Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tsekkaappa nimimerkit BiggerFasterStr ja Ameno. Omat trollitutkat huutavat hoosiannaa ihan huolella, enkä taida olla yksin asian kanssa. Jos oikeasti elää kurinalaisesti, ei esiinny tuolla tavalla.

E: proteiinipirtelö tulikin jo yllä.

Treeni osion trollille banaania (proteinipirtelö) Onkohan noin läpinäkyvää ja paskaa trollia edes ennen pakkiksella pyörinyt.. Tai noh, A-Fitness oli omaa luokkaansa!!

Sitten kysymystä: Kumpaa Mike pidät tehokkaampana tapana polttaa rasvaa dietillä aamuaerobinen esim. HIIT tyhjään vatsaan vai treenin jälkeen polkeminen kuntopyörällä ? Tietty ruokavalio kunnossa ja muut perusasiat..
Entäpä rasvanpolttotuotteet koetko mitään näitä tarpeelliseksi? Ainoastaan kofeiinia tarkotus ottaa rankalla kädellä, ja ennen treeniä laturi..
Yllättäen taas Elisan mobiilista, vittu mitä paskaa sieltä aina tulee.

Aamu on parempi IMO.

Pöö.

IMG_39792.webp

Mites onko meininkiä viettää "30v" päiviä sitten ku ne aikanaan koittaa? Et varmastikkaan juhlista niitä, mutta voihan niitä viettää juhlistamattakin, vai tuleeko olemaan päivä muiden joukossa?

Mites onko meininkiä viettää "30v" päiviä sitten ku ne aikanaan koittaa? Et varmastikkaan juhlista niitä, mutta voihan niitä viettää juhlistamattakin, vai tuleeko olemaan päivä muiden joukossa?
Päivä muiden joukossa.

Mike on kyllä aika riski, mut mä veikkaan että Staffan pöllyttäis johtajan nakkikiskalla. Mitä mieltä oot Mike? :D
Eiköhän se Svante pöllyttäis.

Ekan sivun kolmen kuvan kollaasissa on ikää 28v, joten eiköhän ne kolmekymppisetkin sieltä ajallaan tule,hah :rock:

Mitäs mieltä Mike on Meijjerin luomumunaringistä?Natsisiwasta saa 1,55e/kg munia vs tuo luomumuna joka tais olla 4,5e/kg...en oikein itse ole tajunnut mikä siinä se hohto on.Kerran olen ottanut noita luomumunia ja toki,olivat hyviä ja säilyvät kauan...mutta halpaahan se ei ole tuolta ottaa.

Osaatko Mike kertoa miksen lumia 920:lläni pysty kirjottamaan viestejä tänne forumille? Näppäimistö aukeaa hetkeksi mutta sulkeutuu sitten saman tien kun klikkaan kirjoituskenttää. Pitääkö käyttää jotain pakkotoisto appsia?

Luin ketjua ja tähän ei ollut kukaan vastannut onnistuneesti, laitan vastauksen.

Sulla on lumiassa internet explorer verkkosivuasetuksissa raksi kohdassa: näytä sivut mobiiliversiona. Kun laitat raksin kohtaan tietokoneversio,niin vastauslaatikko toimii moitteettomasti. Asetukset-->sovellukset: internet explorer.

kyseinen valikko tulee myös samantien näkyviin jos oot jollakin nettisivulla ja painat sitä oikeeta alareunaa,(kolme pistettä)... siitä aukee selaimen valikot.

En mä ite enää osta luomuja kun ovat ihan vitusti kalliimpia. Eikä niissä nyt mitään isompaa eroa ole. Luomukanat saa kusta ja paskoa mihin huvittaa ja rellestää, kunnon kanat on särmästi omassa kopissaan ja tekee duunia. Luomumunat on hulttiokanojen munia.
en tiiä oonko liian väsynyt tai jotain mut mä nauroin tälle iha helvetin kauan :D

http://www.pakkotoisto.com/treeni/5855-mike-kuntoon-10-viikossa-thread/
onko mike miettinyt että ottaisi uudellen jonku tollasen diettihomman tai yms. esim että menisit vaikka wileniuksen tekemän ravinto-ohjelman mukaan?

Back
Ylös Bottom