Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Aika uskomatonta kyllä, mutta sieltä villakoiraryhmästä yksi vitun lehmä oli soittanut eläinsuojeluyhdistykselle ja sieltä sitten soitettiin mulle. Ei ollut nähnyt koko kuvaa, vaan ilmoituksessa oli sanottu, että kohtelen koiraa kaltoin ja rajuin ottein ja sitten rupesi lässyttämään mulle jotain eläinsuojelulaista. Meni aika hätäseen hermot ja kerroin aika kovin sanoin mitä mieltä olen niistä vitun virtahevoista ja niiden mielipiteistä. Sanoi, ettei tässä nyt olla mitään tarkastuskäyntiä tekemässä, mutta sanoin että tervetuloa vain isolla porukalla katsomaan kuka lähtee, Hessu vai te vitun turhanpäiväiset ajanhaaskaajat. Jeesus miten väsyneitä ihmisiä maailmassa on. Anonyyminä munattomana oli vielä tehnyt se lortto ilmoituksen, mutta sattumoisin narahti siinä, että mulle soitettiin ja kysyttiin Mika nimellä. Siellä ryhmässä pahimmassa äänessä ollut ämmä kokojan kutsui väärällä nimellä, joten ei tartte kelaa kuka ilmoituksen teki. Nyt mä soittelen sitten vittuillakseni sinne kanssa ja teen sen lehmän niskaan vastaavanlaista juttua. Anonyymina vain ja vaikka että pieksee koiraansa metrin dildolla.

Ettei vaan ois se sama matami jota patistit lenkille ennemmin kuin lukemaan sitä kirjallisuutta :D

Menit sitten kävelemään siellä missä sisiliskot parittelee!
Eikö sulla ole tiedossa, että niillä on tähän aikaan vuodesta parittelut käynnissä ja toi turhanpäiväinen tömistely häiritsee niiden toimia ja voi pahimmissa tapauksissa pelottaa liskot pois siltä alueelta ja täten estää elintärkeän lisääntymisen. Noh, eihän tollaselta narsistiselta podarilta voi muuta olettaakkaan kun pitää väkisin päästä ottamaan haukkareista kuvaa komeaan maisemaan sisiliskojen KUSTANNUKSELLA! Pitäskö pumpata enemmän niitä aivoja mitä noita haukkareita kun ei tunnu tuo happi kiertävän sinne aivoihin asti kun nuo haukkarit vie matkalla kaiken veren.

SISILISKOJEN VIHAAJA!

PS. Mun ei tarvi käydä lenkillä, koska kehitän itseäni ja aivojani. Luen päivittäin Aku Ankkaa!!

Mike on trolli

25tggnp.png

Vai että oli Mike trolli

En nyt ymmärrä tollasia lapsellisia kostoyrityksiä, miks pitää itse olla lapsellinen jos toinen on

Lapsellisuutta on olla lapsen kaltainen, kehittymätön, naiivi; lapsekas.

Eri asia on aiheuttaa toiselle harmia. Silloin on ylitetty kriittinen raja. Rajanylityksestä täytyy seurata seuraamuksia, muuten kyseessä oleva henkilö oppii että tämähän keino toimii ja systeemiä voi hyväksikäyttää ilman mitään seuraamuksia.

On varmaan kysytty, mutta mitä Mike tekisit, jos olisit diktaattori? Mitä kieltäisit/sallisit? Miten verotus muuttuisi, entä sosiaalituet? Vastaa vaikka haista vittu, jos on paska kysymys :)

Ei ahdista ei.
No miksi sitten et löydä mistään mitään positiivista, tai aina täytyy tuoda kaikkea negatiivista esille? Eikö sulle ole äiti opettanut, että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin parempi olla hiljaa.

Onko sulla koskaan tullut ongelmia vapon kanssa reissatessa, esim. lentokenttien turvatarkastukset?
Multa on kerran kyselty thaikuissa että mitä noi putelit on.

Aika naurettavaa, että jostain eläinsuojelusta soitellaan näkemättä edes koko kuvaa. Sehän olisi sitten ihan sama tehdä 100 hengen voimin valitus tuosta ilmoituksen tehneestä naisesta, jos ei kerran edes mitään todisteita tarvitse toimittaa. Siinähän sitten soittelevat naiselle ja heittelevät huhupuheina kuultuja syytöksiä.

Tuo miespuolinen ylläpitäjä on vielä naurettavampi. Ymmärrän, että ämmät ylireagoi ihan kybällä. Eihän vanhoilla naisilla ole mitään maalaisjärkeä tai logiikkaa. Pahimpia on sellaset, joilla ei ole muuta elämää kuin valittaa. Luulisi, että miehellä nyt ainakin olisi hieman paremmin inkkarit kanootissa, mutta lähtee samaan spedeilyyn kuin mikäkin neiti.

Aika naurettavaa, että jostain eläinsuojelusta soitellaan näkemättä edes koko kuvaa. Sehän olisi sitten ihan sama tehdä 100 hengen voimin valitus tuosta ilmoituksen tehneestä naisesta, jos ei kerran edes mitään todisteita tarvitse toimittaa. Siinähän sitten soittelevat naiselle ja heittelevät huhupuheina kuultuja syytöksiä.

Tuo miespuolinen ylläpitäjä on vielä naurettavampi. Ymmärrän, että ämmät ylireagoi ihan kybällä. Eihän vanhoilla naisilla ole mitään maalaisjärkeä tai logiikkaa. Pahimpia on sellaset, joilla ei ole muuta elämää kuin valittaa. Luulisi, että miehellä nyt ainakin olisi hieman paremmin inkkarit kanootissa, mutta lähtee samaan spedeilyyn kuin mikäkin neiti.

Kaksipiippuinen juttu. On toisaalta hyvä, että viranomaiset ilmoittavat olemassaolostaan. Toisaalta toki jokainen voi ulista kaikesta ja rahaa palaa. Nyt ehkä joku pahempi juttu voisi selvitä, mutta toki lähestyminen asiassa ei ole ehkä paras.

Jos olisin tuossa ryhmässä, niin kysyisin tuolta ukolta, että luuletko saavas kalaa.

Valitettavasti eläinsuojeluilmoituksen pystyy raapustamaan netissä ja ei siihen tarvitse varsinaisesti osata laittaa kuin ilmoituksen kohteen nimi- ja osoitetiedot, muihin kohtiin voi improvisoida. Kostaminen on lapsellista, mutta omalle kohdalle sattuessa saattaisin tehdä kaikista ilkeimmän teon, lastensuojeluilmoituksen. Jos kukkahattutädillä on omia lapsia niin siinä vaiheessa, kun sosiaalivirasto ottaa asian käsittelyyn, alkaa rouvan kurkkua kuivata. Ehkä ymmärtää, että muiden ihmisten asioihin ei välttämättä kannata puuttua.

Back
Ylös Bottom