Dynaaminen ip voi joskus nappaa aikaisemmin bannatun ip:n. Bootti yleensä auttaa.Mistä tuo johtuu että jotkut saa IP-bänniä syyttä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dynaaminen ip voi joskus nappaa aikaisemmin bannatun ip:n. Bootti yleensä auttaa.Mistä tuo johtuu että jotkut saa IP-bänniä syyttä?
No ei se kyllä nyt ihan noinkaan mene. Kyllä joku voi tehdä jotain hommaa harrastetasolla ja silti saada hyvää liksaa.Harrastamisessa et saa hommasta palkkaa, mutta kun kuvaat vaikka kansia sun muita, ja laskutat asiakkaita niin mä tulkitsen sen ammatiksi ja ammattilaisuudeksi.
Ei mielestäni sillä rakenteella, edestä vähän palikkamainen.Oisko Ramilla mahiksia, jos tulis oikeasti kireenä?
Suomen paras Diablo.
. Mikä Diablon lätty kolisee Mikelle koviten?Kannattaa hieman panostaa siihen myllyyn, ettei halvinta osta. Rockyä ovat kehuneet kovasti kaikki ja sen itse varmaan hommaisin jos pitäis nykyinen vaihtaa.
Miten tuo ammattilaisuus sitten määritellään?
Icaros on kyllä paras.Kyl näin vain on. Mikä Diablon lätty kolisee Mikelle koviten?
Leivonnaiset on mun ehdoton ykkönen kaikesta safkasta. Rakastan pullia, piirakoita, sämpylöitä sun muita kun ovat tuoreita.Kuinka usein syöt herkkuja? Jos syöt niin mitkä uppoo parhaiten?
Kakut, leivokset, karkit, sipsit yms.?
Ei mua noi snoukkajutut kiinnosta, mutta kaikki Everest dokkarit on katottu mitä löytyy, se on mielenkiintoista.
On monta kertaa.Onkos koskaan ollut mielessä lähteä kuvaamaan tuollaisiin paikkoihin. En nyt tarkoita minnekkään huipulle mutta jonnekki Nepaliin trekkauspaikkoihin yms.
Ovaskainen.Kumpi on kovempi, Kille vai Ovaskainen?