Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Saisitkohan houkuteltua Savolaisen kuvattavaksi jossain välissä? Galleria kaipaisi miehen osalta pientä päivitystä nyt kun mies alkaa olemaan jälleen iskussa.

Innostuitko tuosta sun 170kg penkistä niin paljon, että jos ja toivottavasti paikat kestää, niin otat vielä 200kg natuna? ;)

Oletko koittanut maastavedossa ykkösiä? Jos olet, niin kuinka paljon irtos?

Pidätkö Bethesdan peleistä? :rock::rock:
En tiedä kestääkö, viimeksi jouduin sarjan lopettamaan kesken kun sattui rintaan. Maastavedossa 220, vedin 4 viikkoa, että sain samaan mitä penkki ja lopetin siihen. Pidän ton lafkan peleistä joo.

- - - Updated - - -

[mutu]Make tuskin kesken dietin lähtee Helsinkiin kuvattavaksi :D Miken pitäs painella Ouluun.[/mutu]
Ainoo vain, että valot pitää saada mukaan, joten Make pääsis lentämällä tänne tunnissa, mun pitäis ajaa sinne puol päivää.

Pannarin resepti taitaa tässä ketjussa jo olla. Aamuisin vedän kaurapuuron, jossa valkuaisia 250g. Sit lopun päivää karsin rasvoja pois kun ne ei mulle vain sovi.

Mikäs rasvoissa tökkii? Eikö niitä pidä syödä, että testotasot ja kasvuhormonitasot pysyy korkealla tms?

Mikäs rasvoissa tökkii? Eikö niitä pidä syödä, että testotasot ja kasvuhormonitasot pysyy korkealla tms?
Kaloreita ihan liikaa, korkeintaan omegat naamariin. Rasvat on IMO yliarvostettuja. Oon nähnyt niin monta dieettiä ihmisillä ilman rasvoja(mitä nyt pakolliset), että en usko niiden olevan niin tärkeitä mitä karppaajat sanoo.

Kyllä se taitaa kana olla?, Mike vituttaako ikinä, kun tulee samoja kyssäreitä vuodesta toiseen?
Lempiliha? Nauta, broisku, possu, jotain riistaa, kenties kalaa?

syytön minä siihen olen, että sulla taitaa "vähän" näössä viirata, vaihda tamppooni..
Sua kyllä näyttää vituttavan kaikki. Jos nyt nopeesti kattoo sun kirjotuksia, niin joka ainut tuntuu oleva jonkinasteista kitinää tai vittuilua.

syytön minä siihen olen, että sulla taitaa "vähän" näössä viirata, vaihda tamppooni..

En nyt puhu meidän aikasemmist keskusteluist vaan iha kaikista sun postauksista, mut asiallista kommenttia jälleen kerran sulta :D
Hauska sinäänsä et SÄ pyydät mua vaihtamaan tamppoonin omat kirjottelut huomioon ottaen :D

Back
Ylös Bottom