Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole. Kapeempikin saa olla jos vain kestää.Kun tekee kapeeta penkkiä,ni onko ote liian kapee,jos peukkujen väli on aböyt 25cm?
FalloutMinkälaisia pelejä tykkäät pelailla vai iskeekö videopelit yhtään?
Kuhan nyt käytiin vetään parit treenit kimpassa ja se jäi vähän päälle.Mitä kautta tutustuit Pjööttöriiin? Kumman idea oli alkaa treenaamaan kimpassa?
Etukyykky ja reidenojennus superina.Mites Mike toteuttaisit etureisitreenin jos käytössä olisi vain vapaita painoja ja reidenojennusmasiina?
Espoossa.Taitaa olla jo moneen kertaan kysytty, mutta kysytään kumminkin: Missä päin Suomea asuisit mieluiten Stadin jälkeen?
Etukyykky ja reidenojennus superina.
Espoossa.
En pelannut läpitte, suoraan sanottuna vittumainen pelitunnelma kun pimeessä vetää surroundina isolla kuvalla. En siis uskalla, olen nöösi.Moro! Ootko hakannut Dead Space 3 läpitte? Kandeeko hankkia?
Kyllähän se ainakin lämmittelyliikkeenä on vallan hyvä. Lämmittää yläkroppaa kivasti.Mitä olet mieltä rinnallevedosta ja mihin sijoittaisit sen treeniohjelmassa, jos se sinne johonkin väliin on laitettava?
Suomenkielinen metalli on asteen urpoa, en tykkää.Rautaa vai roskaa?
Tuhat talvea - Umpisolmu - YouTube
Kuunteletko mielummin musiikkia kuulokkeilla vai kaiuttimilla?
Minkä merkkistä partakonetta/höylää käytät?
Onko sinulla lihaskasvun aiheuttamia raskausarpia?
Jossain Nuorgamissa.Missä muualla asuisit poislukien koko pk-seutu?
Ihan off-topicina mainittakoon, että oon käyttänyt sitä hang clean & pressin apuliikkeena tehostamaan hcp:n heikointa vaihetta eli tangon viemistä ala-asennosta rinnalle.Mitä olet mieltä rinnallevedosta ja mihin sijoittaisit sen treeniohjelmassa, jos se sinne johonkin väliin on laitettava?
Myllymäen Janne toi sen mulle muistaakseni Nykistä, mun suosikkimuki. Kiitoksia Jannelle.Mike, mistä oot hommannut sen Mikki merihädässä kahvimukin? Se on ihan helvetin siisti kuppi.
Siinähän se.Mites dieettailu edistyy kautta kulkee?
Keskustelupalstalla pitää olla keskustelua. Ja se on varma, että vaikka nyt aloitettais keskustelu pallogrillien tehokkuudesta, niin viimeistään viidennellä sivulla kinastellaan kumpi on parempi, nahkasohva vai helikopteri. Mut tää on internet ja keskustelupalsta, se on normaalia.