Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En voi oikein sanoa suurinta virhettä kun kaikki tapahtumat ovat johtaneet tähän tilanteeseen, jossa olen unelmaduunissani. Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita, en osaa kauneinta sanoa. Paras treenibiisi on semmoinen, joka pistää tekemään pari ylimääräistä toistoa failuren päälle.

Voi morjens taas tätä lihaskipua. Eilen vetästiin samalla 15min+15min periaateella kädet.

Ekassa setissä hauiskääntö tangolla 10 toistoa ja perään ranskis samalla painolla istuen pystyssä 10 toistoa. 15 minuuttia tätä putkeen. Sitten uudet liikkeet, jossa sekoittelin muutamaa liikettä, kässärikääntöjä, pushdownia jne vuoronperään. Sama homma toistoissa. 30 minuuttia hirveessä hikilammikossa ja jumalauta mikä paine. Ojentajat ei ole ikinä ollut näin kipeet.

Voi morjens taas tätä lihaskipua. Eilen vetästiin samalla 15min+15min periaateella kädet.

Ekassa setissä hauiskääntö tangolla 10 toistoa ja perään ranskis samalla painolla istuen pystyssä 10 toistoa. 15 minuuttia tätä putkeen. Sitten uudet liikkeet, jossa sekoittelin muutamaa liikettä, kässärikääntöjä, pushdownia jne vuoronperään. Sama homma toistoissa. 30 minuuttia hirveessä hikilammikossa ja jumalauta mikä paine. Ojentajat ei ole ikinä ollut näin kipeet.

Tällä hetkellä on tilanne päällä ns. paskalle ei taivu?

Mike, kerropa todelliset motiivisi Vastiksen ketjussa.
Olen ihminen, joka arvostaa tekijöitä, niitä jotka tekee eikä vittu valita. Annan aina täydet rispektit ihmisille, jotka saavat aikaan eivätkä vain selittele ja rakentele pilvilinnoja. Oli sitten upporikas bisnesmies tai talonsa itse rakentanut duunari, niin meikä arvostaa suunnattomasti. Olen itsekin luonut oman urani määrätietoisesti toteuttamalla. Vituttaa katsella kun jengi fanittaa jotain tyhjänpäiväistä lässytystä ja täysin hullua on, että fanittavat edelleen vaikka YHTÄÄN mitään ei ole sanojen takeeksi tullut eikä koskaan tule. Vain saamattomat tyhjäntoimittajat voivat arvostaa tommoista suunsoittoa.

- - - Updated - - -

Eikö ala jo kyllästyttää koko Vastizz ja sen tempaukset? :D

Sen verran joo, että toi on ainoa ketju häneltä täällä. Ja sekin pistetään pois jos aikoo vielä kerätä huomiota jollain yhtä typerällä trollijutulla.

z7qljoX.jpg

Annan aina täydet rispektit ihmisille, jotka saavat aikaan eivätkä vain selittele ja rakentele pilvilinnoja. Oli sitten upporikas bisnesmies tai talonsa itse rakentanut duunari, niin meikä arvostaa suunnattomasti. Olen itsekin luonut oman urani määrätietoisesti toteuttamalla. Vituttaa katsella kun jengi fanittaa jotain tyhjänpäiväistä lässytystä ja täysin hullua on, että fanittavat edelleen vaikka YHTÄÄN mitään ei ole sanojen takeeksi tullut eikä koskaan tule. Vain saamattomat tyhjäntoimittajat voivat arvostaa tommoista suunsoittoa.

Arvostatko myös ihmisiä jotka tekevät, vaikka se onkin pieni saavutus?

Ai että, sain taas pilasoiton, koska olivat niin vitun idiootteja, niin onnistuin onkimaan oikean numeron mistä sitten soittivat uudestaan. Numeron omistaja Patrik Hillner, asuu Lohjalla. Haluatteko kuulla Suomen toivojen juttuja? Hokevat aikas paljon sanaa homo jne muuta vammaista.

http://www.pakkotoisto.com/kuvat/0408435486.mp3

Ai että, sain taas pilasoiton, koska olivat niin vitun idiootteja, niin onnistuin onkimaan oikean numeron mistä sitten soittivat uudestaan. Patrik Hillner, asuu Lohjalla.

Nyt vain ovelle koputtelemaan. Mistä oli kyse, tahallaanko soittivat sinulle vai olitko random uhri? Onko tullut ennenkin pilasoittoja?

ei vittu mulla on ton kans 1 yhteinen kaveri, tyttöystävän kaveriporukkaa lohjalla, jos satun näkee Patrikkia niin vien terveiset, onko Mikellä hyviä ehdotuksia millaset terveiset? Jos ei muuten niin tuon yhteisen kaverin kautta sitten!

Edit: On se pieni maailma, joku tuntee aina jonkun joka tuntee jonkun.

Back
Ylös Bottom