Deleted member 73610
Mistä oot ostanut tuo sun termospullon jota käytät treenin aikana? Voiko pestä koneessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1 - Miehiähän tässä ollaan, mut kaikkeen tottuu ajan kanssa.Q&A
1)Rehellisesti, onko ikinä Suomen kuumimpia naisia kuvatessa alkanut mielikuvitus vaeltamaan?
2)Ipad mini vai normikokoinen? Miksi?
3)Millaista aamupalaa söisit jos sen jälkeen olisi melko pian treenin paikka, mutta kaloreita olis kiva saada?
4)Onko ensivuodelle jotain suunnitelmia kuvausten suhteen?
5)Mitä odotat eniten tulevaisuudelta?
6)Lähtisitkö Nyyssölän kanssa avaruuteen, jos siihen tarjottaisiin mahdollisuus?
7)Top 3 kaupunkia Suomesta?
8)Paras katsomasi leffa tänä vuonna?
Hyvää tulevaa vuotta
Klean Kanteen ja Ebaysta ostin.Mistä oot ostanut tuo sun termospullon jota käytät treenin aikana? Voiko pestä koneessa?

En, mutta vois joskus koittaa.Mitenkäs Mike, ootko ikinä kokeillut esim. hauiskääntöä fat barilla tai jollain sen verukkeella?
En, mutta vois joskus koittaa.
Ei mulla ole ku yksi.Mistä ostat eckon t-paitoja?
Mulla on ollut alla kuitenkin raskas vuosi ja mua vedettiin perseeseen huolella tuossa Pakkotoisto Oy keississä. 10 vitun kuukautta tein palkatta töitä ja käteen jäi vain velkaa kun vähät tulokset meni muiden lompakkoon mun ottaen vain turpaani.
Zeroo menee.Juotko paljon light limuja tai vastaavia, coca cola zero?
Ihan sen mukaan kumpi vaatii enemmän rankaisua.Jos treenataan rinta ja olkapäät samassa treenissä niin kuinka monta minuuttia tunnin treeniajasta mielestäsi pitäisi uhrata kummallekkin lihasryhmälle?
En mä jaksa vanhoja kaivella.vanhoja posteja alusta, mikä tämä persehomma oli pakkiksen historiassa? lyhyt tarina riittää