Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikelle kyssäri: Milloin ja miksi päätit, ettet aio pamauttaa Mike Jr:ää tähän maailmaan. Lueskelin vuoden 2004 kirjoituksia ja teikäläisellä oli ainakin silloin hieman toinen ääni kellossa isyyttä kohtaan.

I play million notes.... Mutta ei tehdä tästä enää tän enempää mun trediä, tää on kuvia pakkiksen Mikestä G&A eiku Q&A.

Myös runoilen:

Mike on minä ja minä oon Mike.
Ollaan vähän kuin Tina ja Ike.

Mä kuumennan tinaa,
se kauhassa sulaa.
Se on tuo Curlyn Mika.
Läski kuin sika.

Mut mä oon pieni,
kuin karvasieni.

Siis siksi toisistamme tykätään,
toistemme syliin hypätään.
Muut menot me lykätään.

katso liitettä 39068

Niin herkkää ja kaunista :'D

Mikelle kyssäri: Milloin ja miksi päätit, ettet aio pamauttaa Mike Jr:ää tähän maailmaan. Lueskelin vuoden 2004 kirjoituksia ja teikäläisellä oli ainakin silloin hieman toinen ääni kellossa isyyttä kohtaan.
Ajatus lapsettomuudesta on vahvistunut täysin 100%, en halua tehdä henkistä itsemurhaa lasta tekemällä. Ei sovi mun elämään.

Onko tullut koskaan negatiiviä juttuja sen takia koska olet julkkis? Esim: onko jengi alkanut vainoamaan tai vaikkapa salilla porukka tulee jatkuvasti juttelemaan?

Aikaisemmin jo sanoin, että saan olla täysin rauhassa aina. Miettikää omaa päiväänne, ei eroa mulla mitenkään, tasan yhtä monta tyyppiä tulee juttelemaan.

Paitti se yöllinen jonne, joka soitteli ja käski työntää peukalon perseeseen. Se oli kyllä viilee jätkä.

Mike on parissakin videossa miettinyt Histamiinin kohtaloa:

1349758457622%3Fts%3D902

Aikaisemmin jo sanoin, että saan olla täysin rauhassa aina. Miettikää omaa päiväänne, ei eroa mulla mitenkään, tasan yhtä monta tyyppiä tulee juttelemaan.

Onko sun mielestä parempi noin, vai haluaisitko että porukka tulis juttelemaan jos sut näkee jossain? Entä haittaako se jos tulee/tulis?

Onko sun mielestä parempi noin, vai haluaisitko että porukka tulis juttelemaan jos sut näkee jossain? Entä haittaako se jos tulee/tulis?
Ei mua ole haitannut jos joku on joskus tullut juttelemaan.

Sain labratkin. Vaikka se yksi kaveri tässä ketjussa inisi että vedän vitamiineja vaarallisella tasolla, etenkin sinkkiä, niin edelleen sinkki on silti alhaalla. Testot 7 vuoden rojuttelutaustalla tässä iässä vielä suht kuosissa, mutta en sitten tiedä miten kuosissa treeniä ajatellen, yleinen olotila on hyvä ollut aina. Se siitä sitten, että steroidien käytöllä tuhoaa muka lopullisesti omat tasot, ei saa lapsia ja tatti ei seiso.

Screen Shot 2014-01-10 at 18.13.35.webp

Ei mua ole haitannut jos joku on joskus tullut juttelemaan.

Sain labratkin. Vaikka se yksi kaveri tässä ketjussa inisi että vedän vitamiineja vaarallisella tasolla, etenkin sinkkiä, niin edelleen sinkki on silti alhaalla. Testot 7 vuoden rojuttelutaustalla tässä iässä vielä suht kuosissa, mutta en sitten tiedä miten kuosissa treeniä ajatellen, yleinen olotila on hyvä ollut aina. Se siitä sitten, että steroidien käytöllä tuhoaa muka lopullisesti omat tasot, ei saa lapsia ja tatti ei seiso.

katso liitettä 110364

Noi sun arvot melkeen samat mitä mulla oli 4 vuoden rojuttelun jälkeen ja 2 vuotta vikasta piikistä. Ainoo ni itellä oli s-testo 2 korkeempi mut s-testo-v oli matalampi ku sulla

Back
Ylös Bottom