Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Koetko, että sinulla olisi ongelma omien virheiden tai väärässä olemisen myöntämisen suhteen? Jotenkin tässä n 10 vuoden aikana tätä paikkaa selattuani + videoita katsottuani olen saanut vähän hieman tällaisen. Nyt siis ihan rehellisenä kysymyksenä ei vittuiluna

Mulla se käsitys että Mike kyl osaa myöntää väärässä olon ja vaihtaa linjaa jos faktat ja kokemus sitä puoltaa. Muistanko Mike oikein että esim mac maailman suhteen oli näin? Joskus 10 v sitte tai aiemmin olit pc mies mut sitte näit valon?:)

Mulla se käsitys että Mike kyl osaa myöntää väärässä olon ja vaihtaa linjaa jos faktat ja kokemus sitä puoltaa. Muistanko Mike oikein että esim mac maailman suhteen oli näin? Joskus 10 v sitte tai aiemmin olit pc mies mut sitte näit valon?:)
Näin joo valon ja onneksi näin, koska Apple on ainakin itseäni inspannut näissä hommissa eteenpäin.

Joo erityisesti jäbän duuneis ihan ylivertanen laite ja oon ite sitä mieltä että muutenkin. Melkein yhtä iso harppaus PCstä Macciin kuin oli aikoinaan tilanteesta "ei tietokonetta" tilanteeseen "tietokone"

meillä kaikki firman macit vaihtuneet ja kunnon PC:eet tulleet tilalle. Ei yksinkertasesti mac:issä riittäneet teho käsittelee 3d scannattuja kuvia.

PC ukot nous heti kuopistaan :) No näille väännöille on oma threadi ja saahan elämänsä ajaa ladallakin, auto sekin on :) Pakkiksen valoisimpii asioita mulle toi että Mike on MAC cmiehii :)

Jätkä horisee jotain aivan outoja ja kun yksi henkilö kysyy, että mitä ihmettä selität, niin tulkitset sen "PC ukkojen" vastahyökkäykseksi? :D Okay.

Jottei aivan offtopiciksi mene, niin mikä Mike tekee Japanista niin hyvän matkakohteen?

Jottei aivan offtopiciksi mene, niin mikä Mike tekee Japanista niin hyvän matkakohteen?
Toi nyt on niin henkilökohtaista, ettei tätä voi mitenkään soveltaa muiden ajatteluun. Mut omalla kohdalla pidän siitä miten turvallinen tämä kaupunki on suhteessa kokoon. Yksi maailman tiheimmin asutuista, eikä mitään häiriötä ikinä. Sama tulee puhtauteen, miten näin helvetisti ihmisiä ilman roskakoreja voi pitää kaupungin niin puhtaana, ettei roskia ole missään maassa. Sit rauhallisuus yleisesti, kaupallinen puoli pitää mekkalaa, mutta sitten taas siinä soljuvat ihmiset ei. Autoja on perkeleesti, mutta kukaan ei sekoile eikä täällä juurikaan kuule tööttäilyjä. Näin iso kaupunki myös on outo, että täällä harvoin kuulee edes sireenien huutoa. Kokoonsa nähden samaan aikaan totaalinen kaaos, mutta niin hallittu, että siitä ei voi olla pitämättä. Ihan helvetisti porukkaa joka paikassa, mutta jonoja ei missään, tai sitten ne jonot ei osu silmään kun aina on vastine jossa ei ole jonoa. Ihmiset on älyttömän ystävällisiä, jos poliisit nyökkäilee, niin onhan se nyt jotain poikkeuksellista meidän kulttuurille.

Yksinkertaisesti vain niin hyvällä tapaa erikoinen paikka, että mä tykkään ihan mahottomasti. Vähän harmittaa, että ei tänne enää tule lähdettyä kun 3 kertaa on käynyt.

Tippuisko tulot kovasti jos pakkis kaatuis yhtäkkiä? Sano vaikka prosentteina ettei suomi24 lehahda liekkeihin. Onko koskaan käynyt mielessä että mitäs sitten jos tämä joskus kaatuu, keskitytkö entistä enemmän kuvaamiseen vai tekisitkö sitä yhtä paljon hupina (wlogit, gymlogit yms.) kun ei olisi tällaista omaa mestaa johon sisältöä tuottaa. Onko pakkis kasvanut tasaisesti viimevuodet vai näyttääkö kävijämäärä tasoittuneen?

Tää nykyinen fitnessbuumi varmaan tekee ainakin hyvää.

Tippuisko tulot kovasti jos pakkis kaatuis yhtäkkiä? Sano vaikka prosentteina ettei suomi24 lehahda liekkeihin. Onko koskaan käynyt mielessä että mitäs sitten jos tämä joskus kaatuu, keskitytkö entistä enemmän kuvaamiseen vai tekisitkö sitä yhtä paljon hupina (wlogit, gymlogit yms.) kun ei olisi tällaista omaa mestaa johon sisältöä tuottaa. Onko pakkis kasvanut tasaisesti viimevuodet vai näyttääkö kävijämäärä tasoittuneen?

Itse olen miettinyt aivan samaa ja törmännyt tähän: Website Worth Estimation & Web Information Service Company En sitten tiedä, että onko noiden tiedot kuinka luotettavia jos hakuun laittaa sen pakkotoisto.com

Mikä juttu toi on että kolmesti käyty niin ei voi enään mennä ?
Ei taida olla enää koluttavaa täällä, mut ei sitä ikinä tiedä.

Tippuis toki, koska ei saisi enää mainostuloja. Kuvaamiseen keskityn kokoajan tullakseni paremmaksi, jos pakkis kippais, niin siitä sitten jatkettais bisnestä kuvaamisessa. Viime vuonna tehtiin kaikkien aikojen kävijäennätys(uniikit viikossa), joka on tänä vuonna rikottu 15 kertaa, joten ylöspäin mennään kovaa vauhtia.

Vieläkö Mike natuna survotaan menemään? On suhteellisen isossa kunnossa ukko kyllä tällä hetkellä!
En käytä testoa, en käytä anabolisia, en käytä kasvua, mutta jotain käytän. Siinä arvuuttelua. En vastaa kuitenkaan vaikka joku arvaisikin.

Itse olen miettinyt aivan samaa ja törmännyt tähän: Website Worth Estimation & Web Information Service Company En sitten tiedä, että onko noiden tiedot kuinka luotettavia jos hakuun laittaa sen pakkotoisto.com
Nolla perään, niin alkaa oleen liikevaihto kohdallaan.

pic_display_product.asp?picname=B900235.webp

Case closed. :D

Eli vastaus on : enää ei survota natuna? Koska tilanne koki muutoksen? Ja miksi tämä salamyhkäisyys asian tiimoilta nykyään kun lopetus-tredissäsi kaikesta avauduit niin avoimesti? Toki aikoja sittenhän olet jo voinut pikku 'korvaushoidot' taas aloittaa, ken tietää.
Huom. Täysin mielenkiinnosta näitä kyselen en millään tapaa provotakseni. Varmasti myös monia muita nimittäin kiinnostaa nykytilanne.

Entä suomen paras natubodari (käsitin että tossa puhuttiin kovimmasta treenaajasta)

Edit. Et vastannut aiemmin

Back
Ylös Bottom