Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Taisin jotain vastaavaa aikoinaan kysyä mutta kysytään uudestaan kun on taas tapetilla tämä asia...
Eli taas ois ajankohtasena semmonen asia, että suunittelin että hankkisin jonkinlaisen kahvimyllyn ja sitte kokeilisin jauhaa ite papuja jos saisi vähän lisää nautintoa kahvitteluhetkiin.
- Minkälainen mylly olisi hyvä? mielellään rosterin värisenä.
- Top 3 kahvipavut?

Rocky Grinder kuten aikaisemmin jo suosittelin.

18232.jpeg

Pavuissa on niin paljon makukysymyksiä, ettei voi sanoa, mut Has beanista kun ottaa 5 tähden papuja, niin kertaakaan ei metsään ole mennyt.

Mulla on grinderina toi.

cheap-kitchenaid-coffee-makers-compare-prices-read-reviews-976x976.jpg

Rocky Grinder kuten aikaisemmin jo suosittelin.

18232.jpeg

Pavuissa on niin paljon makukysymyksiä, ettei voi sanoa, mut Has beanista kun ottaa 5 tähden papuja, niin kertaakaan ei metsään ole mennyt.

Mulla on grinderina toi.

cheap-kitchenaid-coffee-makers-compare-prices-read-reviews-976x976.jpg

Johnny B visiin hallitsee täällä. Se mistä minä puhun ei ole trollaamista...

Mitä Mike tekee hereillä tähän aikaan ? Eikö sulla oo tapana valvoa myöhään ja nukkua pitkään ? Millasella kahvilla muuten lähti tämä aamu käyntiin vai juotko yleensäkään heti aamusta kahvia ?

Mitä Mike tekee hereillä tähän aikaan ? Eikö sulla oo tapana valvoa myöhään ja nukkua pitkään ? Millasella kahvilla muuten lähti tämä aamu käyntiin vai juotko yleensäkään heti aamusta kahvia ?
Pitää viedä valkoinen marakatti parturiin. Sit olis tuotekuvauksia tossa 1400 aikaan. Perussumppia menee huoltsikalta.

Ok, mutta kai sinä tarkistat mitkä viestit poistetaan...
En mä nyt kaikkea kerkee tarkistamaan, mut ihan aiheesta noi sun poistettiin. Et liene oikeuslääketieteen proffa.

Oisko miten mahdoton ajatus järjestellä tuo gallerian competitors- osio aakkosjärjestykseen ? Helpottais kovasti jonkin tietyn henkilön kuvien katsomista kun ei tarvii ensin käyttää paria minuuttia etsimiseen.

Onks sulle ikinä tultu soittamaan poskea tän foorumin tai joidenki sun sanomies takia IRL?

Ja tiedän että on vittumaista kun kysellään mutta millon Olympia podcasti tulee ulos? :D

3D olis itelle varsin tarpeen, mutta olen siinä uskossa ollut, että se vaatii piirtotaitoa ja siksi en ole edes yrittänyt.

Itse en osaa piirtää käytännössä tikku-ukkoja kummempaa, mutta 3D-hommia teen ihan työkseni. Jotenkin helpompaa luoda kolmiulotteista sisältöä, valaista se ja sen jälkeen rendailla kameranäkymä, kuin että alkaisi jotain piirtämään.

Back
Ylös Bottom