Kun ei jälkeläisiä Mikellä oo eikä ilmeisesti tuu, niin mihin meinaat +-50 vuoden päästä testamentata Pakkiksella ja valokuvauksella taotun miljoonaomaisuuden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin vahvasti että Mike myy pakiksen pois ja elää "eläke vuodet" nautiskellen ja rahaa pihtaamatta :D
Jos mulle jää hilloa tilille kuollessa, olen epäonnistunut.
Sipoo on saatanasta. G malli rokkaa.Mike JOS sun mimmi hurahtais hevosurheiluun ja sulattais jollain konstilla sun sydämen niin että päätyisit ostamaan jonku hulppeen kartanon/hevostilan Sipoosta ja stadin ydin jäis taakse ni joko sillon ostaisit Mersun G mallin vai mikä ois auto jos pitäis ns oikeiden maasturien väliltä valita?
Jos mulle jää hilloa tilille kuollessa, olen epäonnistunut.
Tuo on kyllä hieno periaate. Varsinkin jos ei sitä jälkikasvua hommaa jolle tarvitsisi varallisuutta kerryttää. Itsekään en ole niin mammonan perään, että kunhan toimeen tulee ja tilillä on pieni puskuri yllättävimpien menojen varalta niin sen jälkeen ei jaksa liikoja työnteosta stressata.
Kuka vittu muutenkaan skideillensä omaisuutta alkaa isommin keräilemään? En ainakaan koe velvollisuutta moiseen. Ehkä jos lapsilisät keräis jonnekkin erililliselle tilille jonka skidi sais auki vaikka 21v. Vituttaa kyllä ihmiset jotka on tyyliin sitä mieltä että vanhempien on velvollisuus jättää jäätävät perinnöt.
Monet kituuttaa ja maksaa helvetinmoisia eläkkeitä ja siihen päälle pitää säästötiliä. Selittävät sen, että on sitten lapsille jotain. Kyllä ne kakarat omat rahansa tekee, jos eivät tee, niin ovat saamattomia, ei sille mitään voi. Tää maa pyörii kuluttamalla, ei sillä, että sukupolvesta toiseen lojuutetaan rahoja rahastoissa, joissa niillä muut fiksut pelaa lisää rahaa itselleen, ei lapsilleen.Kuka vittu muutenkaan skideillensä omaisuutta alkaa isommin keräilemään? En ainakaan koe velvollisuutta moiseen. Ehkä jos lapsilisät keräis jonnekkin erililliselle tilille jonka skidi sais auki vaikka 21v. Vituttaa kyllä ihmiset jotka on tyyliin sitä mieltä että vanhempien on velvollisuus jättää jäätävät perinnöt.
Ite kulutan mieluummin nyt kuin vanhana kun jokatapauksessa tulee kulutettua, niin miksei nyt.