Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Q&A
1)Rehellisesti, onko ikinä Suomen kuumimpia naisia kuvatessa alkanut mielikuvitus vaeltamaan?
2)Ipad mini vai normikokoinen? Miksi?
3)Millaista aamupalaa söisit jos sen jälkeen olisi melko pian treenin paikka, mutta kaloreita olis kiva saada?
4)Onko ensivuodelle jotain suunnitelmia kuvausten suhteen?
5)Mitä odotat eniten tulevaisuudelta?
6)Lähtisitkö Nyyssölän kanssa avaruuteen, jos siihen tarjottaisiin mahdollisuus?
7)Top 3 kaupunkia Suomesta?
8)Paras katsomasi leffa tänä vuonna?
Hyvää tulevaa vuotta
1 - Miehiähän tässä ollaan, mut kaikkeen tottuu ajan kanssa.
2 - Mini, just sopivan kokoinen.
3 - Prodedinkki ja pari palaa tummaa leipää.
4 - Inspistä pitäis kaivaa jostain.
5 - En odota sen kummempaa.
6 - En lähtis kenenkään kanssa, ellei pääsis takaisinkin.
7 - Helsinki - Hanko - Tammisaari
8 - Gravity

Mistä oot ostanut tuo sun termospullon jota käytät treenin aikana? Voiko pestä koneessa?
Klean Kanteen ja Ebaysta ostin.

No jos sua kuitenkin satunnaisesti tuntemattomat tulee jututtaan ja saattaa kysellä tyhmiä tai olla muuten uunoja, mutta kiitollisia pakkiksesta, miten suhtaudut tilanteeseen?

Itse voisin ihan kädestä pitäen tulla kiittään ja onnitteleen tästä foorumista ja hienon sisällön tuottamisesta jos vastaan jossain tulisit mutten sen kummemmin häiriöksi olisi :D

Tuleeko Wlog tällepäivää ulos? kirjottelit peterin ketjuu et vkl aikana tulis ulos :)

Ketä suomalaista bodaria arvostat eniten ?

Jos treenataan rinta ja olkapäät samassa treenissä niin kuinka monta minuuttia tunnin treeniajasta mielestäsi pitäisi uhrata kummallekkin lihasryhmälle?

Mulla on ollut alla kuitenkin raskas vuosi ja mua vedettiin perseeseen huolella tuossa Pakkotoisto Oy keississä. 10 vitun kuukautta tein palkatta töitä ja käteen jäi vain velkaa kun vähät tulokset meni muiden lompakkoon mun ottaen vain turpaani.

vanhoja posteja alusta, mikä tämä persehomma oli pakkiksen historiassa? lyhyt tarina riittää

Juotko paljon light limuja tai vastaavia, coca cola zero?
Zeroo menee.

Jos treenataan rinta ja olkapäät samassa treenissä niin kuinka monta minuuttia tunnin treeniajasta mielestäsi pitäisi uhrata kummallekkin lihasryhmälle?
Ihan sen mukaan kumpi vaatii enemmän rankaisua.

vanhoja posteja alusta, mikä tämä persehomma oli pakkiksen historiassa? lyhyt tarina riittää
En mä jaksa vanhoja kaivella.

Sain tässä ilmaiseksi Sony a390 kameran, ja pieni valokuvauskärpänen purasi. Onko tuo kamera sysipaska vai sopiiko alottelijalle? Photoshop taitota oli vielä 4 vuotta sitten, nyt täytyy jälleen paneutua. Onko valotuksiin sun muihin valokuvauksen yleistermeihin hyvää alottelijasivustoa vai miten kannattaisi alotella?

Back
Ylös Bottom