Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Nyt vain ovelle koputtelemaan. Mistä oli kyse, tahallaanko soittivat sinulle vai olitko random uhri? Onko tullut ennenkin pilasoittoja?

En enää voi vastaa estettyihin numeroihin kun ne on 100% paskaa. Nyt piti vastaa kun mimmi on Itä-Suomessa ja valitteli matkalla, että akku alkaa loppuun, niin kelasin, että soittelee. Kyllä ne olivat googlanneet numerolla mun osoitteen kun sen puhelussa sanovat. Kyllä mä noi Suomi24:n natiaiset jaksan, mut se vituttaa jos luuri huutaa yölläkin noita turhia puheluita.

Mut nyt olis saumaa opettaa vähän kerrankin, joten laitetaas pätkää mitä paskaa saan kuunnella jos vastaan tuntemattomaan. Ja siis soittivat uudestaan perään kun sanoin, että soittakaa niin että numero näkyy.

Ja siis numero mistä soitettiin on 0408435486

http://www.pakkotoisto.com/kuvat/0408435486.mp3

ei vittu mulla on ton kans 1 yhteinen kaveri, tyttöystävän kaveriporukkaa lohjalla, jos satun näkee Patrikkia niin vien terveiset, onko Mikellä hyviä ehdotuksia millaset terveiset? Jos ei muuten niin tuon yhteisen kaverin kautta sitten!

Edit: On se pieni maailma, joku tuntee aina jonkun joka tuntee jonkun.

No eihän sitä tiedä vaikka olis nussittu luuri josta soitettiin, mut ainakin tekstiviestiin kuittasivat kun nimen perään laitoin, että suattaapi olla kaverin oma ääni tossa.

Alkoi jänistään jo kaverit ja alkaa tuleen puhelua, että en minä ollut puhelimessa, vaan mun kaverit, joiden nimee en sano.

Juuri näin :D No onneks laitoit numeronki tänne näkyville niin varmaan puolet pakkiksesta on ehtiny jo soittaa Patrikille.

Ihan helvetin kova äänite :D

Mutta vakavissaan, kaikkeen ihmiset viitsii aikaansa käyttää. Meinaan noita soittelijoita. Oli ihan hyvä juttu, että jaksoit sen nauhoittaa, ja nettiin laittaa. Noista voi monikin repiä huumoria. Ois internetti tylsempi ilman tämmösiä, ja kaiken maailman Sierra jättää sen-videoita. Mulle soittelee vaan samat lehtimyyjät ja sähkösopimuksen tarjoajat pari kertaa kuukaudessa, aika monesti oon saanut vastata, että asun vuokralla, ja sähkö kuuluu hintaan, ja en edelleenkään halua Aku Ankkaa edes ilmaiseksi.

Missähän vaiheessa ihminen voi kyllästyä noihin pilareihin ja viedä eteenpäin. Ei siinäkään mitään tolkkua ole jos joka yö alkais soimaan. Kai toikin jonkinasteista häirintää alkaa oleen. Mulla on muutama tuttu, jotka ei saa mua ikinä kii kun soittavat estetysti. Tekstarilla pitää aina edetä ja soitan takaisin.

Missähän vaiheessa ihminen voi kyllästyä noihin pilareihin ja viedä eteenpäin. Ei siinäkään mitään tolkkua ole jos joka yö alkais soimaan.

Oiskohan vastaavia tapauksia kellään esittää? Voishan tota vaikka poliisilta kysyä, mutta jos vaihtoehdot on tyyliin a) pitää lähteä varta vasten tekemään rikosilmoitus/tutkintapyyntö paikan päälle, tai b) niitä ei kiinnosta, ni vähän aikaa varmaan joutuu miettimään, että mihin aikansa käyttää.

Edit: ihan oikeen ois sinänsä, jos tommosestakin tulis vaan suoraan sakot häirikölle. Edes pienetkin, kyllä se vituttaan pistää niitä hoidella. Niilläkin rahoilla kuitenkin jonkun kaljan sais, tai bensaa pilluralliin jossain Lohjan keskustassa. Mutta jos se on kovinkin suuren vaivan takana, ni mikäs siinä auttaa. Paitsi käydä soittamassa ovikelloa, jos sattuu matkan varrelle, ja senkin jälkeen saa pian itse maksella korvauksia.

Back
Ylös Bottom