Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kiitos paljon mutta tee mulle palvelus, niinku mies miehelle. Älä sano kuka käski kysyä.

:nolo:
No mut pakkohan mun on sanoa, että Pakkotoistolla kyseltiin, muuten Minna kelaa, että olen tiedustelemassa omat ajatukset mielessä. Ja Minnahan näppäränä sitten bongaa täältä kuka kyseli.

No mut pakkohan mun on sanoa, että Pakkotoistolla kyseltiin, muuten Minna kelaa, että olen tiedustelemassa omat ajatukset mielessä. Ja Minnahan näppäränä sitten bongaa täältä kuka kyseli.

Mutta säähän toki poistat nämä viimeisimmät viestit ja mää jään sulle palveluksen velkaa. Kannan vaikka valoja sit ku tuut Jypinkylään kuvailemaan!

- - - Updated - - -

Hähää busted Apulus;) pitääpä tarkastaa että oliko sulla palkintojenjaossa verkkarit jalassa
Ei ollu!

Mutta säähän toki poistat nämä viimeisimmät viestit ja mää jään sulle palveluksen velkaa. Kannan vaikka valoja sit ku tuut Jypinkylään kuvailemaan!

- - - Updated - - -

Ei ollu!

No mutta sitten Minna ei usko että kukaan kyseli, vaan niskaani lankeaa ilkeä vitsaus, että olen koittanut ihanaa Minnaa iskeä.

No mutta sitten Minna ei usko että kukaan kyseli, vaan niskaani lankeaa ilkeä vitsaus, että olen koittanut ihanaa Minnaa iskeä.

Uskon että keksit jotain, syytä vaikka Weakkia. Jaksan kantaa kyllä sun painavimmatki valot ja osaan keittää kahvia.

Sitäpaitsi Minna on niin ihana että sitä varmaan yritetään iskeä monta kertaa päivässä <3

Back
Ylös Bottom