Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yllättäen taas Elisan mobiilista, vittu mitä paskaa sieltä aina tulee.Treeni osion trollille banaania (proteinipirtelö) Onkohan noin läpinäkyvää ja paskaa trollia edes ennen pakkiksella pyörinyt.. Tai noh, A-Fitness oli omaa luokkaansa!!
Sitten kysymystä: Kumpaa Mike pidät tehokkaampana tapana polttaa rasvaa dietillä aamuaerobinen esim. HIIT tyhjään vatsaan vai treenin jälkeen polkeminen kuntopyörällä ? Tietty ruokavalio kunnossa ja muut perusasiat..
Entäpä rasvanpolttotuotteet koetko mitään näitä tarpeelliseksi? Ainoastaan kofeiinia tarkotus ottaa rankalla kädellä, ja ennen treeniä laturi..
Oltiin vetämässä käsitreeniä 21-23. Hiljaista oli.
Komea on kyllä itse johtajankin hanska! Ja paita myös!
Päivä muiden joukossa.Mites onko meininkiä viettää "30v" päiviä sitten ku ne aikanaan koittaa? Et varmastikkaan juhlista niitä, mutta voihan niitä viettää juhlistamattakin, vai tuleeko olemaan päivä muiden joukossa?
Eiköhän se Svante pöllyttäis.Mike on kyllä aika riski, mut mä veikkaan että Staffan pöllyttäis johtajan nakkikiskalla. Mitä mieltä oot Mike? :D

Osaatko Mike kertoa miksen lumia 920:lläni pysty kirjottamaan viestejä tänne forumille? Näppäimistö aukeaa hetkeksi mutta sulkeutuu sitten saman tien kun klikkaan kirjoituskenttää. Pitääkö käyttää jotain pakkotoisto appsia?
en tiiä oonko liian väsynyt tai jotain mut mä nauroin tälle iha helvetin kauan :DEn mä ite enää osta luomuja kun ovat ihan vitusti kalliimpia. Eikä niissä nyt mitään isompaa eroa ole. Luomukanat saa kusta ja paskoa mihin huvittaa ja rellestää, kunnon kanat on särmästi omassa kopissaan ja tekee duunia. Luomumunat on hulttiokanojen munia.
en tiiä oonko liian väsynyt tai jotain mut mä nauroin tälle iha helvetin kauan :D
http://www.pakkotoisto.com/treeni/5855-mike-kuntoon-10-viikossa-thread/
onko mike miettinyt että ottaisi uudellen jonku tollasen diettihomman tai yms. esim että menisit vaikka wileniuksen tekemän ravinto-ohjelman mukaan?