseen ei sitten mahtunut minkäänlainen hoito vaikka kuvitteli tietävänsä mistä on kyse näköjään vaan lähetti kotiin kärvistelemään vaikka oli 10 min aiemmin kysynyt että miten olen kokenut hoidon vaikuttavan elämänlaatuun ja vastasin että nyt elämä tuntuu elämisen arvoiselta.

Arvostan kyllä Miken treeniasennetta, helvetin kovaa treenaa näissä Wlogeissa Peterin kanssa. Kehonrakennuskisat alkaisivat pian olemaan oikea paikka.

Entiedä onko jo kysytty, mutta oletko käynyt New Yorkissa? Jos olet mitä pidit ja jos et, aiotko käydä? :-)

Arvostan kyllä Miken treeniasennetta, helvetin kovaa treenaa näissä Wlogeissa Peterin kanssa. Kehonrakennuskisat alkaisivat pian olemaan oikea paikka.

Sama kävi mielessä kun katoin Monsta videolta tuplat Katajan vieressä. Komeat on tykit Mikellä!

Tsemiä ja koeta välttää loukkaantumisia :)

Entiedä onko jo kysytty, mutta oletko käynyt New Yorkissa? Jos olet mitä pidit ja jos et, aiotko käydä? :-)
En ole käynyt, mutta kai siellä on joskus periaatteen vuoksi käytävä.

10360611_10152582492187241_2705913636891578905_n.webp
Mestarin kanssa dueli.

Pysäyttelin jo tuossa videolla ja huomasin saman mitä tuossa yläpuolella olevasta kuvasta voi todeta.. Ei sulla niin paska tuo kondis ole vaikka niin väitetäänkin ;)

Miettikää millanen kondis olis jos Mike treenais oikeilla metodeilla ;)

Sitä on itekki monesti tullut pohdittua, mitä Mike sais aikaan, jos treenikaverina ois Pesis, eikä Wilenius. Lahjattomaksi tuskin voi Mikeä väittää, jos väärilläkin metodeilla on noin hyvässä kunnossa.

Ps. ;D

Back
Ylös Bottom