Nyt vain ovelle koputtelemaan. Mistä oli kyse, tahallaanko soittivat sinulle vai olitko random uhri? Onko tullut ennenkin pilasoittoja?
En enää voi vastaa estettyihin numeroihin kun ne on 100% paskaa. Nyt piti vastaa kun mimmi on Itä-Suomessa ja valitteli matkalla, että akku alkaa loppuun, niin kelasin, että soittelee. Kyllä ne olivat googlanneet numerolla mun osoitteen kun sen puhelussa sanovat. Kyllä mä noi Suomi24:n natiaiset jaksan, mut se vituttaa jos luuri huutaa yölläkin noita turhia puheluita.
Mut nyt olis saumaa opettaa vähän kerrankin, joten laitetaas pätkää mitä paskaa saan kuunnella jos vastaan tuntemattomaan. Ja siis soittivat uudestaan perään kun sanoin, että soittakaa niin että numero näkyy.
Ja siis numero mistä soitettiin on 0408435486
http://www.pakkotoisto.com/kuvat/0408435486.mp3
ei vittu mulla on ton kans 1 yhteinen kaveri, tyttöystävän kaveriporukkaa lohjalla, jos satun näkee Patrikkia niin vien terveiset, onko Mikellä hyviä ehdotuksia millaset terveiset? Jos ei muuten niin tuon yhteisen kaverin kautta sitten!
Edit: On se pieni maailma, joku tuntee aina jonkun joka tuntee jonkun.
No eihän sitä tiedä vaikka olis nussittu luuri josta soitettiin, mut ainakin tekstiviestiin kuittasivat kun nimen perään laitoin, että suattaapi olla kaverin oma ääni tossa.