Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kysytty monta kertaa. Ennen treeniä uusi Shock kun se menee nyt alas. Treenin aikana Intra ja jälkeen sitten prodea, mitä nyt sattuu olemaan.Tää on varmaan kysytty jo 100 kertaa ja muistan kyllä jostain lukeneeni jo, mutta en muista mitä. Eli itse kysymys, mitä lisäravinteita käytät ja millaisia määriä?
En lähde, annan uskovaisten olla rauhassa kun se heille suotakoon. Kirkolla ei mulle ole mitään annettavaa edes läpällä.Tätä ei oo kukaan kysynyt varmana, elikkä lähdetkö joku sunnuntai mun kans Jumalanpalvelukseen?![]()
En mä jaksa kun siellä muut saa parempia kuvia. Tosin ulkomailla varmaan kuvaajana mua arvostettais enemmän mitä täällä kotomaassa.mikset mene kuvaan mr olympia kisaa? tai ylipäätää mikset käy kuvaileen noita pro kisoja?
En mä jaksa kun siellä muut saa parempia kuvia. Tosin ulkomailla varmaan kuvaajana mua arvostettais enemmän mitä täällä kotomaassa.
En paskaakaan, ei oikein nappaa.Montako tuntia oot hakannut gta:ta ?
Vahvahan tuo on, hauskaa on sen ja Benin nokittelu muistaakseni.Mitä mieltä olet Stan Efferdingistä näin yleisesti?
En mä jaksais kenenkään valittamista, Golffi lienee harrastuksena ei-niin-vakavaa ajanviettoa.Jos alkaisit pelaamaan golffia ja 4 hengen ryhmässäsi olisi 3 sinua huomattavasti paskempaa pelaajaa, jotka olisivat:
1) Läski akka joka papattaisi kokoajan jostain asentovirheestään ja siitä miten selkä on huonona (ja kaikki tietää, että sen takia ku se on nii läski)
2) uskis joka kokoajan pyytää Jumalaa apuun lyönnissä ja silti epäonnistuu
3) Urheilupsykoterapeutti joka palpattaisi jatkuvalla syötöllä golfin hienoudesta
Ja kysymys siis, että kenen päästä löytyisi ensin rauta 7?
Ja oikee kysymys: Ootko ikinä kokeillut seuraavia lajeja:
1) Pesäpallo
2) Golf
3) Korkeushyppy
4) 100m
5) uimahypppy (mikä korkeus)
edit. niin siis jos olet niin millä tuloksilla?
Jay pettymys, vaikka vähän odotinkin tota. Greene kanssa aavistuksen pettymys. Rhoden yllätti kovasti, Ramy pettymys. Räntsistä en ole kuvia edes nähnyt. Paneudun yöllä paremmin asiaan ennen finaalia.Mielipiteet Pre-Judgingista? Kuka tuli kunnossa, kuka ei, kuka johtaa, kuka säväytti, kuka oli pettymys.
Auto on kätsy ottaa velalla, koska silloin saa helpommin mieleisemmän ellei nyt ihan hirveesti ylimääräistä ole.
Vaihtoehtona ajaa autolla, josta ei pidä. Jos auto merkkaa, niin silloin laina on optiona. Ja hyvä vain, että jengi saa rahoituksia, ei meinaan paljoo autokauppa rullais jos käteisellä kaikkien pitäis hommaa.Eikö tuo nyt ole just kaikkein idioottimaisinta? Sijoitaa vähistä rahoista sellaiseen, joka menettää arvostaan tonneja vuodessa ja maksaa siitä ilosta vielä korkoa.
Ihan hyvin ne sijoitukset meni, mitä nyt Cutler ei kuulunut paikalleen. Rhodenin olisin laittanut Wolfin edelle. Popa olis saanut voittaa naisten bodauksen, on naisellinen vielä. Ens viikolla vois tehdä podcastia tosta.Mitäs olit mieltä Olympian tuloksista? Myös naisten sijoituksista.
Tuleeko M&M Olympia podcastia? Jos niin millon?
E: Ja haluaisitko Applelta vastauksen Lumia 1020'selle? Kameran osalta siis.
Tyhjää cookiet ja välimuisti ja loggaa forumin puolelta sisään.Muilla ongelmia, kun tulee Pakkiksen etusivulle, ja yrittää kirjautua sisään tunnuksillaan niin sivu sanoo: Invalid redirect tjsp? Tästä saattaa kyllä olla joku maininnut aiemminkin koska tää nyt on ainakin itellä temppuillu näin jo jonkun aikaa.