apulus
TheAlphaSquad
En ole kysynyt. Voin toki kysyä.
Kiitos paljon mutta tee mulle palvelus, niinku mies miehelle. Älä sano kuka käski kysyä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole kysynyt. Voin toki kysyä.

Minna heittelis apulusta pitkin petiä ku räsynukkea.
No mut pakkohan mun on sanoa, että Pakkotoistolla kyseltiin, muuten Minna kelaa, että olen tiedustelemassa omat ajatukset mielessä. Ja Minnahan näppäränä sitten bongaa täältä kuka kyseli.Kiitos paljon mutta tee mulle palvelus, niinku mies miehelle. Älä sano kuka käski kysyä.
![]()
No mut pakkohan mun on sanoa, että Pakkotoistolla kyseltiin, muuten Minna kelaa, että olen tiedustelemassa omat ajatukset mielessä. Ja Minnahan näppäränä sitten bongaa täältä kuka kyseli.
Ei ollu!Hähää busted Apulus;) pitääpä tarkastaa että oliko sulla palkintojenjaossa verkkarit jalassa
Mutta säähän toki poistat nämä viimeisimmät viestit ja mää jään sulle palveluksen velkaa. Kannan vaikka valoja sit ku tuut Jypinkylään kuvailemaan!
- - - Updated - - -
Ei ollu!
No mutta sitten Minna ei usko että kukaan kyseli, vaan niskaani lankeaa ilkeä vitsaus, että olen koittanut ihanaa Minnaa iskeä.
Joo varmaan koitetaan iskee, mut ku mä en iske ketään, se on mun periaate. Kohteena oleminen on aivan vitusti siistimpää.Sitäpaitsi Minna on niin ihana että sitä varmaan yritetään iskeä monta kertaa päivässä <3
Joo varmaan koitetaan iskee, mut ku mä en iske ketään, se on mun periaate.
Nyt ollaan jännän äärellä!Pistin kyselyä menemään.
Sullon hullu akka jos luulee, ettet pidä ketään muuta viehättävänä.Nyt ollaan jännän äärellä!
Onneksi miun akka ei oo pakkiksella, vois luulla että pidän muita naisia viehättävinä.
Sullon hullu akka jos luulee, ettet pidä ketään muuta viehättävänä.