Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olenhan mä bändejä esim kuvannut.

3.webp

Et oo Mike aatellu tommosta GoPro:ta hankkii järkkärin rinnalle videoita tehes. Saa hassua treenipätkää, kun kiinnittää tankoon sen. :)

Mike hei, aika tarkkaan 48h sitten laitoin tuleen tilisiirtoa VIPeistä Aktian välityksellä, mutta mitään ei ole kuulunut tai näkynyt. Jos viitsisit tarkistaa asian. Kiitos.

ootko menossa kuvaan oulun karsintoja?
Joo.

Mike hei, aika tarkkaan 48h sitten laitoin tuleen tilisiirtoa VIPeistä Aktian välityksellä, mutta mitään ei ole kuulunut tai näkynyt. Jos viitsisit tarkistaa asian. Kiitos.

Zekkaan tossa tunnin sisään.

Onko Mikellä metaboliaa?

Päätin aloittaa ketjun tästä varmasti monia kalvaneesta aiheesta. Toivon, että ketjuun saadaan paljon asiallista pohdiskelua, ja ehkä jopa Miken omakohtainen kertomus, asian suhteen.

Kuten varmasti tiedätte, hyvä Pakkotoiston väki, Mike on jo ikuisuuden vetänyt alle 1000:lla kilokalorilla päivässä. Moni olisi jo kaatunut, mutta ei Mike. Kummastusta herättää se, miten Mies kykenee säilyttämään sekä lihas- että rasvamassaa tuolla vuorokautisella kalorimäärällä. Tarkkasilmäisimmät ovat saattaneet huomata, että miehen olkavarteen on jopa saattanut tarttua gramma tai pari lihasta viime päivinä. Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että miehellä ei ole metaboliaa, tai yleisesti ainuttakaan elintoimintoa. Jopa sydän on saattanut pysähtyä. Tällöin jokainen nautittu kalori on plussakalori, joka menee suoraan lihaksien hyötykäyttöön.

Toinen, ehkä ristiriitaisempi, muttei tässä vaiheessa enää aivan niin uskomaton teoriani on se, ettei Mike todellakaan elä. Mitä yritän tällä kertoa, on se, että mies olisi vampyyri. Kuollut ei kuluta ja karttaa aurinkoa. Tästä johtuu siis Miken kaunis, valkoisena kuultava iho. Muistaakseni miehen tatuoinnitkin liittyvät jotenkin tällaiseen yliluonnollisuuteen. Joku miehen livenä tavannut voisi kertoa, kimalteleeko mies valossa. Emme voi jättää mitään sattuman varaan.

Kolmas teoriani on se, että Mike on mutantti. Jokin mutaatio voisi selittää tuon käsittämättömällä tavalla toimivan elimistön kaikkine toimintoineen. Mutaatioihin hieman vähemmän perehtyneenä jätän kolmannen teoriani kuitenkin avoimeksi.

Noh, miten on, köriläät?

Jos kakkakikkareita ei tule tarpeeksi päivässä, vetää Mike pannukakkua pellillisen ja se taas takaa sen, että paska lentää kaaressa ja metabolia hyrrää. Se on kerralla hillon kanssa reipas 2000 kaloria.

Myyt sitä ulostuslääkkeenä. "Sireenin pannari, ja pöntössä pöllähtää."

Saa käyttää.

Jos kakkakikkareita ei tule tarpeeksi päivässä, vetää Mike pannukakkua pellillisen ja se taas takaa sen, että paska lentää kaaressa ja metabolia hyrrää. Se on kerralla hillon kanssa reipas 2000 kaloria.

Paljonko Mike painoo tällä hetkellä?

Paljonko Mike painoo tällä hetkellä?
92,5 näytti äsken kun heräsin.

Vedin paitakuvasta johtopäätöksen, että sun huonosti hermottuneet olkapäät on kasvanut :) Kauan kestää noiden itsetehtyjen paitojen toimitus?
Olkapäät ei ole kasvanut yhtään mihinkään, ne ei yksinkertaisesti kasva vaikka mä tekisin mitä. Olen tehnyt niille ihan kaiken mitä nyt voi keksiä ihan kipeistä volyymeistä isoihin painoihin. Ja mulla oli aikanaan karmeet lääkkeetkin pelissä. Kylmä fakta on se, että mun olkapäät on mulla ne, jotka ei vain vittu kasva. Noi paidat tulee viikossa parissa.

Ootko Mike muuten koskaan kertonu nuita määriä mitä vedit, ja mitä veditkää yleensä? Vai haluatko jättää kertomatta, ni ei nuoret kopsaa.

Back
Ylös Bottom