Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Se on ihan sama minkälaiset kädet on! Hihaton on brutaalein vaate mitä tiedän. Luulin et Mike ois just niitä ketä ei pidä hihattomia?
En kyllä tank-topilla pyöri juuri koskaan muualla kuin kotona, viimeksi tais olla tank-toppi päällä kolmisen vuotta sitten kesällä kun mentiin veneellä jossain stadin edustalla. En siis pyöri hihattomassa.

Pyöritkö usein hihattomassa paidassa? On meinaan vähän nolo vaatekappale.

Vielä nolompaa on jättää se hihaton salille laittamatta sen takia että pelottaa niin paljon mitä muut ajattelee.

Mä pidän hihatonta salilla kun ei tartte niin montaa kertaa pestä sitä treenien välissä vrt. normipaita joka pitää laittaa koneeseen joka kerta.

Vielä nolompaa on jättää se hihaton salille laittamatta sen takia että pelottaa niin paljon mitä muut ajattelee.

Mä pidän hihatonta salilla kun ei tartte niin montaa kertaa pestä sitä treenien välissä vrt. normipaita joka pitää laittaa koneeseen joka kerta.

Just. En pelkää ihmisiä/ kanssa treenaajia. Hihaton on minun mielestä väärin. On niin vitun urpoa keekoilla hihattomassa ( salilla tai julkisilla).
Ja miten vitussa hihatonta ei tarvii pestä yhtä usein? Todistaa taas et hihattomia ei käytä ku urpot!

Ainoastaan läskit saavat pitää hihatonta olematta ylimielisiä kusipäitä

Kyllähän langanlaihat hipsteritkin käyttää hihattomia paheksuntaa herättämättä. Tai no paheksuntaa ne varmasti herättää kenessä tahansa täysjärkisessä, muttei sen hihattoman takia.

Just. En pelkää ihmisiä/ kanssa treenaajia. Hihaton on minun mielestä väärin. On niin vitun urpoa keekoilla hihattomassa ( salilla tai julkisilla).
Ja miten vitussa hihatonta ei tarvii pestä yhtä usein? Todistaa taas et hihattomia ei käytä ku urpot!

mä käytän kans hihatonta. u calling me urpo? modafoka!! :D

mä käytän kans hihatonta. u calling me urpo? modafoka!! :D

Bodari tai hippi niin hihaton on hihaton. Minä arvasin että sinä takerrut tähän. Valitettavasti joudun pysymään kannassani. Mutta potipiltingissä oot kova, siinä ei käytetä paitoja.

- - - Updated - - -

Nii ja toivon että peset edes sinä sen "paitas" reenin jälkeen.

Onko sulle joku vittuillut joskus ku sulla on ollu "vaifbiitteri" päällä vai miksi se on vaatekappaleena niin ylivoimaisen huono? Kyllä minäkin joskus repäsen ja vaihdan ne tuppivyöllä kainaloihin kiskotut "lii kuupperit" ja jussipaidan shortseihin ja hihattomaan. Re vittu lax.

Bodari tai hippi niin hihaton on hihaton. Minä arvasin että sinä takerrut tähän. Valitettavasti joudun pysymään kannassani. Mutta potipiltingissä oot kova, siinä ei käytetä paitoja.

- - - Updated - - -

Nii ja toivon että peset edes sinä sen "paitas" reenin jälkeen.

Pakko myöntää etten pese. Tytsy pistää koneeseen ja hotpointti pesee. Näin meillä. :D :D

Onko sillä mitään valtakunnan merkitystä mitä paitaa salilla pitää? mulle se on ainakin ihan sama vaikka joku käyttäis salilla villapaitaa. ''Se on minusta väärin'' mikä on oikein? Taitaa pojalla stringi hiertää vakosee tai sitte lopeta se peukalon päällä istumine ja ainaisen G-pisteen etsiminen. Ja puheistas saa sen kuvan että et treenaa ollenkaan vaan tuijotat niitä hihattomissa treenaavia :hyper:

Vois joskus tehdä tutkimutksen monessa eri pakkiksen threadissä on jossain kohtaa vääntö hihattoman pitämisestä.

Mee kynäniska pois mun internetistä. Mä en edes jaksa lähteä tähän varsinaiseen väittelyyn, mutta täytyy kyllä olla ihan vitun urpo päästäkseen suustaan tommosia sammakoita.

Edit - Ontopic: Näin sut Mike tänään volkkaris kanssa, yllättävän muhkealtahan se kuulosti kun vähäsen löylyä annoit.

Mee kynäniska pois mun internetistä. Mä en edes jaksa lähteä tähän varsinaiseen väittelyyn, mutta täytyy kyllä olla ihan vitun urpo päästäkseen suustaan tommosia sammakoita.

Edit - Ontopic: Näin sut Mike tänään volkkaris kanssa, yllättävän muhkealtahan se kuulosti kun vähäsen löylyä annoit.
Missäs olen kaasutellut? Tänään en ole paljoo ees kenkinyt. Se mekkaloi mukavasti vasta siellä päälle viidessä tonnissa.

Mä en käytä salilla ollenkaan paitaa, treenaan muutenkin aina vaan peilin edessä paitsi taukojen aikana jolloin öljyän käsivarsiani sekä vatsaani.
Salin ulkopuolella liikun aina hihattomassa ja pyöräilyshortseissa. Enkä pese niitä KOSKAAN, heitän ne aina roskiin ja ostan uudet kun hiki yllättää.

Back
Ylös Bottom