Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Noi jankuttajat on varmaan ollu skideinä niitä jotka perjantain infernaalisissa kauppajonoissa ovat vetäneet itkupotkuraivareita äipälle,kun eivät ole saaneet tikkaria,Mä haluun!Mä haluun!Vitun vapaa kasvatus.

inttäminen jatkuu miken ketjussa. mistä näitä idiootteja sikiää. on se kumma että ei osata olla tyytyväisiä siihen miten paljon mike ja svedu on pistäny matskua tulemaan. IMO ihan mahtavaa ja respectit siitä. valitettavasti joka vitun kulmassa löytyy näitä nillittäjiä...ei jaksa ymmärtää.

Missä vaiheessa body "uraasi" on tapahtunut mielestäsi suurinta kehitystä lihasmassan suhteen jossei roina- aikoja ja ekaa kahta vuotta lasketa? Eli suomeksi, missä vaiheessa tuli se ns. ahaa elämys "näin mun kannattaa treenata".

e. Jos on huono tai vaikeaselkoinen kysymys ni kirjota vaik "haista paska" :D

Osaatko mike yhtään sanoa milloin saadaan jassen ja jerryn ketjut auki? Toki ketjut (ainakin mentulan) suljettiin syystä, mutta voisiko alkaa jossain vaiheessa harkita näiden uudelleenavaamista. Harmittaa kun näitä pro ukkoja ei suomessa yhtään liikaa ole.

- - - Updated - - -

e. Jos on huono tai vaikeaselkoinen kysymys ni kirjota vaik "haista paska" :D

mike tais ihmetellä tota että kysymisestä tulis banaania. Ja se on aika moneen kertaan nyt todettu että kaikkea saa kysyä ja sillon ku vastataan niin sit pitää kerralla uskoa. :)

No ylivoimaisesti kovin muutos on tapahtunut kun lyöttäydyin Peterin kylkeen. Siinä on koko treeenifilosofia muuttunut ja samalla on tuloksiakin tullut. Aina mä olen tiennyt, että esim reisille volyymit toimii, mutta koskaan ei ole ollut yhtä kovaa kaveria rinnalla vetämässä, josta saa itse sitten energiaa ja asennetta. Peter on saanut mut ylittämään omat rajat satoja kertoja tässä viimeisen vuoden aikana. Hirveesti Peterille kiitoksia tuesta ja zempistä treeneissä. Ja mielenkiinnolla odottelen kesää kun pääsee dieettaan mukana, siinä on kyllä melkoisen erilaista taas luvassa ja kovaa mennään. Tulee ihan uber paljon materiaalia sitten kesällä ja siinä ollaan milloin mäkijuoksemassa tai pelaamassa jotain sulkapalloa aamuaerobisena kovalla sykkeellä. Saas nähdä miten pysyn perässä.

Osaatko mike yhtään sanoa milloin saadaan jassen ja jerryn ketjut auki? Toki ketjut (ainakin mentulan) suljettiin syystä, mutta voisiko alkaa jossain vaiheessa harkita näiden uudelleenavaamista. Harmittaa kun näitä pro ukkoja ei suomessa yhtään liikaa ole.
Jerry ite pyysi sulkemaan ketjunsa, kunnioitan kaverin pyyntöä. Jarin kanssa juttelin sen ketjusta ja päätettiin pistää poikki kun se ei palvellut enää ketään, oli aika kamalaa. Jarin ketju tulee vielä aukemaan, sen tiedän, en ole varma koska. Ja sit kun se aukeaa, niin mä poistan häiriköt ja tahallaan ketjua sekoittavat nickit jotta ketju pysyy asiallisena. Siinähän kritisoi ihan rauhassa, mutta jos aletaan viljelemään pilkkaavia meemejä, niin ei todellakaan ole kivaa enää.

Mä ymmärtäisin vittuilut sun muut jos olis maksullinen palvelu, mutta kun ei mitään maksa, niin on outoa katsoa kun silti menee metsään. Mun mielestä negatiivisella asenteella ei mennä missään eteenpäin ja uskon kisaajienkin saavan enemmän zemppiä jos katsotaan niitä hyviä puolia vaikka niitä oliskin vähemmän mitä huonoja. Ettei tartte maalaamalla maalata huonoja puolia. En mä tiedä ymmärtääkö jengi tätä mitä ite ajattelen.

Ootko huomannu hapenottokyksi kasvaneen noista voluumitreeneistä,ja spaddun vaihtamisesta vapotteluun?
Suurin ja välitön ihmiselvä vaikutus oli tupakoinnin lopettaminen. Muistan kuin paljon paljon kevyemmissä seteissä menin aika valkoiseksi ja oli todella heikko oli kun tuli poltettua. Hapenotto ja yleinen kestävyys parani merkittävästi muutamassa kuukaudessa. Sitten toki kun noita volyymeja jaksaa vetää, niin niissäkin kehittyy, joka tuo sitten paskamaisen ongelman. Eli pitäis vetää entistä kovempaa ja siinähän tulee raja vastaan sitten aika nopeeta, joten filosofia on ollut rankaista kaikkia lihaksia jatkuvasti eri tavalla pitäen kovan intensiteetin kuitenkin päällä. Samanlaista treeniä ei hirveen usein satu, aina jotain sovelletaan, joka on erittäin mielekästä.

