Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oon jo stadissa takaisin. Olin jo keskiviikkona yöllä Jyväskylässä, sinne asti jaksoi ajaa Tromssasta. Ihan kiva repäisy kerralla ajaa sieltä Jyskyyn saakka, siellä sitten oli pakko mennä hotelliin, ettei nuku rattiin. Oli muuten paskin hotelli ikinä. 133 euroa vitun kuppasesta huoneesta Sokos hotellissa, en mee enää ikinä niiden lääviin ja tosi tympee apina oli yöllä tiskin takana. Piti olla parkkipaikka hotellin puolesta, eikä ollut, niin sanoivat että vie tonne Sokoksen parkkihalliin, maksoi sekin vielä 10 euroa.

S-ketju... :jahas: Ei oo uutta. :D

En tiedä haluutko näistä puhua, mutta kyselen nyt mielenkiinnosta, että millasilla myllyillä Pakkis pyörii. Tarviiko jo useampaa palvelinta pyörittämään tätä helahoitoa kantojen jne suhteen?

En tiedä haluutko näistä puhua, mutta kyselen nyt mielenkiinnosta, että millasilla myllyillä Pakkis pyörii. Tarviiko jo useampaa palvelinta pyörittämään tätä helahoitoa kantojen jne suhteen?
Tällä hetkellä kaksi järeetä dedikoitua palvelinta ja tykki letku. Rautaa lisättiin ja serverit siirrettiin Ranskaan tuossa viime vuonna ja hyvin on toiminut.

Pistäppä mike Gymlog 3 esille, Gymlog 3 esille ja vielä tämän päivän aikana tämä jankkaus nyysiksen toiveesta :D
Parhaani yritän.

Onko Mike susta kuvaa ajasta, jolloin aloitit vasta puntilla käynnin? Siis tarkoitan kuvaa, jossa oot treenannu about 1kk.
Ei ole, mutta parin vuoden treenistä on ainakin kuvia meikän kuvaketjussa.

Gymlog 3 julkastaan tänään tai muuten kaikki alkaa jättää näitä siguja.

Sent from my Huihai using Opera Browser

tarkotus ei siis ole painostaa, uhkailla tai olla ilkeä, vaan kierolla menetelmällä osoittaa että arvostamme näitä teidän videoita ;)
Nyyssölä käski muistuttaa, ettet vain unohda :D

valokuvaus

Muutama kysymys liittyen valokuvaukseen :D

Mitä ohjelmia käytät kuvien muokkailluun ?..onnistuuko kaikki samalla ohjelmalla vai pitääkö tehdä monella eri ohjelmalla töitä?

Ja minkälaista ohjelmaa suosittelet alasta kiinnostuneille harrastajille? Lähinnä muokkaamiseen

Muutama kysymys liittyen valokuvaukseen :D

Mitä ohjelmia käytät kuvien muokkailluun ?..onnistuuko kaikki samalla ohjelmalla vai pitääkö tehdä monella eri ohjelmalla töitä?

Ja minkälaista ohjelmaa suosittelet alasta kiinnostuneille harrastajille? Lähinnä muokkaamiseen
Lightroom ja Photoshop. Photarilla onnistuu periaatteessa kaikki. Se on yksinkertaisesti paras, suurin ja kaunein.

Parit treenit saa boostattua.

296962_10150307532312241_670657240_7709714_3567017_n.webp

Mä olen varmaan jollakin tavalla poikkeava kun petyin Jack3d:iin. Kaikki sitä hehkutti ja mulla se potki ainoastaan reilulla yliannoksella (oliskohan ollu kolminkertainen annos) ja totaalityhjään vatsaan otettuna eikä silloinkaan mitenkään yliluonnollisen paljon. Pitää varmaan testata joskus uudelleen, jos ne oli vaikka laittanu mun purkkiin jotain perunajauhoa... :D

Mulle kehuttiin tota 1.M.R:ää, miten se on sulla toiminut? Hemo Ragekin on vielä testaamatta... Kun nuo Fast:n jauhot loppuu, alan taas testailla erilaisia. Miten Mike kierrätät noita, otatko joka treeniin eri laturia vai veteletkö jonkinlaisissa sykleissä?

Mä olen varmaan jollakin tavalla poikkeava kun petyin Jack3d:iin. Kaikki sitä hehkutti ja mulla se potki ainoastaan reilulla yliannoksella (oliskohan ollu kolminkertainen annos) ja totaalityhjään vatsaan otettuna eikä silloinkaan mitenkään yliluonnollisen paljon. Pitää varmaan testata joskus uudelleen, jos ne oli vaikka laittanu mun purkkiin jotain perunajauhoa... :D

Mulle kehuttiin tota 1.M.R:ää, miten se on sulla toiminut? Hemo Ragekin on vielä testaamatta... Kun nuo Fast:n jauhot loppuu, alan taas testailla erilaisia. Miten Mike kierrätät noita, otatko joka treeniin eri laturia vai veteletkö jonkinlaisissa sykleissä?
1 MR tuntui boostaavan henkisellä puolella kovaa.

Vaihtelen kokoajan noita, paitsi Hemoa otan aina useampia päiviä putkeen.

Lähti muuten autossa iPadin kohinaongelma kun tilasin jenkeistä ground loop isolatorin.

Kannattaa olla tarkkana ettei lähde jotain muutakin kuin tuo maalenkki-hurina. Kaverin autossa joskus testattiin muistaakseni Stingerin vastaavaa ja hävisi alimmat taajuudet kokonaan ja aika ponnettomaksi jäi.

Back
Ylös Bottom