Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan on monesti tullut porukkaa kiittelemään suomen parhaasta "punttaus" saitista mutta oletko saanut koskaan esim Viinapulloa tai muuta kiitosta tän saitin pidosta? Eli onko vaikka raflassa joskus tullut joku random tyyppi kiittämään ja vaikka maksanut sun safkat?

Vipit kiittää joka päivä kun tukevat toimintaa.Varmaan on monesti tullut porukkaa kiittelemään suomen parhaasta "punttaus" saitista mutta oletko saanut koskaan esim Viinapulloa tai muuta kiitosta tän saitin pidosta? Eli onko vaikka raflassa joskus tullut joku random tyyppi kiittämään ja vaikka maksanut sun safkat?
Vipit kiittää joka päivä kun tukevat toimintaa.
Pirskatti, meikällä on melkein kaikki arvot täysin kuosissa, mutta kolesterolit vähän kohollaan. Hyvä kolesteroli korkeella, mutta samoin huono. Katotaan tuleeko muutosta kun olen nyt tasoittanut ruokavalion todella puhtaaksi. 2500 kcal laskee mun painoa, joten pitää vähän korottaa kaloreita. Rasvat on alle 70 päivittäin, se varmaan tulee vaikuttamaan kolesteroliin aika nopeeta. Triglyserit on alhaalla 1.22 (viite alle 2).
Ei mua ole haitannut jos joku on joskus tullut juttelemaan.
Sain labratkin. Vaikka se yksi kaveri tässä ketjussa inisi että vedän vitamiineja vaarallisella tasolla, etenkin sinkkiä, niin edelleen sinkki on silti alhaalla. Testot 7 vuoden rojuttelutaustalla tässä iässä vielä suht kuosissa, mutta en sitten tiedä miten kuosissa treeniä ajatellen, yleinen olotila on hyvä ollut aina. Se siitä sitten, että steroidien käytöllä tuhoaa muka lopullisesti omat tasot, ei saa lapsia ja tatti ei seiso.
katso liitettä 110364
Hb.

mulla on huonommat arvot vaikka ikää vähemmän :/