Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Thanks, kiva kuulla välillä positiivista kun olen tottunut lähinnä narinaan ja vittuiluun. Kiitoksia kovasti.

Suomessa vie kateus kalatkin vedesta joten narinan ei kannata reagoida sen kummemmin. Mutta sahan naurat paskaisesti jo niille joka on ihan oikea reaktio. Pakkis on mulle tosi nautinnollinen juttu ja olen kiitollinen sen olemassaolosta.

syötkö karkkia?
Hyvin harvoin, siitä tulee aina helvetin paha olo jostain syystä.

Millaista olisi elämä ilman pakkotoistoa? Missä työssä voisit itsesi kuvitella? Eikö valokuvauskin lähteny tavallaan pakkotoiston avulla käyntiin...
Vaikee kuvitella missä olisin ja joo, valokuvauskin lähti tämän kautta käyntiin.

Thanks, kiva kuulla välillä positiivista kun olen tottunut lähinnä narinaan ja vittuiluun. Kiitoksia kovasti.
Kyllä täällä 99% arvostaa sinua ja kaikkea mitä olet tehnyt bodauksen/bodareiden eteen. Tuntuisi vaan hassulta tulla joka pätkän jälkeen kiittelemään tai tykkäilemään. Itse ainakin antaisin palautteen mielummin ihan livenä, niin saa vähän potkua siihen kommenttiin. Itse yritän aina vippien muodossa tukea toimintaa.

Tosin välillä tuntuu ihmisiltä unohtuvan aika ennen Mikeä ja Nyyssölää. Ja sittemmin myös Wileniusta. Sisällöntuotosta on tullut niin arkipäivää, että se otetaan itsestäänselvyteenä. Gymlogitkin tuntuu ihan luonnolliselta nykyään. Kuitenkin aika yksinkertainen konsepti, mutta eipä sitä kukaan keksinyt ennen M&M:ää. Kun lähtee miettimään, miten hienoista asioista tässä päästään nauttimaan vähintään kerran viikossa, niin pakko kyllä olla helvetin tyytyväinen. Miten voi edes joku 20-30 minuutin videopätkä olla niin kiinnostava, että siitä joka kerta innostuu?

Hienoo kun Prioliten valosta hajosi akku, joka on siis irrotettava. Se ei enää lataa. Valmistaja pyysi lähettämään sen takaisin, mutta ongelma on siinä, että rikkinäistä lithium akkua ei kukaan ilmailulain mukaan saa toimittaa. DHL ei ota, eikä edes vaarallisia aineita kuljettava DGM. Ja takuusta kyse. Valmistaja levittelee käsiään ja pyytää lähettämään akun. Mä taas sendaan niille infon, ettei sitä voi lähettää ja vielä videon, jossa näkyy errori kun koittaa ladata. Vittu mitä homoilua. 1500 euron vekotin ei toimi ilman tota akkua.

Thanks. Aika jäätävä valikoima tuolla. Karkas ihan lapasesta tämä touhu ja nyt on ostoskori täynnä tavaraa. Pakko vähän karsia pois. Heitä suositukset, jos on jotain omia suosikkeja tuolta.

Onko muuten mahdollista muuttaa foorumin asetuksia niin, että saisi jopa vielä enemmän viestejä per sivu? On jo nyt maksimit käytössä, mutta kelpaisi vielä ainakin tuplamäärä nykyiseen verrattuna.

Ootko ikinä treenannut Arskan golden six:llä ja mitä mietteitä kyseinen ohjelma herättää?

Eeppisin ateriasi kautta aikojen?

Tuleeko käytettyä lisäravinteita ruoanlaitossa ja jos tulee, niin heitä esimerkkiä/reseptiä?

Parasta Tampereessa?

Hyvät yöt!

Thanks. Aika jäätävä valikoima tuolla. Karkas ihan lapasesta tämä touhu ja nyt on ostoskori täynnä tavaraa. Pakko vähän karsia pois. Heitä suositukset, jos on jotain omia suosikkeja tuolta.

Onko muuten mahdollista muuttaa foorumin asetuksia niin, että saisi jopa vielä enemmän viestejä per sivu? On jo nyt maksimit käytössä, mutta kelpaisi vielä ainakin tuplamäärä nykyiseen verrattuna.
Ota breakfast bomb ja kicker ainakin. Kovia sekoituksia ovat. Pommi on oma suosikki. vBulletin defaultilla mennään.

Mites Mike ootko kokeillu jo Clash of Clansiä?
En ole, siihen jää kuulemma koukkuun.

Ootko ikinä treenannut Arskan golden six:llä ja mitä mietteitä kyseinen ohjelma herättää?

Eeppisin ateriasi kautta aikojen?

Tuleeko käytettyä lisäravinteita ruoanlaitossa ja jos tulee, niin heitä esimerkkiä/reseptiä?

Parasta Tampereessa?

Hyvät yöt!
En ole Arskan kutosta koittanut.
Ei mulla ole eeppisiä aterioita.
Pitäis mimmiltä kysyä kun se sekoittelee ties mitä ties mihinkä. Tekee valkuaisvaahdosta ja puddingista kaikenlaista.
Parasta Tampereessa on kyltti Helsinkiin.

Hauskaa oli kuunnella sivukorvalla puntilla melkein keskiyöllä ku kaks tyttöä keskusteli ahkerasti Pakkotoiston Mikestä ja Nyyssölästä.

Mites on Mike, uppooko Anathema? Huikee bändi ja huikeita levyjä kertakaikkiaan, soi aika paljon omalla kuvastudiolla.
Diggaatko Dwayne Johnsonista?
Mistä saat parhaat motivaatiot tehdä kaikenlaisia asioita, jos laiskotuttaa suuresti?

Hienoa duunia täällä, ja kuviasi on kehuttu paljon. Tekemällä oppii, ei kouluilla.

Hienoo kun Prioliten valosta hajosi akku, joka on siis irrotettava. Se ei enää lataa. Valmistaja pyysi lähettämään sen takaisin, mutta ongelma on siinä, että rikkinäistä lithium akkua ei kukaan ilmailulain mukaan saa toimittaa. DHL ei ota, eikä edes vaarallisia aineita kuljettava DGM. Ja takuusta kyse. Valmistaja levittelee käsiään ja pyytää lähettämään akun. Mä taas sendaan niille infon, ettei sitä voi lähettää ja vielä videon, jossa näkyy errori kun koittaa ladata. Vittu mitä homoilua. 1500 euron vekotin ei toimi ilman tota akkua.

Kokeile Schenkeriä, niiden kautta pitäis onnistuu lähetys.

Parasta Tampereessa on kyltti Helsinkiin.
Vai että kyltti Helsinkiin :D En keksi yhtäkään erityisen hyvää syytä miksi Helsinki ois niin kova paikka. Kaveri oli siellä juuri käymässä ja oli kuulemma täynnä neekereitä ja muslimeja.
Toki onhan niitä Tampereellakin mutta ei kumminkaan samoissa määrin kuin Helsingissä tietääkseni.

Back
Ylös Bottom