Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Maikki kovemmassa kondiksessa nykyään kuin myrkytellessä.:D
En ole, oon about 10kg jäljessä. Mulla on kuvia kun olin myrkyillä tämän painoinen. Olin kireempi reippaasti, mutta taas ei ollut niin elastiset lihakset. Jalat on kasvanut yli myrkkyaikojen, samoin handut.

Missäs olen kaasutellut? Tänään en ole paljoo ees kenkinyt. Se mekkaloi mukavasti vasta siellä päälle viidessä tonnissa.
Kampintorin liikenneympyrästä töölöön päin runeberginkatua pitkin. Et sä nyt niin paljoa kaasutellu, mutta kummiski sen verran että se murina kuului ihan hyvän matkan päähän.

Otitko vetoja kun kaasutti? Anteeksi mutta oli pakko kun mielikuva on liian kirkas. Hihaton päällä (kylmä on, mutta keli ku keli ni se on siiissti) armottoman ohuet kädet max yksi verisuoni näkyy selvemmin ku solisluut. Sheikkeri kädessä älypuhelin toisessa kädessä, pakkotoisto auki että voi antaa ohjeita ylärinnan reenaamisesta muille kanssa harrastelijoille. Sitten se kuuluu... Murinaa... Mitä vittua tuo oli??? Mike. Aaah, onneks on älypuhelin jo auki foorumille. - ajoitko just minun ohi? Meinas tulla. Et hissin tästä sinun maailmasta poispäin oikein mielelläni.

Onko sillä mitään valtakunnan merkitystä mitä paitaa salilla pitää? mulle se on ainakin ihan sama vaikka joku käyttäis salilla villapaitaa. ''Se on minusta väärin'' mikä on oikein? Taitaa pojalla stringi hiertää vakosee tai sitte lopeta se peukalon päällä istumine ja ainaisen G-pisteen etsiminen. Ja puheistas saa sen kuvan että et treenaa ollenkaan vaan tuijotat niitä hihattomissa treenaavia :hyper:

Tää Sherlock selvitti hihattomassa jo senkin etten itse treenaa. Sillä ei ole merkitystä, mutta kyllä minä räpellän painoharjoittelun parissa. Saako sinulta ruoka ja reeni ohjelmia? Kiinnostaa oikeasti.
Käytän stringejä yhtä usein kun hihatonta.
Miksi käyttäydyt noin omituisesti asian suhteen? Peukalon pyllyyn laittoa ja muuta. Ettet vain ois hihattomia käyttävä h.....?

Do-Not-Argue-With-An-Idiot.jpg

Kynäniska on kyllä yksi idiotismin multihuipentuma. Monta kertaa kysytty jo mutta vastaisitko vihdoin että miksi hihattoman paidan käyttäjät on urpoja? Jos sä et niistä tykkää se ei ole kuin sun ongelma. Esim. Jos mä en vaikka tykkää t-paidoista niin aika turha mun on huudella että kaikki t-paitaa käyttävät on urpoja.

Ootko kattonut hobitti kakkosen ? Siitä ykkösestä on muuten olemassa extended edition, leffa itsessään ei oo kovin paljoa pidempi mut siinä on 6 levyä lisämateriaalia, making offia ja niin edespäin. Itse en oo mikään järkyttävä fani mut katoin frendin kanssa ne lisämatskut läpi ja oli kyllä aika kiinnostavaa settiä, asioita joita ei leffaa katsoessa tajua (ellei oo lukenut kirjaa), mm. yhteydet lotreihin. Aikamoista hifistelyä se niiden kuvaaminen ja editoiminenkin, aattelin vinkata sulle jos kiinnostaa nähdä miten tuon luokan leffa tehdään, voit sit pakkiksen myytyäs tehdä niillä rahoilla Nyyssölästä 3D HFR Hobitti-leffan Uuden Seelannin vuoristoissa :D

Perunallako kuvasit? ;)

eiku porkkanalla selvästi. joo mutta kymysykseen, meinaako mike kisata joskus taikka kisannu joskus? ois hianoo bisleyn kanssa lavalla vierekkäin:hyvä:

Back
Ylös Bottom