Tähän osaan minäkin vastata. Suomen verotus! ;)Mikä vituttaa eniten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän osaan minäkin vastata. Suomen verotus! ;)Mikä vituttaa eniten?
Minkä takia foorumille ei voi kirjoittaa Aziz Shavershianin käyttämää lempinimeä? Onko täällä ollut joskus joku ''episodi'' kyseisetä herrasta vai miksi näin on? Vai onko se sen takia ettet itse pidä herrasta tai jotain?
Muistaako Mike vielä tällasen pätkän?
Aiheutti aikamoiset repeilyt täällä päässä![]()
Mun vatsa ei reagoi oksennuksella, joidenkin vatsa niin tekee, kyse ei ole kovasta treenistä, vaan vatsan reagoinnista.Mike: Onko ikinä lentänyt oksennus jalkatreenin jälkeen? sen verran hurjia nuo teidän jalkatreenit on :D
En tavannut koskaan.ootko mike tutustunu tai nähny tony halmetta, jos tutustuit nii mite hyvi ja mitä mieltä oot äijästäRIP
Pitää joo tehdä kun aina jäänyt välistä.Mike oisko rintatreenistä tulossa vlogia?
En esitä parempaa, olen oma itseni aina ja joka paikassa. Arvostan ihmisiä jotka saavat aikaan, ihan sama mitä tekevät ja ketä ovat. Pystyn nauramaan itselleni ja se onkin hauskaa. Mulla on eniten opittavaa photoshopissa ja sitten elämässä pitäis ehkä laajentaa sympatiaa isommalle alueelle, mulle naapuri merkitsee yhtä paljon mitä toisella pallonpuoliskolla asuva tuntematon ihminen. Olen jäänyt altavastaajaksi eikä ole yhtään kivaa. Verotus vituttaa edelleen eniten.Yritätkö esittää parempaa ihmistä mitä olet? Ketä ihmistä arvostat eniten? Pystytkö nauramaan itsellesi jonkun ultimaatti kohelluksen jälkeen? Missä sinulla on eniten opittavaa? Oletko jäänyt koskaan altavastaajaksi, jos olet miten reagoit?? Mikä vituttaa eniten?
Koska se on paska läppä ja levisi liian pitkälle.Minkä takia foorumille ei voi kirjoittaa Aziz Shavershianin käyttämää lempinimeä? Onko täällä ollut joskus joku ''episodi'' kyseisetä herrasta vai miksi näin on? Vai onko se sen takia ettet itse pidä herrasta tai jotain?
En laske kaloreita kovinkaan tarkkaan, alle 2000 kuitenkin pävittäin.Minkälaisia kalorimääriä syöt kokonaisuudessaan reeni ja lepopäivinä?
Muistaako Mike vielä tällasen pätkän?
Aiheutti aikamoiset repeilyt täällä päässä![]()

Mayorilla näin ulkomuistista:Mihin asti mayorsilla käsipainot menee? kotisalilla menee vaan 50 asti ja joutuu aina vetää kunnon kuminauha tai ketjukikkailut että pystyy esim soutamaan
Tulipa hyvään ketjuun eksyttyä, repeilin puol tuntia kun selasin noi sivut tosta eteenpäin loppuun, on se hulkki hurja mies :Dhttp://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/29499-keksikaa-kuvaan-hyva-kommentti-photoshop-tredi-24/ Vieläkös sulla Mike on tuolla theadissa olevan hulkin ojentajaposekuva seinällä?
Ootsä ulkomailla ? Mennyt lähtö ihan ohi kun oot tänne suhteellisen aktiivisesti kirjoitellut :D Japseissa ilmeisesti, missäpäin on tarkoitus kierrellä ja missä merkeissä ?
Kuka on Miken mielestä Suomen kovin natutreenaajaa? Kenties Hulkki?![]()