Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei taida olla enää koluttavaa täällä, mut ei sitä ikinä tiedä.

Tippuis toki, koska ei saisi enää mainostuloja. Kuvaamiseen keskityn kokoajan tullakseni paremmaksi, jos pakkis kippais, niin siitä sitten jatkettais bisnestä kuvaamisessa. Viime vuonna tehtiin kaikkien aikojen kävijäennätys(uniikit viikossa), joka on tänä vuonna rikottu 15 kertaa, joten ylöspäin mennään kovaa vauhtia.

En käytä testoa, en käytä anabolisia, en käytä kasvua, mutta jotain käytän. Siinä arvuuttelua. En vastaa kuitenkaan vaikka joku arvaisikin.
Clenbuterolia vai efedriiniä?

Eipä... Sehän riippuu ihan siitä miten sitä käyttää.

Totta toikin, mutta en silti lähtis suosittelemaan. Ois jännä kyllä kuulla kuinka paljon esimerkiksi terveet ihmiset käyttävät "huijauksena" tätä, tai miten.

Ettei tää mee ihan offariks niin Mikelle kysymys, tiedätkö yhtäkään 1tyypin diabeettiko kehonrakentajaa?

Totta toikin, mutta en silti lähtis suosittelemaan. Ois jännä kyllä kuulla kuinka paljon esimerkiksi terveet ihmiset käyttävät "huijauksena" tätä, tai miten.

5-20 yksikköä olen kuullut/nähnyt käytettävän.. Ja miksi ja miten kysymykseen voin vastata lyhyesti ja ytimekkäästi Insu on yksi anabolisimmista aineista jota voidaan käyttää! Ja se toimii jos osaat käyttää sitä ja tietysti tehdä kaiken oikein muutenkin reenin ympärillä.. Ei jatketa enää OT

On varmaan kysytty.. Mutta kerta maastureista pidät, niin voisitko kuvitella ajavasi Land Roverin Defenderillä vielä joku kaunis päivä? Vai onko laisinkaan makuusi? Entä oletko ikinä ajanut Deffulla?

Ettei tää mee ihan offariks niin Mikelle kysymys, tiedätkö yhtäkään 1tyypin diabeettiko kehonrakentajaa?
Aikanaan oli joku sm-tason jätkä, joka kovasti väitti olevansa natu, mutta oli samalla diabeetikko, en muista nimeä. Insuhan on erittäin anabolinen, onneksi sitä pystyy manipuloimaan safkoilla, joten mun ei sitä tartte käyttää.

On varmaan kysytty.. Mutta kerta maastureista pidät, niin voisitko kuvitella ajavasi Land Roverin Defenderillä vielä joku kaunis päivä? Vai onko laisinkaan makuusi? Entä oletko ikinä ajanut Deffulla?
Todellakin voisin, 2015 Defenderin konsepti. Toi on niin mun(jos sen saa bensana).

En nyt millään haluaisi diisseliä enää, vaikka yllätyin helvetisti kun tossa olin tutun kyydissä jolla on GL 420 diisseli Mersu V8. Hiljainen on ja liikahtaa kivasti.

post-9278-13791447338.jpg

mitä mieltä olet formula ykkösistä? entäs kimi räikkösestä?
En jaksa yhtään seurata, Räikkönen on taas on hieno mies.

En tiedä onko jo kysytty, mutta kuinka paljon (about) menee kuukaudessa rahaa lisäravinteisiin?
Entä, kumpaa suosisit jos pitäisi valita:
1. Proteiinit ruoasta (lähinnä siis lihaa naamariin, miksei rahkaa/raejuustoakin) ja lisäravinteista tarvittavat hiilarit/kalorit
vai
2. Ruuasta päivän hiilarit (perunaa, pastaa,riisiä,nuudelia..) ja tarvittava määrä proteiinia haetaan lisäravinteista (lähinnä hera)

Mulla jäi vähän epäselväksi ton peterin Q&A jälkeen että syökö mies ollenkaan lihaa? Vai onko liha nimenomaan eräänlainen herkku siellä ruokavaliossa?
En olisi tätä muuten edes miettinyt mutta nyt kun puhuit tuosta proteiinin imeytymisestä.

Mitä lisäravinteita käytät päivän aikana? Mitkä ovat mielestäsi ihan kaikkein tärkeimmät lisäravinteet, jos jätetään kaikki ylimääräinen pois?

Mitä lisäravinteita käytät päivän aikana? Mitkä ovat mielestäsi ihan kaikkein tärkeimmät lisäravinteet, jos jätetään kaikki ylimääräinen pois?
Vitamiinit ja mineraalit, ennen treeniä Shock, treenin aikana Intra, treenin jälkeen isolaatti. Sit lisäprodea jos tarvis herasta.

Kerroit tossa käyttäväs jotain joka ei ole testoa, anabolisia eikä kasvua, onko antaa lisävinkkiä, että onko piikillä leikkimistä vai suun kautta otettavaa ? :D

Back
Ylös Bottom