Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Monasti.Et oo Mike aatellu tommosta GoPro:ta hankkii järkkärin rinnalle videoita tehes. Saa hassua treenipätkää, kun kiinnittää tankoon sen.![]()
Joo.ootko menossa kuvaan oulun karsintoja?
Mike hei, aika tarkkaan 48h sitten laitoin tuleen tilisiirtoa VIPeistä Aktian välityksellä, mutta mitään ei ole kuulunut tai näkynyt. Jos viitsisit tarkistaa asian. Kiitos.
Joku miehen livenä tavannut voisi kertoa, kimalteleeko mies valossa. Emme voi jättää mitään sattuman varaan.
Äläs nyt.
Jos kakkakikkareita ei tule tarpeeksi päivässä, vetää Mike pannukakkua pellillisen ja se taas takaa sen, että paska lentää kaaressa ja metabolia hyrrää. Se on kerralla hillon kanssa reipas 2000 kaloria.
Jos kakkakikkareita ei tule tarpeeksi päivässä, vetää Mike pannukakkua pellillisen ja se taas takaa sen, että paska lentää kaaressa ja metabolia hyrrää. Se on kerralla hillon kanssa reipas 2000 kaloria.
Kauan kestää noiden itsetehtyjen paitojen toimitus?92,5 näytti äsken kun heräsin.Paljonko Mike painoo tällä hetkellä?
Olkapäät ei ole kasvanut yhtään mihinkään, ne ei yksinkertaisesti kasva vaikka mä tekisin mitä. Olen tehnyt niille ihan kaiken mitä nyt voi keksiä ihan kipeistä volyymeistä isoihin painoihin. Ja mulla oli aikanaan karmeet lääkkeetkin pelissä. Kylmä fakta on se, että mun olkapäät on mulla ne, jotka ei vain vittu kasva. Noi paidat tulee viikossa parissa.Vedin paitakuvasta johtopäätöksen, että sun huonosti hermottuneet olkapäät on kasvanutKauan kestää noiden itsetehtyjen paitojen toimitus?