Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oliko uusi kuva mikestä? Mitä Mike muuten syöt iltapalaksi? Muistan jostain lukeneeni päivän ruokavaliosi muttei nyt muistu mieleen ja haulla en löytäny.

Mitäpä Mike pidät suomen kielen murteista, onko inhokkia/huvittavaa/tms tuntemuksia herättävää murretta/murteitä?

Vrt. monia tuntuu huvittavan kun Antti Ruuskanen viäntää savvoo urheiluruudussa, ja taasen Turkkulaisten murre ei tunnu olevan yleensä kovin kovassa huudossa ympäri Suomen.

Mitäpä Mike pidät suomen kielen murteista, onko inhokkia/huvittavaa/tms tuntemuksia herättävää murretta/murteitä?

Vrt. monia tuntuu huvittavan kun Antti Ruuskanen viäntää savvoo urheiluruudussa, ja taasen Turkkulaisten murre ei tunnu olevan yleensä kovin kovassa huudossa ympäri Suomen.
Murteet on perusperiaatteeltaan siistejä, hienoa että kieli elää. Mutta ne ei välttämättä kaikki kuulosta korvaan siistiltä, ei ainakaan ne, jotka pidentävät sanoja. Peruna = Perunna. Porkkana = Porkkanna.
Kuinka usein tulee juopoteltua?
Ei ikinä. En pidä enää humalatilasta. En ole absolutisti, mutta ei vain enää kiinnosta.

Mikellä samat ajatukset juopottelusta kun mulla.. ei vaan kiinnosta. Ei se o antanu mulle koskaan mitään hyvää.. enkä pidä siitä jälkitilasta. Max kerran vuoteen tulee muistutettua itteensä että millasta paskaa se taas oli.

En ainakaa mä löydä tubesta pätkää, mutta muistan elävästi entisen kiekkokoutsini sanat erätauolla.. "ampukaa patjoloihin nii saahaan ripariloissii..Niistä ne maaliloiset tehhään" :D

Jos saisit rahat mihin tahansa kämppään johon itse muuttaisit, mihin ja millaiseen asuntoon muuttaisit ? Onko tyylisuunta enempi kattohuoneisto eiranrannasta vai järkyttävä omakotitalo syrjäisemmästä hesasta, vai olisitko jopa valmis muuttamaan pois hesasta ?

Ehdottomasti yksi iso tila loft tyyliin ja vielä industrial meningillä.

Tässä jotain cooleja loft-ratkaisuja.

2905980.jpg

blog%20is%20the%20new%20black_print%20factory%20loft%206.jpg

1-n-y-loft-luxury-apartments-in-austria.jpg

1485528655_4f2a8f9577_o.jpg

Sneakhypecement_factory_loft_01.jpg

En muuttais ihan heti pois stadista. Pitäis olla keskustan lähellä.

Mulle riittäis tommoinen tehdasmainen halli, jos vain niitä myytäis asuntoina.

Simppeliä, värjää mustaksi ja vedä Gatsbyt päähän. Pinkkiä Gatsbyä eka ja muotoilet sillä. Sitten perään vihreetä Gatsbyä nokare, niin johan pysyy vaikka kikkarat suorassa ku papin kulli.

[video=youtube_share;PRMMS1kXXw4]http://youtu.be/PRMMS1kXXw4[/video]

Lokakuussa taas varmaan Japaniin ja tuon sitten jumalauta laittoman määrän noita kiekkoja tänne. Puolet halvempaa mitä briteistä tilattuna. About 6 erkkii pala kun ostaa Japaniasta.

Mike, eikös sinulla ole käytössä Schiek vyö? Suosittelisitko, onko parempi kuin perinteisemmät nosto vyöt? Antaako hyvin tukea? Ajatellut hankkia, salilta kyllä löytyy perusvöitä, mutta tekisi mieli hifistellä ja ostaa tuollainen. En kyllä tarvitse juuri muuhun kuin raskaaseen räkkiveto/polvilta vetoon.

Miten menettelet noissa kuvauksissa, onko ne ilmaisia jos itse kosiskelet kilpailijoita kuvattavaksi (case Eib, Tamppo jne) :confused:

Back
Ylös Bottom