Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I play million notes.... Mutta ei tehdä tästä enää tän enempää mun trediä, tää on kuvia pakkiksen Mikestä G&A eiku Q&A.
Myös runoilen:
Mike on minä ja minä oon Mike.
Ollaan vähän kuin Tina ja Ike.
Mä kuumennan tinaa,
se kauhassa sulaa.
Se on tuo Curlyn Mika.
Läski kuin sika.
Mut mä oon pieni,
kuin karvasieni.
Siis siksi toisistamme tykätään,
toistemme syliin hypätään.
Muut menot me lykätään.
katso liitettä 39068
Ajatus lapsettomuudesta on vahvistunut täysin 100%, en halua tehdä henkistä itsemurhaa lasta tekemällä. Ei sovi mun elämään.Mikelle kyssäri: Milloin ja miksi päätit, ettet aio pamauttaa Mike Jr:ää tähän maailmaan. Lueskelin vuoden 2004 kirjoituksia ja teikäläisellä oli ainakin silloin hieman toinen ääni kellossa isyyttä kohtaan.
Aikaisemmin jo sanoin, että saan olla täysin rauhassa aina. Miettikää omaa päiväänne, ei eroa mulla mitenkään, tasan yhtä monta tyyppiä tulee juttelemaan.
Mikä on Miken mielestä kova voimataso noin satakiloselle natulle? penkki/kyykky/veto?
Aikaisemmin jo sanoin, että saan olla täysin rauhassa aina. Miettikää omaa päiväänne, ei eroa mulla mitenkään, tasan yhtä monta tyyppiä tulee juttelemaan.
Ei mua ole haitannut jos joku on joskus tullut juttelemaan.Onko sun mielestä parempi noin, vai haluaisitko että porukka tulis juttelemaan jos sut näkee jossain? Entä haittaako se jos tulee/tulis?

Ei mua ole haitannut jos joku on joskus tullut juttelemaan.
Sain labratkin. Vaikka se yksi kaveri tässä ketjussa inisi että vedän vitamiineja vaarallisella tasolla, etenkin sinkkiä, niin edelleen sinkki on silti alhaalla. Testot 7 vuoden rojuttelutaustalla tässä iässä vielä suht kuosissa, mutta en sitten tiedä miten kuosissa treeniä ajatellen, yleinen olotila on hyvä ollut aina. Se siitä sitten, että steroidien käytöllä tuhoaa muka lopullisesti omat tasot, ei saa lapsia ja tatti ei seiso.
katso liitettä 110364