Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi morjens taas tätä lihaskipua. Eilen vetästiin samalla 15min+15min periaateella kädet.
Ekassa setissä hauiskääntö tangolla 10 toistoa ja perään ranskis samalla painolla istuen pystyssä 10 toistoa. 15 minuuttia tätä putkeen. Sitten uudet liikkeet, jossa sekoittelin muutamaa liikettä, kässärikääntöjä, pushdownia jne vuoronperään. Sama homma toistoissa. 30 minuuttia hirveessä hikilammikossa ja jumalauta mikä paine. Ojentajat ei ole ikinä ollut näin kipeet.
Olen ihminen, joka arvostaa tekijöitä, niitä jotka tekee eikä vittu valita. Annan aina täydet rispektit ihmisille, jotka saavat aikaan eivätkä vain selittele ja rakentele pilvilinnoja. Oli sitten upporikas bisnesmies tai talonsa itse rakentanut duunari, niin meikä arvostaa suunnattomasti. Olen itsekin luonut oman urani määrätietoisesti toteuttamalla. Vituttaa katsella kun jengi fanittaa jotain tyhjänpäiväistä lässytystä ja täysin hullua on, että fanittavat edelleen vaikka YHTÄÄN mitään ei ole sanojen takeeksi tullut eikä koskaan tule. Vain saamattomat tyhjäntoimittajat voivat arvostaa tommoista suunsoittoa.Mike, kerropa todelliset motiivisi Vastiksen ketjussa.
Eikö ala jo kyllästyttää koko Vastizz ja sen tempaukset? :D
Mothafuckkaa huutojen kera.Tuosta Räntsi-viikosta täytyy ehdottomasti saada paljon materiaalia tänne internettiin!
Annan aina täydet rispektit ihmisille, jotka saavat aikaan eivätkä vain selittele ja rakentele pilvilinnoja. Oli sitten upporikas bisnesmies tai talonsa itse rakentanut duunari, niin meikä arvostaa suunnattomasti. Olen itsekin luonut oman urani määrätietoisesti toteuttamalla. Vituttaa katsella kun jengi fanittaa jotain tyhjänpäiväistä lässytystä ja täysin hullua on, että fanittavat edelleen vaikka YHTÄÄN mitään ei ole sanojen takeeksi tullut eikä koskaan tule. Vain saamattomat tyhjäntoimittajat voivat arvostaa tommoista suunsoittoa.
Ai että, sain taas pilasoiton, koska olivat niin vitun idiootteja, niin onnistuin onkimaan oikean numeron mistä sitten soittivat uudestaan. Patrik Hillner, asuu Lohjalla.