Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun tekee kapeeta penkkiä,ni onko ote liian kapee,jos peukkujen väli on aböyt 25cm?
Ei ole. Kapeempikin saa olla jos vain kestää.

Minkälaisia pelejä tykkäät pelailla vai iskeekö videopelit yhtään?
Fallout
Mass effect
Skyrim
Bioshock
NHL livessä
Borderlands

Mitä kautta tutustuit Pjööttöriiin? Kumman idea oli alkaa treenaamaan kimpassa?
Kuhan nyt käytiin vetään parit treenit kimpassa ja se jäi vähän päälle.

Mites Mike toteuttaisit etureisitreenin jos käytössä olisi vain vapaita painoja ja reidenojennusmasiina?

Mites Mike toteuttaisit etureisitreenin jos käytössä olisi vain vapaita painoja ja reidenojennusmasiina?
Etukyykky ja reidenojennus superina.

Taitaa olla jo moneen kertaan kysytty, mutta kysytään kumminkin: Missä päin Suomea asuisit mieluiten Stadin jälkeen?
Espoossa.

Moro! Ootko hakannut Dead Space 3 läpitte? Kandeeko hankkia?

Moro! Ootko hakannut Dead Space 3 läpitte? Kandeeko hankkia?
En pelannut läpitte, suoraan sanottuna vittumainen pelitunnelma kun pimeessä vetää surroundina isolla kuvalla. En siis uskalla, olen nöösi.

Mitä olet mieltä rinnallevedosta ja mihin sijoittaisit sen treeniohjelmassa, jos se sinne johonkin väliin on laitettava?
Kyllähän se ainakin lämmittelyliikkeenä on vallan hyvä. Lämmittää yläkroppaa kivasti.
Rautaa vai roskaa?
Tuhat talvea - Umpisolmu - YouTube
Kuunteletko mielummin musiikkia kuulokkeilla vai kaiuttimilla?
Minkä merkkistä partakonetta/höylää käytät?
Onko sinulla lihaskasvun aiheuttamia raskausarpia?
Suomenkielinen metalli on asteen urpoa, en tykkää.
Kuuntelen mieluummin ilman kuulokkeita.
Gilette höylänä ja koneena kalliimpi Braun.
On arpia.

Missä muualla asuisit poislukien koko pk-seutu?
Jossain Nuorgamissa.

Mitä olet mieltä rinnallevedosta ja mihin sijoittaisit sen treeniohjelmassa, jos se sinne johonkin väliin on laitettava?
Ihan off-topicina mainittakoon, että oon käyttänyt sitä hang clean & pressin apuliikkeena tehostamaan hcp:n heikointa vaihetta eli tangon viemistä ala-asennosta rinnalle.

Mike, mistä oot hommannut sen Mikki merihädässä kahvimukin? Se on ihan helvetin siisti kuppi.
Myllymäen Janne toi sen mulle muistaakseni Nykistä, mun suosikkimuki. Kiitoksia Jannelle.

Mites dieettailu edistyy kautta kulkee?
Siinähän se.

Ne tonnin kalorit mistä puhuit taitavat tosiaan olla dieettikalorisi niin paljonko menee evästä sitten normaalisti?

Lehdissä kun nyt on hehkutettu tuota Hugh Jackmanin Wolverine -kuntoa (iltisten mukaan megalomaaniset lihakset, no riippuu kehen vertaa, kovassa kunnossa se on kuitenkin :D ) niin hän kuulemma veti dieetin viimeiset kuusi kuukautta 600 kalorilla päivässä. Mitä mieltä olet noin niukista määristä saliharjoittelussa? Pitää ilmeisesti mikrot ja makrot olla vähän helvetin tarkasti kunnossa jos meinaa lihatkin säilyttää?

Keskustelupalstalla pitää olla keskustelua. Ja se on varma, että vaikka nyt aloitettais keskustelu pallogrillien tehokkuudesta, niin viimeistään viidennellä sivulla kinastellaan kumpi on parempi, nahkasohva vai helikopteri. Mut tää on internet ja keskustelupalsta, se on normaalia.

Onneks olkoon, mä olen lukenut pakkista luultavasti ensimmäisestä päivästä lähtien, ja nyt sitten toi ylempi kommentti tuossa. Meinasin stökää röökin naamaani, tiputtaa bisseni lattialle ja tippua tuolilta :D
Hassusti vielä maestron itsensä heittämä läppä, joka vielä hassummin on harvinaisen totta silti :D

Back
Ylös Bottom