Noi jankuttajat on varmaan ollu skideinä niitä jotka perjantain infernaalisissa kauppajonoissa ovat vetäneet itkupotkuraivareita äipälle,kun eivät ole saaneet tikkaria,Mä haluun!Mä haluun!Vitun vapaa kasvatus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
???Sitten asiallinen kysymys ettei tule banaania.
.
e. Jos on huono tai vaikeaselkoinen kysymys ni kirjota vaik "haista paska" :D

Jerry ite pyysi sulkemaan ketjunsa, kunnioitan kaverin pyyntöä. Jarin kanssa juttelin sen ketjusta ja päätettiin pistää poikki kun se ei palvellut enää ketään, oli aika kamalaa. Jarin ketju tulee vielä aukemaan, sen tiedän, en ole varma koska. Ja sit kun se aukeaa, niin mä poistan häiriköt ja tahallaan ketjua sekoittavat nickit jotta ketju pysyy asiallisena. Siinähän kritisoi ihan rauhassa, mutta jos aletaan viljelemään pilkkaavia meemejä, niin ei todellakaan ole kivaa enää.Osaatko mike yhtään sanoa milloin saadaan jassen ja jerryn ketjut auki? Toki ketjut (ainakin mentulan) suljettiin syystä, mutta voisiko alkaa jossain vaiheessa harkita näiden uudelleenavaamista. Harmittaa kun näitä pro ukkoja ei suomessa yhtään liikaa ole.
Suurin ja välitön ihmiselvä vaikutus oli tupakoinnin lopettaminen. Muistan kuin paljon paljon kevyemmissä seteissä menin aika valkoiseksi ja oli todella heikko oli kun tuli poltettua. Hapenotto ja yleinen kestävyys parani merkittävästi muutamassa kuukaudessa. Sitten toki kun noita volyymeja jaksaa vetää, niin niissäkin kehittyy, joka tuo sitten paskamaisen ongelman. Eli pitäis vetää entistä kovempaa ja siinähän tulee raja vastaan sitten aika nopeeta, joten filosofia on ollut rankaista kaikkia lihaksia jatkuvasti eri tavalla pitäen kovan intensiteetin kuitenkin päällä. Samanlaista treeniä ei hirveen usein satu, aina jotain sovelletaan, joka on erittäin mielekästä.Ootko huomannu hapenottokyksi kasvaneen noista voluumitreeneistä,ja spaddun vaihtamisesta vapotteluun?
. Jos te joskus ymmärtäisitte, että tämä Pakkotoisto on laadukas siksi kun täältä poistetaan kaikki sekoilua ruokkivat käyttäjät.
En ole ikinä lämmennyt noille DVD-jutuille. IMO vähän 90-lukua.Aivan vitun uskomatonta tuo kitinä Wileniuksen mitoista. Ja hämmennyin vielä että sama jatkui täällä. Myös yhdyn täysin Miken teksteihin siitä ettei jengi ymmärrä kun sanotaan "ei". Voivittu.
Kevään kiristely-Wlogeja odotan jo hiessä. Voisitte tehdä kaikista Wlogeista+Gymlogeista yhteisen ison DVD:n ja myydä sitä Pakkiksella ennakkomaksuja vastaan, tilaisin niitä kolme. Teette vain sen määrän jota tilaajia on, lyön vetoa että jengi ostais jos tungette mukaan jotain herkkua.
Just.:D on täällä kuitenki aika lailla suomi24 meininki
Yhteensä 31 viestiä vaikka toisessa asiaa koskevassa jo sanoin, että EI.Aivan vitun uskomatonta tuo kitinä Wileniuksen mitoista. Ja hämmennyin vielä että sama jatkui täällä.
Wat! Joko jompikumpi laittaa läpällä veden valumaan tunniksi tai sitten putki vuotaa jossain kohtaa. Eihän tuollaista määrää kylmää vettä mene millään. Vettä kuluu suihkussakin 5 minuutissa muistaakseni jotain 50 litraa? Tosin sekin taitaa pienentyä, jos sulkee hanan saippuen ja shampoon levityksen ajaksi.Sanos Mike elämää nähneenä aikuisena, onko mahdollista että kahden hengen taloudessa (ei saunaa eikä tiskikonetta) kuluu kylmää vettä vajaa 300 litraa päivässä? Ei harrasteta kylmiä suihkuja.
Vitun vesilasku.
Mun on elämässä ollut aina helvetin vaikeaa ymmärtää mikä geeni niiltä ihmisiltä puuttuu, jotka eivät ymmärrä kun sanotaan. Jos mä sanon "ei mitata", niin käsi ylös keneltä toi menee ohitte? Mikä tossa on niin käsittämättömän vaikeeta tajuta? Tätä samaa akkamaista nalkutusta on nyt tässä ketjussa, siis voiko enää simppelimpää vastausta olla tommoiseen kyselyyn kuin EI? Mut ei mene perille, ei sitten niin millään, edelleen jatkuu.
.