Eikö olisi mitenkään mahdollista, että pitäisitte sitten vaikka tuon Wileniuksen ketjun lukossa, mutta laittelisit sinne silti noita wlogeja? Ne on kuitenkin Nyyssölän kanssa tehtyjen juttujen ohella parasta mitä täällä bodyskenessä tällä hetkellä tapahtuu.

Suurin osa porukasta kuitenkin arvostaa ja kunnioittaa teidän tekemisiä aivan helvetisti. Itsekin käyn useaan otteeseen päivässä tarkistamassa Fastin youtube-kanavan uuden wlogin toivossa. Olisi vähän niinkuin kompromissi ratkaisu lukossa pitäminen, mutta silti tuotettaisiin sisältöä...

Aivan vitun uskomatonta tuo kitinä Wileniuksen mitoista. Ja hämmennyin vielä että sama jatkui täällä. Myös yhdyn täysin Miken teksteihin siitä ettei jengi ymmärrä kun sanotaan "ei". Voivittu.

Kevään kiristely-Wlogeja odotan jo hiessä. Voisitte tehdä kaikista Wlogeista+Gymlogeista yhteisen ison DVD:n ja myydä sitä Pakkiksella ennakkomaksuja vastaan, tilaisin niitä kolme. Teette vain sen määrän jota tilaajia on, lyön vetoa että jengi ostais jos tungette mukaan jotain herkkua.

Siivosin ja avasin ja pidän sen kuosissa sitten vaikka väkisin.

- - - Updated - - -

Aivan vitun uskomatonta tuo kitinä Wileniuksen mitoista. Ja hämmennyin vielä että sama jatkui täällä. Myös yhdyn täysin Miken teksteihin siitä ettei jengi ymmärrä kun sanotaan "ei". Voivittu.

Kevään kiristely-Wlogeja odotan jo hiessä. Voisitte tehdä kaikista Wlogeista+Gymlogeista yhteisen ison DVD:n ja myydä sitä Pakkiksella ennakkomaksuja vastaan, tilaisin niitä kolme. Teette vain sen määrän jota tilaajia on, lyön vetoa että jengi ostais jos tungette mukaan jotain herkkua.
En ole ikinä lämmennyt noille DVD-jutuille. IMO vähän 90-lukua.

:D on täällä kuitenki aika lailla suomi24 meininki
Just.

- - - Updated - - -

Aivan vitun uskomatonta tuo kitinä Wileniuksen mitoista. Ja hämmennyin vielä että sama jatkui täällä.
Yhteensä 31 viestiä vaikka toisessa asiaa koskevassa jo sanoin, että EI.

Sanos Mike elämää nähneenä aikuisena, onko mahdollista että kahden hengen taloudessa (ei saunaa eikä tiskikonetta) kuluu kylmää vettä vajaa 300 litraa päivässä? Ei harrasteta kylmiä suihkuja.

Vitun vesilasku.
Wat! Joko jompikumpi laittaa läpällä veden valumaan tunniksi tai sitten putki vuotaa jossain kohtaa. Eihän tuollaista määrää kylmää vettä mene millään. Vettä kuluu suihkussakin 5 minuutissa muistaakseni jotain 50 litraa? Tosin sekin taitaa pienentyä, jos sulkee hanan saippuen ja shampoon levityksen ajaksi.

Täältä kanssa rispektit Mikelle kaikista projekteista mitä tänne pakkikselle tuottaa. Ilmaista ja uskomattoman hyvää videota tulee ja vieläpä paljon. Positiivista kommenttia ei varmaan voi liikaa tulla, joten todella iso kiitos minunkin puolesta. Rispekt.

Tuleeko taas joku project89 tyyppine projekti mikan kaa kun ukko on dietillä? Ja ois kiva nähdä mika mukana jossain wlogissa tai peter mukana gymlogissa. Jotenki vaan sais ne kaks treenaamaan samaan aikaan.

Mun on elämässä ollut aina helvetin vaikeaa ymmärtää mikä geeni niiltä ihmisiltä puuttuu, jotka eivät ymmärrä kun sanotaan. Jos mä sanon "ei mitata", niin käsi ylös keneltä toi menee ohitte? Mikä tossa on niin käsittämättömän vaikeeta tajuta? Tätä samaa akkamaista nalkutusta on nyt tässä ketjussa, siis voiko enää simppelimpää vastausta olla tommoiseen kyselyyn kuin EI? Mut ei mene perille, ei sitten niin millään, edelleen jatkuu.

.

Ovat tottuneet saamaan tahtonsa läpi, kunhan vaan tarpeeksi kitisee ja vinkuu. Juontaa juurensa lapsuuteen, jossa äiti/isi kyllä antoi lapselle periksi, kun vaan se tarpeeksi vinkuu. Saapahan sitten lapsen hiljaiseksi edes vähäksi aikaa, kun antaa periksi-helppo tie joka näkyy vielä "aikuis"käyttäytymisessäkin.

edit. jaahas. Bulkkinen olikin ehtinyt ennen mua aavistella samaa...

Back
Ylös Bottom