Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike, kun olen näitä sinun kommentteja ja tekstejä lueskellut, olen huomannut, että kirjoitat yleensä varsin sujuvaa ja helppolukuista tekstiä. Kiinnitätkö koskaan huomioita kirjoittamasi tekstin kieliopilliseen "laatuun", vai tuleeko se ns. luonnostaan?

Luonnostaan tulee, ehkä sitä on tottunut kirjoittamaan suht onnistunutta suomea, koska en mitenkään erityisen lahjakas ollut äidinkielessä koulussa. Mielenkiintoinen huomio muuten uutisista on se, että kaunokirjoitus poistetaan kokonaan muutaman vuoden päästä koulujen opinto-ohjelmasta, se korvataan kokonaan tekstaamisella. Ihan hyvä periaate, koska aivan turhaan sitä opetellaan ja tuhlataan aikaa niiden koukeroiden treenaamiseen kun suurin osa teksteistä nykyään kirjoitetaan digitaalisesti. Enemmän painottaisin koulussa kielioppia rajulla kädellä, koska SOME kyllä syö helvetisti kirjoitusasua monelta.

Pitäis uus intra puteli käydä ostamassa,onkos nuo fastin intra maut hyviä? tietysti mielipide asia,mut aikaisemmin oli purkki octanea ja ei oikein hivelly omia makunystyröitä.

Olet useasti puhunut, että jos penkki alkaa kunnolla tökkimään, niin olisi hyvä pitää siitä parin viikon tauko. Koskeeko tuo tauko vain ja ainoastaan tasapenkkiä vai ovatko muutkin kovat tankopunnerrukset (vinopenkki, kapea penkki, alaviistopenkki) tämän aikaa pannassa? Eikai vinopenkki ainakaan?

Enemmän painottaisin koulussa kielioppia rajulla kädellä, koska SOME kyllä syö helvetisti kirjoitusasua monelta.

Tätä komppaan 110%.

Suomen kieli on kaunis, vivahteikas ja rikas. Sen oikeellisuutta pitäisi vaalia koulussa oikein kunnolla. Toki kieli muuttuu, on aina muuttunut. Jos joku lukee vaikkapa santeri Alkion "Puukkojunkkareita" tai F.E. Sillanpään "Nuorena nukkunut" näkee, miten kieli köyhtyy ja on vähemmän käsitteellistä kuin ennen.

SOME tappaa kauniin suomen kielen. Ja somen kieli siirtyy puhekieleen.

Aikuisten oikeesti. Niinku.Sillee. Tämänkaltaiset sanat ja hokemat saavat mun poistamaan varmistimen.

Osaako Mike sanoa, että minkä kokoisena ja millä laadulla kuva kannattaa exportata lightroomista facebookia varten? Jossain sanotaan, että facebook tukee 2048 pikseliä/pitkä sivu kokoa ja jotkut sanoo, että quality kannattaa olla vain 70.. Mikä lie paras kombinaatio.

Olen ajatellut ostaa Fastin lisäravinteita, mutta yksi asia askarruttaa. Pierettääkö ne?

Ja kiitos siitä että eukko sanoo salilla minulle nykyään että "voisitko, viittisitkö nostaa"

Back
Ylös Bottom