Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla ollut joskus päivä, ettei olis ihan hirveen ahdistava olo?Juu nimi jakoon, niin voidaan soitella pilasoittoja :face:
Aika uskomatonta kyllä, mutta sieltä villakoiraryhmästä yksi vitun lehmä oli soittanut eläinsuojeluyhdistykselle ja sieltä sitten soitettiin mulle. Ei ollut nähnyt koko kuvaa, vaan ilmoituksessa oli sanottu, että kohtelen koiraa kaltoin ja rajuin ottein ja sitten rupesi lässyttämään mulle jotain eläinsuojelulaista. Meni aika hätäseen hermot ja kerroin aika kovin sanoin mitä mieltä olen niistä vitun virtahevoista ja niiden mielipiteistä. Sanoi, ettei tässä nyt olla mitään tarkastuskäyntiä tekemässä, mutta sanoin että tervetuloa vain isolla porukalla katsomaan kuka lähtee, Hessu vai te vitun turhanpäiväiset ajanhaaskaajat. Jeesus miten väsyneitä ihmisiä maailmassa on. Anonyyminä munattomana oli vielä tehnyt se lortto ilmoituksen, mutta sattumoisin narahti siinä, että mulle soitettiin ja kysyttiin Mika nimellä. Siellä ryhmässä pahimmassa äänessä ollut ämmä kokojan kutsui väärällä nimellä, joten ei tartte kelaa kuka ilmoituksen teki. Nyt mä soittelen sitten vittuillakseni sinne kanssa ja teen sen lehmän niskaan vastaavanlaista juttua. Anonyymina vain ja vaikka että pieksee koiraansa metrin dildolla.
![]()
Vai että oli Mike trolli
En nyt ymmärrä tollasia lapsellisia kostoyrityksiä, miks pitää itse olla lapsellinen jos toinen on
En nyt ymmärrä tollasia lapsellisia kostoyrityksiä, miks pitää itse olla lapsellinen jos toinen on?
No miksi sitten et löydä mistään mitään positiivista, tai aina täytyy tuoda kaikkea negatiivista esille? Eikö sulle ole äiti opettanut, että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin parempi olla hiljaa.Ei ahdista ei.
Multa on kerran kyselty thaikuissa että mitä noi putelit on.Onko sulla koskaan tullut ongelmia vapon kanssa reissatessa, esim. lentokenttien turvatarkastukset?
Aika naurettavaa, että jostain eläinsuojelusta soitellaan näkemättä edes koko kuvaa. Sehän olisi sitten ihan sama tehdä 100 hengen voimin valitus tuosta ilmoituksen tehneestä naisesta, jos ei kerran edes mitään todisteita tarvitse toimittaa. Siinähän sitten soittelevat naiselle ja heittelevät huhupuheina kuultuja syytöksiä.
Tuo miespuolinen ylläpitäjä on vielä naurettavampi. Ymmärrän, että ämmät ylireagoi ihan kybällä. Eihän vanhoilla naisilla ole mitään maalaisjärkeä tai logiikkaa. Pahimpia on sellaset, joilla ei ole muuta elämää kuin valittaa. Luulisi, että miehellä nyt ainakin olisi hieman paremmin inkkarit kanootissa, mutta lähtee samaan spedeilyyn kuin mikäkin neiti.