Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Varmaan on monesti tullut porukkaa kiittelemään suomen parhaasta "punttaus" saitista mutta oletko saanut koskaan esim Viinapulloa tai muuta kiitosta tän saitin pidosta? Eli onko vaikka raflassa joskus tullut joku random tyyppi kiittämään ja vaikka maksanut sun safkat?

Varmaan on monesti tullut porukkaa kiittelemään suomen parhaasta "punttaus" saitista mutta oletko saanut koskaan esim Viinapulloa tai muuta kiitosta tän saitin pidosta? Eli onko vaikka raflassa joskus tullut joku random tyyppi kiittämään ja vaikka maksanut sun safkat?

Voisin veikata että vaikka täällä saitilla tuttu naama,niin helposti "hukkuu" arjessa ihmisten sekaan,kunten jo sanoikin ettei juurikaan porukka käy jututtamassa.. mut vaan spekulaatio näin :)

Vipit kiittää joka päivä kun tukevat toimintaa.

Pirskatti, meikällä on melkein kaikki arvot täysin kuosissa, mutta kolesterolit vähän kohollaan. Hyvä kolesteroli korkeella, mutta samoin huono. Katotaan tuleeko muutosta kun olen nyt tasoittanut ruokavalion todella puhtaaksi. 2500 kcal laskee mun painoa, joten pitää vähän korottaa kaloreita. Rasvat on alle 70 päivittäin, se varmaan tulee vaikuttamaan kolesteroliin aika nopeeta. Triglyserit on alhaalla 1.22 (viite alle 2).

Vipit kiittää joka päivä kun tukevat toimintaa.

Pirskatti, meikällä on melkein kaikki arvot täysin kuosissa, mutta kolesterolit vähän kohollaan. Hyvä kolesteroli korkeella, mutta samoin huono. Katotaan tuleeko muutosta kun olen nyt tasoittanut ruokavalion todella puhtaaksi. 2500 kcal laskee mun painoa, joten pitää vähän korottaa kaloreita. Rasvat on alle 70 päivittäin, se varmaan tulee vaikuttamaan kolesteroliin aika nopeeta. Triglyserit on alhaalla 1.22 (viite alle 2).

Olikos ruossa eroteltu LDL:n partikkelikoottain noita vai vaan laskettu yhteen?

Ei mua ole haitannut jos joku on joskus tullut juttelemaan.

Sain labratkin. Vaikka se yksi kaveri tässä ketjussa inisi että vedän vitamiineja vaarallisella tasolla, etenkin sinkkiä, niin edelleen sinkki on silti alhaalla. Testot 7 vuoden rojuttelutaustalla tässä iässä vielä suht kuosissa, mutta en sitten tiedä miten kuosissa treeniä ajatellen, yleinen olotila on hyvä ollut aina. Se siitä sitten, että steroidien käytöllä tuhoaa muka lopullisesti omat tasot, ei saa lapsia ja tatti ei seiso.

katso liitettä 110364

Jos kiinnostaa omia tasoja nostaa luonnollisesti, niin oletko ikinä kokeillut testobuustereita? En nyt tarkoita mitään tribulusta tai zma:ta, vaan esimerkiksi jotain mikä sisältää fadogia agrestis uutetta (esimerkiksi omega sportsin t-force) tai DAA:ta kelaattimuodossa, (esimerkiksi testforce 2)? Olen hieman lueskellut tätä foorumia ja aika kielteisesti porukka suhtautuu nähin buustereihin, mutta yleensä negatiiviset kokemukset ovat tulleet tribuluksesta ja bulkki DAA:sta. Toisella kotimaisella, ja useilla ulkomaalaisilla foorumeilla on porukka tehnyt verikokeita näillä lisäravinteilla, ja ovat saaneet S-Teston reippaasti yli normialueen. Fadogiasta sen verran vielä, että toimii samalla mekanismillä kuin HCG eli yli 4viikkoa ei kannata syödä putkeen, sillä voi johtaa teoriassa kemialliseen kastraatioon.. Itselläni on tuosta Fadogiasta todella positiivinen käyttökokemus kun sitä kerran olen kokeillut. Arvoja en käynyt mittauttamassa, mutta yleisessä fiiliksessä kyllä huomasi, että tuote toimii.. Yleensä fadogia toimii henkilöillä paremmin, kenellä on luonnostaan suht. hyvässä jamassa testot ja kelaatti-DAA taas niille, kenellä arvot ovat hieman matalammalla.

EDIT: Sen verran vielä, että nuo DAA:lla tehdyt tutkimukset testoihin on tehty vain Natrium-Daa kelaatilla ja sillä saatiin kovaa nousua tasoihin, kun taas yleensä kaupoissa myydään pelkkää DAA:ta millä ei edes ole tutkimuksia tehty..

Olikos ruossa eroteltu LDL:n partikkelikoottain noita vai vaan laskettu yhteen?
Screen Shot 2014-01-10 at 20.12.09.webp

Mielenkiinnosta kysyn myös paljon sulla oli hemoglobiini?
Mikäs sen lyhenne on kun tossa on niin maan saatanasti noita.

edit- löytyi ja on 148(viite 134-167)

Eiköhän noi korjaannu tässä muutamassa kuukaudessa kun rasvat on laitettu totaalisesti kuriin ja vain hyvistä lähteistä se minimimäärä. Testot on sikäli ärsyttävästi siinä ja siinä, että alkaisko kiskomaan vai ei, mut kaippa tässä vielä menettelee kun tulokset nousee ja on hyvä fiilis.

Noi testoarvotkin on aika hyvät kun ottaa huomioon sun treenimäärät ja iän. Jos olo on hyvä ja treeni luistaa niin voisin väittää että optimaalisella ruokavaliolla saat ihan hyvää kehitystä ilman mitään hiihtoliiton apuakaan :) mulla on huonommat arvot vaikka ikää vähemmän :/

Joo, sulla on shgb korkeella kun vapaa on noin matala suhteessa s-testoon. Se taas on luonnollista joillekin, ja leikkaa tota vapaata eli vaikuttavaa pois. Joillakin se laskee kun alkaa ruuttaa ulkopuolista, joillakin ei. Liitty usein siihen että on myös kovat kilppariarvot, mikä taas ei ole ollenkaan huonompi juttu, Muuten hyvät on arvot, ja noilla reenimäärillä hyvä s-testo.

Onhan tuo LDL selvästi koholla. Voi hyvinkin olla, että Mike ei kuulu niihin onnellisiin, joilla kroppa huomioi ravinnosta saadun kolesterolin vähentämällä omaa tuotantoa. Vieläkö lihaa menee reilusti päivässä?

Tuo testo on oikeasti hyvä... harvalla parikymppiselläkään on viitteen yläkolmanneksessa. :-)

Sitten kun S-Testo menee alle 12 rupee oloissakin näkyyn... yksilöllistä toki tuokin mut toi on melko yleinen kipuraja.

Back
Ylös Bottom