Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis todella outo saa olla voimantuotto, jos 100kg:lla kiskasee 15 toistoa ja 110kg:lla ykkösen. Väittäisin, että ei ole mahdollista.
Epäilet siis Nyyssölän puhuvan scheissea. Nyt ollaan jännän äärellä.
Se muistaa väärin, koska tossa ei ole mitään järkeä.Epäilet siis Nyyssölän puhuvan scheissea. Nyt ollaan jännän äärellä.
Se muistaa väärin, koska tossa ei ole mitään järkeä.
Vahvat ojentajat.Mites ku mulla on ollut sarjapainot penkissä 90kgx10 ja maksimi 102.5kg ja kapee maksimi 110kg samaa aikaan.
Yhteensähän se tekee sitten 212,5kg, jos samaan aikaan tuon oot nostanut;)Mites ku mulla on ollut sarjapainot penkissä 90kgx10 ja maksimi 102.5kg ja kapee maksimi 110kg samaa aikaan.
Täytyy sanoa, että tyhmyys on suhteellinen käsite. Kuten näkyy.
Teeppäs kuule niin ja tehkää muutkin jotka hehkutatte kevyitä painoja. Ottakaapa harjanvarsi ja tehkää hyvin supistellen kulmasoutua, tuntuu jo ihan vitun hyvin, mutta se, että kykenee supistamaan latsinsa, EI TARKOITA sitä että lihas kasvaisi. Lihas kasvaa ja vahvistuu jos sinne saadaan vaurioita aikaan eikä niitä saada millään lasten painoilla.Mulla on tosi heikosti hermottunut selkä ja se ei kasva paksuutta senttiäkään vaikka olen tekniikankin pistänyt kuntoon. Paras tuntuma kulmasoudussa häviää 50kilon jälkeen. Niin pitäiskö alkaa vaan soutamaan tuolla 50kilolla 100kilon sijaan.
Teeppäs kuule niin ja tehkää muutkin jotka hehkutatte kevyitä painoja. Ottakaapa harjanvarsi ja tehkää hyvin supistellen kulmasoutua, tuntuu jo ihan vitun hyvin, mutta se, että kykenee supistamaan latsinsa, EI TARKOITA sitä että lihas kasvaisi. Lihas kasvaa ja vahvistuu jos sinne saadaan vaurioita aikaan eikä niitä saada millään lasten painoilla.
Yhteensähän se tekee sitten 212,5kg, jos samaan aikaan tuon oot nostanut;)
Rimakauhusta ei voi puhua, niin onko sitten tankokauhua, vai miksei nouse maksimina kuin 102,5, jos 90kg pystyy tekemään 10toistoa:jahas:
Kai niitä löytyy tapauksia, että pystyy 100kg tekemään 10toistoa, mutta maksimi on 90kg...
Nyt näyttää paremmalta;)Nykyään tekniikka kunnossa ja pena 90x10 ja maksimi about 115-120 riippuu iha päivästä.
Noniin Turpovitone. Kerrohan nyt, että mikä siinä kysymyksessä oli niin tyhmää.
Se, että täällä kysellään täysin itsestäänselviä, ihan vain pätemisen ja vittuilemisen ilosta.
Pienet voi olla ilot aikuisillakin(mahdollisesti) ihmisillä toisinaan.
Mites ku mulla on ollut sarjapainot penkissä 90kgx10 ja maksimi 102.5kg ja kapee maksimi 110kg samaa aikaan.