Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Minkälaisen olkapäätreenin tekisit, jos jakona toimii Työntävät/Vetävät/Jalat? Etuolat saa jo tarpeeksi rasitusta muista punnerrusliikkeistä, joten pystärin ajattelin jättää ainakin näin aluksi pois. Eli mitä liikkeitä sivu-/takaolkapäille? Tuleeko mieleen mitään muuta kuin vipareita/facepullia?

Teetkö koskaan pitkävetoa tai tulosvetoa?
Enpä juuri, randomisti voin heittää UFC-iltaan jotain tulosvetoa.
Minkälaisen olkapäätreenin tekisit, jos jakona toimii Työntävät/Vetävät/Jalat? Etuolat saa jo tarpeeksi rasitusta muista punnerrusliikkeistä, joten pystärin ajattelin jättää ainakin näin aluksi pois. Eli mitä liikkeitä sivu-/takaolkapäille? Tuleeko mieleen mitään muuta kuin vipareita/facepullia?
Vipareita ja tarpeeksi kevyillä painoilla, että menee varmasti sivuolkapäille.

Jätkähän turpoo aika vauhdilla, paljonko tulee kaloreita päivässä ? :D Onko kiertoon lähtenyt jo jotain kaurapuuron lisuketta vai ihan pyhällä hengelläkö sä turpoot tohon tahtiin kun viimiset pari vuotta junnasit vissiin aika samassa painossa ? :D
ps. ei siis mitenkään vittuiluna tms.

Jätkähän turpoo aika vauhdilla, paljonko tulee kaloreita päivässä ? :D Onko kiertoon lähtenyt jo jotain kaurapuuron lisuketta vai ihan pyhällä hengelläkö sä turpoot tohon tahtiin kun viimiset pari vuotta junnasit vissiin aika samassa painossa ? :D
ps. ei siis mitenkään vittuiluna tms.

Lihasmuisti ja uusia ärsykkeitä lihaskasvuun tuova treeni varmaan pelittävät.

Kansa vaatii kuvia 100kg aamupainosta!

1476612_10152100624437241_1075754094_n.jpg

Vastaas ihan rehellisesti: miltä se tuntuu kun tuntemattomatkin fanittaa sua, ja ovat oikeesti kiinnostuneet lähes kaikesta mitä teet ja ajattelet? Ulkopuolisen silmin; jotkut on tehneet sinusta melkoisen idolin itsellleen, melkein kuin jonkun justinpiiperin ; )) ja ootko ikänä ajatellut, miten mielipiteesi johonkin asiaan muokkaavat monen teinipojan ajattelua?

Koetko jonkinlaista vastuuta asiasta? Jokainen on tietysti vastuussa itse itsestään, mutta nuoret ovat vaikutuksille alttiita...

Mitenkäs Mike lämmittelisi penkkiykköseen? Jos lähdetään hakemaan ykköstä väliin 150-160, minkälaiset lämmittelysarjat tekisit?

En ole koskaan tuntenut itseäni fanituksen kohteeksi, täälläkin esitetyt kysymykset koen vain ihmisten perusmielenkiintona, en minään fanituksena. Enkä mä usko, että aidosti kukaan mua fanittaa. Ja jos mun mielipiteet muokkaa, niin onneksi en kuitenkaan anna julki mitään sairauksia, vaan yleensä pinnallisia juttuja, joista nyt ei seurattaessa varmasti mitään kamalaa haittaa kellekään ole. Jos mua fanitettais lajin piirissä, niin mut pysäytettäis kyllä alan tapahtumissa, mutta saan olla kyllä aivan rauhassa, hyvin harvoin tuntemattomat tulevat sanaakaan sanomaan. Mulla on resting asshole face ja siksi kukaan ei tule sanomaan mitään. Osaltaan surullista kun toi naamailmiö vaikuttaa joskus negatiivisestikin, koska ei ole kiva kuulla ihmisiltä "sähän ootkin ihan mukava". En mä nyt tahallaan näytä siltä, että olis kyrpä ottassa kokoajan, paitsi aina kun ajattelen verotusta.

[video=youtube_share;3v98CPXNiSk]http://youtu.be/3v98CPXNiSk[/video]

Miten ois pieni hubailu pätkä esim Nyyssiksen kans, jossa Mika ois puettu verokarhuksi ja sä ottasit sitten matsia sen kans? Semmoset markan painit, jossa paha veronalle sais palkkansa :D.

Kyllä ainakin itsellä ja reenikaverilla jonkimoista fanituksen tynkää on. Vaikka nyt ei teikäläisen ihan jokaista ajatusta allekirjoittaisikaan, niin miehen tuottama matsku ja ajatusmaailma kyllä kiinnostavat. Enkä usko, että tässä ihan ainoita ollaan. Ei sitä varmaan suomalaiset vaan uskalla tulla juttelemaan kun sitähän voi perkele vaikka häiritä vahingossa. Pitäisi ensi vuonna selvitä käymään viimein Fitness Expossa ja tyrkätä juttusille niin näkisi, että kumpi osapuoli vetäisi enemmän jäihin uudessa tilanteessa. :D

Osaaks mike sanoo miten intin aikana pitäs reenata? Miten pääsis yöllä syömisestä eroon, kun ei oikein jaksa syyä kerralla paljoa? ja olisko sulla antaa töitä? tarvis 25€ boosteriin :D

Q&A
1)Rehellisesti, onko ikinä Suomen kuumimpia naisia kuvatessa alkanut mielikuvitus vaeltamaan?
2)Ipad mini vai normikokoinen? Miksi?
3)Millaista aamupalaa söisit jos sen jälkeen olisi melko pian treenin paikka, mutta kaloreita olis kiva saada?
4)Onko ensivuodelle jotain suunnitelmia kuvausten suhteen?
5)Mitä odotat eniten tulevaisuudelta?
6)Lähtisitkö Nyyssölän kanssa avaruuteen, jos siihen tarjottaisiin mahdollisuus?
7)Top 3 kaupunkia Suomesta?
8)Paras katsomasi leffa tänä vuonna?
Hyvää tulevaa vuotta

Back
Ylös Bottom