Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vähän offtopikkia, mutta haluaisin kyllä jonkun kameran kuvaamaa osaa pakkotoistolaisia kun availevat ketjuja. Osalla lentää kanaa / rahkaa pöydälle, osa repeilee niin että housut katkeaa kun peter kävelee "spurgukävelyä". kuulostaa niin hassulta, että voisin vaikka REVETÄ tähän paikkaa! x-D

Niin mäkin epäilen, että muistaa väärin tai ei puhu totta, niin järjettömältä tuo kuulostaa, tod.näk eka vaihtoehto. Tosiaan täysin turhaa tästä jauhaminen on mutta onhan tää mukavaa ajanvietettä spekuloida :D

Mites ku mulla on ollut sarjapainot penkissä 90kgx10 ja maksimi 102.5kg ja kapee maksimi 110kg samaa aikaan.
Yhteensähän se tekee sitten 212,5kg, jos samaan aikaan tuon oot nostanut;)
Rimakauhusta ei voi puhua, niin onko sitten tankokauhua, vai miksei nouse maksimina kuin 102,5, jos 90kg pystyy tekemään 10toistoa:jahas:
Kai niitä löytyy tapauksia, että pystyy 100kg tekemään 10toistoa, mutta maksimi on 90kg...

Mulla on tosi heikosti hermottunut selkä ja se ei kasva paksuutta senttiäkään vaikka olen tekniikankin pistänyt kuntoon. Paras tuntuma kulmasoudussa häviää 50kilon jälkeen. Niin pitäiskö alkaa vaan soutamaan tuolla 50kilolla 100kilon sijaan.

Mulla on tosi heikosti hermottunut selkä ja se ei kasva paksuutta senttiäkään vaikka olen tekniikankin pistänyt kuntoon. Paras tuntuma kulmasoudussa häviää 50kilon jälkeen. Niin pitäiskö alkaa vaan soutamaan tuolla 50kilolla 100kilon sijaan.
Teeppäs kuule niin ja tehkää muutkin jotka hehkutatte kevyitä painoja. Ottakaapa harjanvarsi ja tehkää hyvin supistellen kulmasoutua, tuntuu jo ihan vitun hyvin, mutta se, että kykenee supistamaan latsinsa, EI TARKOITA sitä että lihas kasvaisi. Lihas kasvaa ja vahvistuu jos sinne saadaan vaurioita aikaan eikä niitä saada millään lasten painoilla.

Teeppäs kuule niin ja tehkää muutkin jotka hehkutatte kevyitä painoja. Ottakaapa harjanvarsi ja tehkää hyvin supistellen kulmasoutua, tuntuu jo ihan vitun hyvin, mutta se, että kykenee supistamaan latsinsa, EI TARKOITA sitä että lihas kasvaisi. Lihas kasvaa ja vahvistuu jos sinne saadaan vaurioita aikaan eikä niitä saada millään lasten painoilla.

Satkulla mä olen tähän mennessä soutanutkin mutta alkaa usko menemään ku ei mitään muutosta tapahdu. Joko lasken painoja tai nostan painoja ja rumennan vähä tekniikkaa mutta tällä jäätävän paskalla hermotuksella siinä tuskin järkeä on.

Yhteensähän se tekee sitten 212,5kg, jos samaan aikaan tuon oot nostanut;)
Rimakauhusta ei voi puhua, niin onko sitten tankokauhua, vai miksei nouse maksimina kuin 102,5, jos 90kg pystyy tekemään 10toistoa:jahas:
Kai niitä löytyy tapauksia, että pystyy 100kg tekemään 10toistoa, mutta maksimi on 90kg...

Nykyään tekniikka kunnossa ja pena 90x10 ja maksimi about 115-120 riippuu iha päivästä.

Koitappa olla Turpovitone jatkossa vähä enemmän kartalla ennen kun lähet huutamaan sitä saatanaa mulle ja muutenkin disauttamaan. Ethän sinä tunnu tietävän itsekään, että mistä sinä oikeen mesoat?

Back
Ylös Bottom